Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    nej heldigvis da - hvis han allerede nu begyndte at melde den slags ud så var det jo helt galt. Men han siger jo også at det skal han og klubben jo kigge på efter sæsonen.

    Jeg kan godt li' ham - syntes han virker sympatisk og gør det godt rent kommunikativt. Lyder til han er meget på rent træningsmæssigt, den del kan jeg ikke vurdere.

    Og at give ham skylden for alt der er gået galt mener jeg er helt forkert.

    Men udefra set så har det virket famlende, med flere underlige beslutninger. Om han vil kunne rette op på det i 1 division med et nyt set up og en markant anderledes trup? Måske - jeg tror fortsat ikke på vi får det at se. Hælder stadigvæk til at han selv trækker stikket.

    - og ellers kunne jeg også godt se klubben gøre det for ham.
    At man troede at nogen træner kunne redde denne katastrofetrup og mange års nedbrydning af kulturen på kort sigt, er altså lidt bekymrende. At to spillere melder nr. 7 drømme ud, når træneren melder overlevelse ud ved opstarten af nedrykningsspillet, viser jo en syg kultur.

    Comment


      Hør mediano fra minut 1.30.00. Her gives min forklaring på, hvorfor ingen træner kan lykkes i OB stup lige nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        At man troede at nogen træner kunne redde denne katastrofetrup og mange års nedbrydning af kulturen på kort sigt, er altså lidt bekymrende. At to spillere melder nr. 7 drømme ud, når træneren melder overlevelse ud ved opstarten af nedrykningsspillet, viser jo en syg kultur.
        altså det troede jeg da på - inden nedrykningsspillet gik i gang. Som i redde klubben fra nedrykning. Ikke en total genopbygning - der skulle/skal selvfølgelig mere til.
        Men inden nedrykningsspillet var jeg fortrøstningsfuld, 3 sejre og et par uafgjorte så ikke urealistisk ud - og det havde nok været mere end rigeligt til at sikre endnu en sæson. Og så er korthuset bare blæst totalt om.

        Syntes også det lød i interviewet som om Krogh selv var overrasket over hvor meget det hele var faldet sammen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          At man troede at nogen træner kunne redde denne katastrofetrup og mange års nedbrydning af kulturen på kort sigt, er altså lidt bekymrende. At to spillere melder nr. 7 drømme ud, når træneren melder overlevelse ud ved opstarten af nedrykningsspillet, viser jo en syg kultur.
          Jeg troede på ingen måde på, at truppen ville rykke sig væsentligt. Men de sidste runder i grundspillet gav mig dog troen på, at de nok skulle overleve. Synes det så ud som. Om, der var bygget et bundniveau ind som var tilstrækkeligt, og vejle og lyngby så samtidig rædderlige ud. Men da vi tabte hjemme mod Vejle i slutspillet, var jeg ret sikker på det ville gå galt, alt så forkert ud i den kamp.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

            Jeg troede på ingen måde på, at truppen ville rykke sig væsentligt. Men de sidste runder i grundspillet gav mig dog troen på, at de nok skulle overleve. Synes det så ud som. Om, der var bygget et bundniveau ind som var tilstrækkeligt, og vejle og lyngby så samtidig rædderlige ud. Men da vi tabte hjemme mod Vejle i slutspillet, var jeg ret sikker på det ville gå galt, alt så forkert ud i den kamp.
            Kan endnu ikke forstå hvad der virkelig skete. Vi kom forbedret ud af vinterpausen og spillede også ret o k. i grundspillet. Håbede dertid med en lidt opgående formkurve og modstandere som viste sig langt fra overbevisende at vi kunne holde os på første plads i nedrykningsspillet. Og så kom den forfærdelige Vejle-kamp hjemme og alt var faldt tilsammen derfra. Spørger mig hvorfor den kamp fik sådan en betydning og hvorfor alt blev ødelagt derfra. Derefter var alt fuldstændig i stykker. I fire kampe kom vi endda foran - og de fire kampe gav samlet 1 point! Selvfølgelig manglede kvalitet i truppen, selvfølgelig er den skæv sammensat, selvfølgelig er der for mange lejesvende og der mangler leder men at falde tilsammen på den måde efter en stabilesering og til mindst et til dels forbedret udtryk og optræden kan ikke rigtig forstå. Fra "forbedret" til "opløsning" i 90 minutter, det er uforståeligt.
            Last edited by andlox; 13-05-2024, 20:32.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
              Jeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
              Jeg tror også på Krogh med en tur ned i 1. Div, oprydning i de dyre lejesvende og en øget satsning på akademispillere suppleret med øvrige yngre spillere guidet af spillere som Myhra, BP, Bashkim og en bundrutineret 6'er, som skal rekrutteres.
              Overgangen fra akademi til seniorbold må være et element i trænergerningen som de begge er udlærte i fra deres tid i fcn. Det tror jeg på.
              Wesstrøm ryger selvfølgelig med første tog til Stockholm når sæsonen er overstået. Et frisk bud på en sportschef som taler ind i et øget fokus på talentudviklingen er Glen Riddersholm. Han deler utvivlsomt vandene og jeg skreg selv NEJ TAK, når han blev omtalt som træneremne efter Alm.
              I en rolle som sportschef i et lidt anderledes setup ser jeg dog lidt anderledes på det. Jeg tror han vil matche fint op med SK, der nok i virkeligheden tvinges ud i at tale lidt mere med medierne end han har lyst til. Der skal Glen utvivlsomt nok tage den ekstra tørn. Derudover har han tidligere samarbejdet tæt med Tonny i deres fælles fcm-tid. Et andet frækt bud kunne være Flemming Petersen. Han er sikkert for meget fcn-mand til at han nogensinde vil overveje det, men vil man gå All-in på talentudviklingen, så er han jo virkelig manden at få med på holdet.

              Men indtil videre aner vi jo ikke hvad OB vil. Det utænkelige kan også ske at vi redder os og hvor havner vi så? I det tilfælde tror jeg SK vil stå svagere. Han har ikke hård nok på brystet til at stykke noget sammen som får os til at præstere bedre i suppen i 24/25-sæsonen, hvis vi redder os. Det er med en ny start og et ledelses setup, der stikker i en udpræget grad af talentudvikling, hvor man ikke for alt i livet skal bruge ressourcerne på at komme op igen, men i stedet stable et bæredygtigt hold på benene, at han vil matche imø.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                Er det dig, Søren Krogh...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg tror også på Krogh med en tur ned i 1. Div, oprydning i de dyre lejesvende og en øget satsning på akademispillere suppleret med øvrige yngre spillere guidet af spillere som Myhra, BP, Bashkim og en bundrutineret 6'er, som skal rekrutteres.
                  Overgangen fra akademi til seniorbold må være et element i trænergerningen som de begge er udlærte i fra deres tid i fcn. Det tror jeg på.
                  Wesstrøm ryger selvfølgelig med første tog til Stockholm når sæsonen er overstået. Et frisk bud på en sportschef som taler ind i et øget fokus på talentudviklingen er Glen Riddersholm. Han deler utvivlsomt vandene og jeg skreg selv NEJ TAK, når han blev omtalt som træneremne efter Alm.
                  I en rolle som sportschef i et lidt anderledes setup ser jeg dog lidt anderledes på det. Jeg tror han vil matche fint op med SK, der nok i virkeligheden tvinges ud i at tale lidt mere med medierne end han har lyst til. Der skal Glen utvivlsomt nok tage den ekstra tørn. Derudover har han tidligere samarbejdet tæt med Tonny i deres fælles fcm-tid. Et andet frækt bud kunne være Flemming Petersen. Han er sikkert for meget fcn-mand til at han nogensinde vil overveje det, men vil man gå All-in på talentudviklingen, så er han jo virkelig manden at få med på holdet.

                  Men indtil videre aner vi jo ikke hvad OB vil. Det utænkelige kan også ske at vi redder os og hvor havner vi så? I det tilfælde tror jeg SK vil stå svagere. Han har ikke hård nok på brystet til at stykke noget sammen som får os til at præstere bedre i suppen i 24/25-sæsonen, hvis vi redder os. Det er med en ny start og et ledelses setup, der stikker i en udpræget grad af talentudvikling, hvor man ikke for alt i livet skal bruge ressourcerne på at komme op igen, men i stedet stable et bæredygtigt hold på benene, at han vil matche imø.
                  GR har jo direkte sagt, at han ingen interesse har i OB. Jeg tror, det er meget lidt attraktivt at være træner eller sportsdirektør i klubben. Hvem gider dog til et galehus med en inkompetent ejer og ejerkreds.


                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nej jeg er også stadig på team Krogh
                    Jeg kan simpelthen ikke se noget som helst positivt Søren Krogh har bidraget med som cheftræner. Der har været en masse fine ord, og han er naturligvis ikke alene ansvarlig for vores pinlige situation, men han har altså også en stor del af ansvaret for det er er foregået. Han må for min skyld gerne blive i klubben i en anden funktion, men cheftræner for 1. holdet egner han sig ikke til.

                    Men det ville være en OB classic at fortsætte en vej som som tydeligvis ikke fungerer og så er jeg bange for vi får virkelig svære ved at rykke op igen.

                    Hvad har Søren Krogh vist dig, siden du stadig er på “Team Krogh” ?. Måske der bare er noget jeg helt har overset.

                    Jeg ville foretrække samtlige trænere for vores akademihold (u15, u17, u19), frem for Søren Krogh.
                    Last edited by OleKBH; 13-05-2024, 22:35.

                    Comment


                      Nej tak til Krogh han er alt for sovset ind i det der var og senest i holdets deroute
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Jeg kan simpelthen ikke se noget som helst positivt Søren Krogh har bidraget med som cheftræner. Der har været en masse fine ord, og han er naturligvis ikke alene ansvarlig for vores pinlige situation, men han har altså også en stor del af ansvaret for det er er foregået. Han må for min skyld gerne blive i klubben i en anden funktion, men cheftræner for 1. holdet egner han sig ikke til.

                        Men det ville være en OB classic at fortsætte en vej som som tydeligvis ikke fungerer og så er jeg bange for vi får virkelig svære ved at rykke op igen.

                        Hvad har Søren Krogh vist dig, siden du stadig er på “Team Krogh” ?. Måske der bare er noget jeg helt har overset.

                        Jeg ville foretrække samtlige trænere for vores akademihold (u15, u17, u19), frem for Søren Krogh.
                        Ikke så meget på banen i kampene. Det er mere hans visioner om hvordan en klub og et fodboldhold skal drives. Hans mandskabspleje. Hans væsen og personlighed jeg godt kan lide. Jeg ved godt at meget af dette ikke vinder fodboldkampe. Men på den lange bane tror jeg at han vil være god for en klub som OB hvis han har de rigtige mennesker omkring sig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Kan endnu ikke forstå hvad der virkelig skete. Vi kom forbedret ud af vinterpausen og spillede også ret o k. i grundspillet. Håbede dertid med en lidt opgående formkurve og modstandere som viste sig langt fra overbevisende at vi kunne holde os på første plads i nedrykningsspillet. Og så kom den forfærdelige Vejle-kamp hjemme og alt var faldt tilsammen derfra. Spørger mig hvorfor den kamp fik sådan en betydning og hvorfor alt blev ødelagt derfra. Derefter var alt fuldstændig i stykker. I fire kampe kom vi endda foran - og de fire kampe gav samlet 1 point! Selvfølgelig manglede kvalitet i truppen, selvfølgelig er den skæv sammensat, selvfølgelig er der for mange lejesvende og der mangler leder men at falde tilsammen på den måde efter en stabilesering og til mindst et til dels forbedret udtryk og optræden kan ikke rigtig forstå. Fra "forbedret" til "opløsning" i 90 minutter, det er uforståeligt.
                          Jeg så os heller ikke som et dårligere sted efter vinterpausen, det kan godt være at vi ikke var voldsomt styrket med de to signings, men at vi skulle være ringere end før de kom til har jeg svært ved at se. Hvordan det kan gå fuldstændigt galt da vi gik over til at nedrykningsspillet, hvor modstanderne alt andet lige er nemmere end i grundspillet forstår jeg simpelthen ikke.

                          Om der er nogen træner der kunne have vendt det mentale kollaps der ser ud til at være sket i truppen, skal jeg simpelthen ikke kloge mig på, for jeg forstår ikke hvordan selv de spillere der leverede i efteråret kan levere så dårligt nu. Måske har Søren Krogh fået en umulig opgave som igen anden kunne have løftet, måske er han på gale vej. Jeg ved det ikke, da jeg simpelthen ikke kan dreje hvordan vi er gået fra at være ret dårlige, men dog med et pointsnit der kunne sikre os en sæson mere i rækken, til helt og aldeles ringe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ikke så meget på banen i kampene. Det er mere hans visioner om hvordan en klub og et fodboldhold skal drives. Hans mandskabspleje. Hans væsen og personlighed jeg godt kan lide. Jeg ved godt at meget af dette ikke vinder fodboldkampe. Men på den lange bane tror jeg at han vil være god for en klub som OB hvis han har de rigtige mennesker omkring sig
                            Jeg kan sagtens følge dig.
                            Jeg har heller ikke noget imod Søren Krogh som person. Han virker som en klog og sympatisk fodboldleder og jeg er sikker på han er bund ærlig i sine udtalelser og jeg kan sagtens se ham i en ledende rolle i OB med alt hans fodbold viden. Jeg tror dog ikke på han er den rigtige cheftræner i den situation OB står i nu og som vi kommer til at stå i det kommende år.

                            Hvis vi tror der er pres på nu, så bare vent til vi har tabt de første 4 kampe i 1. division mod Vendsyssel, Hobro, Hvidove og Esbjerg.
                            Pludselig bliver vores hedeste drømmemålsætning at komme i top 6 i 1. division.
                            Bare prøv at se dokumentaren om Esbjerg, hvor hurtigt en nedrykning kan forvandles til et endnu større mareridt. Ligheden til OB er kæmpe stor. Alle røde lamper blinker og hvis ledelsen igen fejler omkring de vigtigste positioner (sportsdirektør og trænerteam) samtidig med vi med garanti skal bygge et stort set helt nyt hold op igen. Så får vi kæmpe problemer også i 1. division.

                            Det ansvar og den rolle tror jeg simpelthen ikke Søren Krogh er en stærk og dygtig nok cheftræner til at kunne magte. Men tilbyd ham i stedet en anden rolle i klubben, hvor han kan få alle sine kompetencer i spil.

                            Jeg tror stadig Kim Engstrøm vil være en god mand at få hjem til OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Jeg kan sagtens følge dig.
                              Jeg har heller ikke noget imod Søren Krogh som person. Han virker som en klog og sympatisk fodboldleder og jeg er sikker på han er bund ærlig i sine udtalelser og jeg kan sagtens se ham i en ledende rolle i OB med alt hans fodbold viden. Jeg tror dog ikke på han er den rigtige cheftræner i den situation OB står i nu og som vi kommer til at stå i det kommende år.

                              Hvis vi tror der er pres på nu, så bare vent til vi har tabt de første 4 kampe i 1. division mod Vendsyssel, Hobro, Hvidove og Esbjerg.
                              Pludselig bliver vores hedeste drømmemålsætning at komme i top 6 i 1. division.
                              Bare prøv at se dokumentaren om Esbjerg, hvor hurtigt en nedrykning kan forvandles til et endnu større mareridt. Ligheden til OB er kæmpe stor. Alle røde lamper blinker og hvis ledelsen igen fejler omkring de vigtigste positioner (sportsdirektør og trænerteam) samtidig med vi med garanti skal bygge et stort set helt nyt hold op igen. Så får vi kæmpe problemer også i 1. division.

                              Det ansvar og den rolle tror jeg simpelthen ikke Søren Krogh er en stærk og dygtig nok cheftræner til at kunne magte. Men tilbyd ham i stedet en anden rolle i klubben, hvor han kan få alle sine kompetencer i spil.

                              Jeg tror stadig Kim Engstrøm vil være en god mand at få hjem til OB.
                              Jeg kan godt følge langt hen ad vejen at han måske ikke er den optimale træner i det kaos vi befinder os i nu.
                              Men jeg ser ham være den rigtige træner for en klub/hold der skal bygges op fra bunden hvis han får tiden.

                              OB er en syg patient. Meget syg. Og hvis vi ikke får behandlet ALLE symptomer rigtigt fra starten bliver vi aldrig en sund klub igen. Så rykker vi op med stort besvær og ud igen med et brag. Så vi skal i 1.div og lave en kæmpe udrensning af lejesoldaterne og dem der ikke giver mening i et langt projekt.
                              Så venter jeg gerne 2 sæsoner med at rykke op igen hvis vi kommer op som en sund klub som vi har set Viborg gøre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ikke så meget på banen i kampene. Det er mere hans visioner om hvordan en klub og et fodboldhold skal drives. Hans mandskabspleje. Hans væsen og personlighed jeg godt kan lide. Jeg ved godt at meget af dette ikke vinder fodboldkampe. Men på den lange bane tror jeg at han vil være god for en klub som OB hvis han har de rigtige mennesker omkring sig
                                Jeg er enig, men belært af små 15 år: SK kommer ikke til at få de rigtige folk omkring sig. Det er jo hele essensen af OBs fald.

                                Vi har ikke de rigtige folk i klubben. Fra ejer til ejerkreds og videre til ledelsen. Og under de forhold kan man ikke skabe en kultur. Resultatet ses nu: ingen sjæl og nedrykning.

                                Ting bliver kun anderledes, hvis OB reelt begynder at gøre ting anderledes i stedet for konsekvent at begå de samme fejl. Den ændring skal starte ved NT, og det tror jeg ikke, kommer til at ske. Mit yderst spinkle håb er at nedrykning er den bombe, han har brug for.
                                Last edited by Jungledyret; 14-05-2024, 08:44.

                                Comment

                                Working...
                                X