Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Søren Krogh ved jo ikke hvad han selv vil for et år siden var han meget fascineret af amorin og ob skulle spille lige
    som sporting lissabon. I hele opstarten har ob spillet 442 med diamant og Søren Krogh har udtalt han er en 442 mand og det skal ob spille. Hvorefter han i sæsonens anden kamp skifter til 433. Han er ikke nogen god træner og han skal væk.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
      Nu prøver jeg lige mine evner som konspirationsteoretiker:
      Odense Håndbold - Red Bull - Zorninger ......
      Ved godt det er lidt OT
      Altså Zorninger som håndboldtræner, eller hvad ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Søren Krogh ved jo ikke hvad han selv vil for et år siden var han meget fascineret af amorin og ob skulle spille lige
        som sporting lissabon. I hele opstarten har ob spillet 442 med diamant og Søren Krogh har udtalt han er en 442 mand og det skal ob spille. Hvorefter han i sæsonens anden kamp skifter til 433. Han er ikke nogen god træner og han skal væk.
        What the months flavor …

”– Jeg vil gerne spille 4-3-3. Ligesom Liverpool gjorde for nogle år siden​”

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-liverpool-men
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

What the months flavor …

I et af de der taktik programmer med sfå sagde han at han ville spille som amorin. Men det siger jo alt om ham at han ændre det hele tiden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes nu egentlig der var ok struktur og de spiller en fin første halvleg.
            Men går fuldstændig i panik efter deres scoring og udskiftningerne gjorde det til en gang indianer fodbold
            Det er hvad vi flere gange har set fra Krogh. Det ligner ikke han tager temperaturen på kampene, når det spidser til.
            Fra min plads på stadion så jeg et OB-hold som var i fin kontrol. Der pres fungere godt i begyndelsen af 2. Halveg og Hobro kunne ikke spille sig fri af vores pres.
            Så taber vi et par dueller omkring noget tilfældigt klumpspil. Gomez begår en brøler og Hobro udligner. I samme sekund vælger han så at ændre formation og smide BP op ved siden af Luca. Der mangler altså fortsat 30 min af en kamp vi dominerer, og så foretager manden en udskiftning, som tvinger holdet til at ændre tilgangen til en fodboldkamp, som de 30 sekunder før havde fuldstændig kontrol over.

Han fejler her. BP kunne have fået de sidste 10-15 min, hvis vi fortsat manglede en scoring og vi ikke tilspillede os noget. Det er bekymrende at have en træner som ikke har bedre fornemmelse for kampens forløb.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

What the months flavor …

Du kan bare skole frem til den 11 minut hvor han stiller den op i en 343

https://m.youtube.com/watch?v=9ne3xW...ayB0YXZsZW4%3D

Comment

SK har fra starten snakket om, at han helst ville spille i en 4-3-3​, men han var i tvivl om vi var klar til det.​ Tror jeg har hørt/læst det i 3-5 interviews (og senest her i januar). Han har jo forsøgt det nogle gange med varierende succes.

Jeg har ikke set ham sige, at han skulle være "4-4-2-mand". Jeg hørte ham i SFÅ (efter en del udtrækning) sige, at man primært ville arbejde med 4-4-2 i foråret fordi han/de synes det havde givet os noget ekstra i slutningen af efteråret. Men mener også han samtidig sagde, at han var glad for fleksibiliteten i også at kunne spille 4-3-3.

Det er også rigtigt, at vi spillede 3-4-3 en stor del af sidste forår, hvor han fremhævede Amorims Sporting som inspiration, men der gjorde han netop et stort nummer ud af at understrege, at det var en kortsigtet løsning for at forsøge at skrabe point sammen og undgå nedrykning.

Så jeg synes nu han fra starten har været tydelig når han har snakket om, hvordan han helst vil spille fodbold. I teorien. For jeg er enig i, at når det kommer til praksis så har det været noget rod. Vi har skiftet for meget system og spillere på enkelte pladser. Hvis han har en måde han gerne vil spille på bør han holde fast i det.

Comment

Hvis vi antager Krogh, sidder varmt på sædet, hvilke realistiske forstærkninger er der så på markedet, som vil OB og passer til projektet?

Zorniger? Måske, men passer det med akademi?

Steffen Højer? Er OB et skridt ned i forhold til U21?

Jens Berthel Askou? Nuværende assistent i FCK, indtil sommer, go erfaring fra ACH, Goteborg og senest et assistenttræner job i Prag. Men går det med som og far i samme klub, og er det en forstærkning?

Jacob Michelsen? Kan OB og ham se sig sammen igen?

Lars Knudsen? Gode resultater med landsholdet. Er OB for lavt niveau?

Den vilde er Priske. Den tror jeg slet ikke på. Eller en udlænding. Kan ikke se hvilke danske trænere der ellers kunne hentes, og hvilke der reelt vil være en forstærkning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Hvis vi antager Krogh, sidder varmt på sædet, hvilke realistiske forstærkninger er der så på markedet, som vil OB og passer til projektet?

Zorniger? Måske, men passer det med akademi?

Steffen Højer? Er OB et skridt ned i forhold til U21?

Jens Berthel Askou? Nuværende assistent i FCK, indtil sommer, go erfaring fra ACH, Goteborg og senest et assistenttræner job i Prag. Men går det med som og far i samme klub, og er det en forstærkning?

Jacob Michelsen? Kan OB og ham se sig sammen igen?

Lars Knudsen? Gode resultater med landsholdet. Er OB for lavt niveau?

Den vilde er Priske. Den tror jeg slet ikke på. Eller en udlænding. Kan ikke se hvilke danske trænere der ellers kunne hentes, og hvilke der reelt vil være en forstærkning.

Har selv svært ved at pege på dem.

Zorniger: Er også meget i tvivl om matchet med hvad vi gerne vil med akademi. Måske.
                    Steffen Højer: Synes ikke det er et skridt ned. Har svært ved at se, at han skulle kunne sigte højere. Kunne lide ham som spiller, men synes ikke han imponerede som træner i Viborg. Og hans resultater med u21 er vel ca. det man som minimum kan forvente?
                    JBA: Synes hans resultater som cheftræner har været ret så sløje. Og hans Horsens-hold var sgu kedelige. Nej tak.
                    Michelsen: Det tror jeg ikke kommer til at ske.
                    Lars Knudsen: Ved reelt nærmest intet om ham som cheftræner. De få kampe han fik for landsholdet er jo bare noget helt andet end at være cheftræner i en klub.

Priske tror jeg heller ikke er realistisk. Enig i, at der ikke er mange oplagte danske navne. Michael Hansen måske. Ved dog ikke om han helt passer til den måde OB gerne vil spille (hvordan det end er). Han er også lidt "kedelig" som type. Kunne godt tænke mig en der kommer med bare 20% Bo H/David N-engergi.

Comment

Christian lønstrup kunne måske være et realistisk bud

Comment

Jeg håber på en type som Ole Tobiasen og ikke en fra andedammen

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                          Christian lønstrup kunne måske være et realistisk bud
                          Mangler han ikke P-licens?

Comment

Jeg er (desværre) ret sikker på, at SK er vores mand indtil vi kommer i fare for at smide oprykningen - han har snuden i sporet og har accepteret den kæmpestore afgang af kvalitet uden fornyelse i dette vindue - - det ville en mere vel estimeret og erfaren træner ikke finde sig i - uden at sige fra og gøre opmærksom på de sportslige konsekvenser.

At SK så burde kunne få mere ud af materialet end han hidtil har fået - det er bare min private mening, men et skifte tror jeg desværre ikke på, på denne side af sommerferien. Jeg tror stadig på oprykningen - men hvis Horsens kommer flyvende og Fredericia eller Esbjerg sætter nogen kampe sammen er der ikke så langt til panik - og vi har jo tidligere set hvad SK kan præstere under pres

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/superli...AqkPm_DQKWxcWQ

hvornår begynder den mand at vise noget selvtillid.
                              Last edited by DD84; 04-03-2025, 16:23.

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/superli...AqkPm_DQKWxcWQ

hvornår begynder den mand at vise noget selvtillid.
                                Træt …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X