Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Det er da et kæmpe sats og skal vi bruge vores klub på og se om SK kan gøre det og i den nuværende situation vores klub er i!? Det vil da være fuldstændigt sindsygt og til grin i mine øjne. OB har været nok prøveklud for ham. Vi bør i mine øjne få en der allerede erfaring og success med den spillestil og har kendskab til dansk fodbold. Vi har virkelig ikke på nogen måde råd eller tid til flere forsøg med uerfarne trænere hvis spillestil ikke passer til klubben!
    Hvilken træner med erfaring og succes med den spillestil og kendskab til dansk fodbold tænker du lige vi kan tiltrække. Det er jo ikke et tag selv bord af trænere vi har at vælge imellem.

    Jeg er langt fra overbevist om at SK er den rette, men tænker at ligesom flere af vores talenter måske kan blomstre her i 1. div, så kan SK også udvikle sig og få den erfaring der skal bruges når/hvis vi kommer tilbage til 1 div.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

      Hvilken træner med erfaring og succes med den spillestil og kendskab til dansk fodbold tænker du lige vi kan tiltrække. Det er jo ikke et tag selv bord af trænere vi har at vælge imellem.

      Jeg er langt fra overbevist om at SK er den rette, men tænker at ligesom flere af vores talenter måske kan blomstre her i 1. div, så kan SK også udvikle sig og få den erfaring der skal bruges når/hvis vi kommer tilbage til 1 div.
      Kim E., ja selv David Nielsen f.eks. Der var heller ikke mange der troede at vi kunne trække TB tilbage til fodbolden og til OB. Tror NT er klar til at lægge kassen mv. for den rigtige. Desuden er jobbet heller ikke helt utiltrækkende. Både med akadamiet samt budget.

      Har vi tid og råd til at lige at se om SK nu kan klare opgaven? Han viste med alt tydelig at det kunne han ikke i sidste sæson og lad os heller ikke glemmer at han også havde medansvar under Alm. Det er ligesom om at situationens alvor ikke er gået op for alle. Vi er nød til at have et så sikkert cheftræner kort som muligt og SK er for uerfaren og det er ALT for risikabelt at fortsætte med ham. Han har vist hvad han kan og ikke helt kan. Og så til det fremhævede, jeg tror ikke han rykker ned med os igen til 2, div ;)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

        Kim E., ja selv David Nielsen f.eks. Der var heller ikke mange der troede at vi kunne trække TB tilbage til fodbolden og til OB. Tror NT er klar til at lægge kassen mv. for den rigtige. Desuden er jobbet heller ikke helt utiltrækkende. Både med akadamiet samt budget.

        Har vi tid og råd til at lige at se om SK nu kan klare opgaven? Han viste med alt tydelig at det kunne han ikke i sidste sæson og lad os heller ikke glemmer at han også havde medansvar under Alm. Det er ligesom om at situationens alvor ikke er gået op for alle. Vi er nød til at have et så sikkert cheftræner kort som muligt og SK er for uerfaren og det er ALT for risikabelt at fortsætte med ham. Han har vist hvad han kan og ikke helt kan. Og så til det fremhævede, jeg tror ikke han rykker ned med os igen til 2, div ;)
        Hvad har Kim E vist?? Han er vel lige så uprøvet som SK i en klub med noget der ligner forventning, så kan ikke se han er hverken mere eller mindre lottokupon.

        Hvis vi kun tænker oprykning, så vil DN være en fin kandidat, men vil han være den rigtige til at bringe akademiet tættere på 1. holdet.

        For mig er en hurtig oprykning ikke lige så vigtig som at vi får lavet det rigtige bund. I den lort nedrykningen er har vi endelig fået muligheden for at rydde ordentlig op. Selv ledelsen ligner nogen der har fundet ud af de sidste 13 års lort ikke har været godt.
        Last edited by Elvic; 29-05-2024, 08:15.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

          Hvad har Kim E vist?? Han er vel lige så uprøvet som SK i en klub med noget der ligner forventning, så kan ikke se han er hverken mere eller mindre lottokupon.

          Hvis vi kun tænker oprykning, så vil DN være en fin kandidat, men vil han være den rigtige til at bringe akademiet tættere på 1. holdet.

          For mig er en hurtig oprykning ikke lige så vigtig som at vi får lavet det rigtige bund. I den lort nedrykningen er har vi endelig fået muligheden for at rydde ordentlig op. Selv ledelsen ligner nogen der har fundet ud af de sidste 13 års lort ikke har været godt.
          Han har da gjort det mere end fint for Kolding og ikke rykket ned med et kæmpe budget tværtimod. Hvilket SK har og han har arbejdet med mange af de talemter som er i OB. Ang. DN så er han mit førstevalg og det krav kan man jo stille til ham.

          Hvis vi ikke rykker op i første omgang er jeg ret sikker på at vi ikke kan køre med samme budget eller tiltrække de samme spillere mv. Så tror jeg det bliver langt mere svært at rykke op igen. Men ja, naturligvis skal der ryddes op inkl. på cheftræner posten!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

            Hvad har Kim E vist?? Han er vel lige så uprøvet som SK i en klub med noget der ligner forventning, så kan ikke se han er hverken mere eller mindre lottokupon.

            Hvis vi kun tænker oprykning, så vil DN være en fin kandidat, men vil han være den rigtige til at bringe akademiet tættere på 1. holdet.

            For mig er en hurtig oprykning ikke lige så vigtig som at vi får lavet det rigtige bund. I den lort nedrykningen er har vi endelig fået muligheden for at rydde ordentlig op. Selv ledelsen ligner nogen der har fundet ud af de sidste 13 års lort ikke har været godt.
            Hvis man kun kigger på at præstere i 1. division (oprykning) ville Michael Hansen fra Fredericia, i mine øjne, være bedste bud.
            1. Han er tidligere rykket op fra 1. division. Han rykkede SIF op som 1'er i 2018/19 efter de var rykket ned sæsonen før. Det var dengang Kent Nielsen var blevet ansat, men først startede et år senere. Kent Nielsen rykkede så ned i første sæson han tog over.
            2. Han har generelt gjort det godt i Fredericia. Har leveret både i liga og pokal.
            3. Det ville svække Fredericia. Formentligt en af de største konkurrenter til oprykning.
            4. Han må om nogen kende rækken og modstanderne.
            5. Uden at vide alt om deres hold så består det jo som regel i ret høj grad af lejespillere. Opgaven med at træne et hold med mange nye ansigter kan ikke være fjern for ham.
            6. Han har en fortid i OB. Om det er positivt eller negativt må man selv vurdere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Hvis man kun kigger på at præstere i 1. division (oprykning) ville Michael Hansen fra Fredericia, i mine øjne, være bedste bud.
              1. Han er tidligere rykket op fra 1. division. Han rykkede SIF op som 1'er i 2018/19 efter de var rykket ned sæsonen før. Det var dengang Kent Nielsen var blevet ansat, men først startede et år senere. Kent Nielsen rykkede så ned i første sæson han tog over.
              2. Han har generelt gjort det godt i Fredericia. Har leveret både i liga og pokal.
              3. Det ville svække Fredericia. Formentligt en af de største konkurrenter til oprykning.
              4. Han må om nogen kende rækken og modstanderne.
              5. Uden at vide alt om deres hold så består det jo som regel i ret høj grad af lejespillere. Opgaven med at træne et hold med mange nye ansigter kan ikke være fjern for ham.
              6. Han har en fortid i OB. Om det er positivt eller negativt må man selv vurdere.
              Han kunne også være en mulighed. Kunne godt leve med det valg. Selv om DN er mit første valg. Hvilket han også var, da Alm røg. Men tror ikke rigtig på at det bliver muligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg tror vi er enige her også. Jeg lyttede en SFÅ udsendelse i går og de gjorde sg tanker om, og snakkede om at da Troels havde underskrevet aftalen med OB for 14 dage siden skete der en stilændring til HIF-kampen og i særdelshed til RFC-kampen som de mente ville være den måde TB foretrækker at spille på, med hidsigt genpres når bolden tabes. Så måske han allerede der har gjort sin indflydelse gældende der (behind the scenes, selvf.) Skal vores træner så fremad så hedde Krogh, Engstrøm eller måske Glenn må analysegruppen ganske rigtigt anbefale.
                Det hørte jeg også og tænker nøjagtig det samme. Det er nok heller ikke usandsynligt at dialogen med TB er startet langt tidligere og Enrico eller Thorborg har anbefalet TB at invitere SK til en snak i Bech Bag Bolden her midt i april, så han havde et alibi for at danne sig et mere indgående indtryk af SK.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det hørte jeg også og tænker nøjagtig det samme. Det er nok heller ikke usandsynligt at dialogen med TB er startet langt tidligere og Enrico eller Thorborg har anbefalet TB at invitere SK til en snak i Bech Bag Bolden her midt i april, så han havde et alibi for at danne sig et mere indgående indtryk af SK.
                  NT sagde på pressemødet, at kontrakten blev underskrevet i sidste uge.

                  Så BW vidste nok, da han stod foran fansne i Viborg, at det var sidste gang han så dem.

                  Comment


                    Nå, så skal FcN have ny træner.

                    Ta' ham, ta' ham så!!!
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      https://ob.dk/nyheder/2024/juni/nyt-...bW15MTZieXRlcw

                      øv…

                      SK bliver - det tror jeg er en fejl … FH er ikke en del af det fremadrettede og Helveg bliver scout ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        https://ob.dk/nyheder/2024/juni/nyt-...bW15MTZieXRlcw

                        øv…

                        SK bliver - det tror jeg er en fejl … FH er ikke en del af det fremadrettede og Helveg bliver scout ..
                        Interessant at man vurderer at Hjortebjerg ikke kan blive, men at Søren Krogh godt kan. De har begge et stort ansvar for hvor vi står, og Søren Krogh må jo siges at have det største ansvar af de to.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          https://ob.dk/nyheder/2024/juni/nyt-...bW15MTZieXRlcw

                          øv…

                          SK bliver - det tror jeg er en fejl … FH er ikke en del af det fremadrettede og Helveg bliver scout ..
                          Forstår ikke TH som scout !

                          "Fra den kommende sæson vil vi reducere i trænerteamet omkring Søren Krogh for at skabe større tydelighed, og det medfører ændringer i staben." Det er ikke for at skabe større tydelighed, men for at spare penge... bare min ydmyge mening.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Forstår ikke TH som scout !

                            "Fra den kommende sæson vil vi reducere i trænerteamet omkring Søren Krogh for at skabe større tydelighed, og det medfører ændringer i staben." Det er ikke for at skabe større tydelighed, men for at spare penge... bare min ydmyge mening.
                            På den anden side, så virkede det ikke som om at det hjalp med en kæmpe stab i foråret.
                            Synes ikke det er overraskende Hjortebjerg ryger, hans stil virker ikke til at passe ind i “Frem Valby”
                            Vores stab er bliver vel stadig den største i næste sæson, og så køber man sig lidt tid til, at vi forhåbentlig finder den rigtige assistent til efter oprykningen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              https://ob.dk/nyheder/2024/juni/nyt-...bW15MTZieXRlcw

                              øv…

                              SK bliver - det tror jeg er en fejl … FH er ikke en del af det fremadrettede og Helveg bliver scout ..
                              Min tiltro til Søren Krogh er lig nul. Hvad er det han kan? Alt hvad han har præsteret diskvalificerer ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Interessant at man vurderer at Hjortebjerg ikke kan blive, men at Søren Krogh godt kan. De har begge et stort ansvar for hvor vi står, og Søren Krogh må jo siges at have det største ansvar af de to.
                                Jeg tror forklaringen er, at TB, i modsætning til størstedelen af forum, ikke tænker i "ansvar for hvor vi står," men "hvordan vi bedst kommer videre herfra."

                                Comment

                                Working...
                                X