Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    De har faktisk ikke et særligt stort økonomisk råderum. Specielt ikke efter de hentede KD ind. KS går til en BK løn og TD er lejet (Sevilla betaler en del af lønnen), som man gerne vil beholde, men nok er for dyr.

    De er udfordret nu pga. mange skader, så de afsøger selvfølgeligt markedet for "billige" løsninger. Ville da være overrasket, hvis Fredberg ikke gjorde det. De samme gør BW, så skal han parkere sine svenske gener ved den nærmeste Fleggaard eller....
    Det kan jo aldrig være OBs problem. De har brugt pengene - og står nu og har et akut behov for en stopper...så må de punge ud, eller finde en anden

    edit: BW skal vel også snart vise han er den gode købmand - i denne situation vil jeg mene gøres ved at sige nej. Tager man nedrykningsrisikoen seriøst så sælger man ikke en fast mand for pebernødder.
    Last edited by mhbp; 27-01-2024, 16:07.

    Comment


      Hvis helander ryger og man skal have noget venstrefodet ind med superliga erfaring så er der Frederik Winther som ikke spiller i Augsburg.

      https://m.youtube.com/watch?v=97ihie...ludGhlcg%3D%3D

      eller en spiller som Erik Marxen der lidt er gået i glemmebogen efter han skiftede til FCN, men som vel egentligt var ret god i Randers.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        De har faktisk ikke et særligt stort økonomisk råderum. Specielt ikke efter de hentede KD ind. KS går til en BK løn og TD er lejet (Sevilla betaler en del af lønnen), som man gerne vil beholde, men nok er for dyr.

        De er udfordret nu pga. mange skader, så de afsøger selvfølgeligt markedet for "billige" løsninger. Ville da være overrasket, hvis Fredberg ikke gjorde det. De samme gør BW, så skal han parkere sine svenske gener ved den nærmeste Fleggaard eller....
        Er det virkelig så svært at skrive navne?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Hvis helander ryger og man skal have noget venstrefodet ind med superliga erfaring så er der Frederik Winther som ikke spiller i Augsburg.

          https://m.youtube.com/watch?v=97ihie...ludGhlcg%3D%3D

          eller en spiller som Erik Marxen der lidt er gået i glemmebogen efter han skiftede til FCN, men som vel egentligt var ret god i Randers.
          Erik Marxen har spillet meget lidt fodbold de seneste 18 måneder. Han er 33, og er ret skadesplaget. Kæmpe nej tak til ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Hvis helander ryger og man skal have noget venstrefodet ind med superliga erfaring så er der Frederik Winther som ikke spiller i Augsburg.

            https://m.youtube.com/watch?v=97ihie...ludGhlcg%3D%3D

            eller en spiller som Erik Marxen der lidt er gået i glemmebogen efter han skiftede til FCN, men som vel egentligt var ret god i Randers.
            Marxen er Københavner og ville hjem. Desuden ikke en der flytter en skid.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Erik Marxen har spillet meget lidt fodbold de seneste 18 måneder. Han er 33, og er ret skadesplaget. Kæmpe nej tak til ham.
              Jeg tænkte godt på det, men det er godt nok ikke et marked der ligefrem bugner af muligheder.

              Frederik winther det er jo nok noget i 12 mill klassen. Så skal vi have den mill euro hjem for Helander og så være heldige med noget klausuler eller smide noget mønt oven i. Forudsat at vi overhovedet kan trække ham til Odense.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Marxen er Københavner og ville hjem. Desuden ikke en der flytter en skid.
                Er han ikke fra Fyn?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Er han ikke fra Fyn?
                  Middelfart mener jeg

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jeg tænkte godt på det, men det er godt nok ikke et marked der ligefrem bugner af muligheder.

                    Frederik winther det er jo nok noget i 12 mill klassen. Så skal vi have den mill euro hjem for Helander og så være heldige med noget klausuler eller smide noget mønt oven i. Forudsat at vi overhovedet kan trække ham til Odense.
                    Jeg tror faktisk ikke der er et kæmpe marked for Frederik Winther. Han har ikke spillet meget fodbold siden skiftet til Tyskland, og han satte heller ikke noget særligt aftryk i Brøndby. Jeg tror ikke han er komplet umulig for os at få. Personligt har jeg bare altid været tvivlende overfor hvor stort talentet reelt er.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Jeg tror faktisk ikke der er et kæmpe marked for Frederik Winther. Han har ikke spillet meget fodbold siden skiftet til Tyskland, og han satte heller ikke noget særligt aftryk i Brøndby. Jeg tror ikke han er komplet umulig for os at få. Personligt har jeg bare altid været tvivlende overfor hvor stort talentet reelt er.
                      Altså han er ikke til toppen af superligaen det tror jeg ikke. Altså sådan Jacob Rasmussen eller Mads Bech, men det er så også 25 mill og komplet urealistisk for os.

                      Jeg tror egentligt godt at han kunne være en solid top seks spiller og det er vel heller ikke helt skidt, det er ihvertfald et sted og starte.

                      Jeg synes det er svært, skal vi sende Helander afsted, hvis vi så kunne lande Winther, eller vente til sommer og så gå ud og bruge 2 mill på noget ala marxen? Det er godt nok pest eller kolera.

                      Comment


                        Mest realistiske OB scenarie.er nok at vi skyder Helander af og henter Marxen for 2 millioner

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Er det virkelig så svært at skrive navne?
                          Er det svært at følge med i fodbold

                          Vi taler om en danskerklub i Belgien med landsholdsspillere og ofte bruger vi initialerne/øgenavne for egne spillere... så synes du er lidt tyndhudet her

                          Men skal da nok skrive spillernavne fuld ud fremadrettet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Erik Marxen har spillet meget lidt fodbold de seneste 18 måneder. Han er 33, og er ret skadesplaget. Kæmpe nej tak til ham.
                            Men er han fit nu kunne han jo godt være en erstatning for Helander i foråret. Der vil han rutine betyde meget men det er klart at han skal være bedre end Bjørn før det giver mening ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Undrer mig over at mange herinde forventer 1 - 1½ millioner EUR for Helander (med fem måneder tilbage) i dette vindue.

                              Hvor er realismen henne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Undrer mig over at mange herinde forventer 1 - 1½ millioner EUR for Helander (med fem måneder tilbage) i dette vindue.

                                Hvor er realismen henne
                                Så du mener vi skal forære en bærende spiller væk, fordi han har udløb om 5 mdr? På trods af vi står i en svær situation mht nedrykning? Og muligheden for at hente en erstatning bliver mindre dag for dag...

                                Men selvf får vi ikke den slags penge for Helander - det er jo hele pointen. Sæt prisen højt nok så de kigger andre steder hen.

                                Comment

                                Working...
                                X