Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg er personligt meget tilfreds med dette valg. Han virker yderst kompetent.

    Men det må tiden jo vise
    Jeg tilslutter mig... et par niveauer over Fifi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Rasende over hvad ?
      Har du misset Esbjergs nedtur over de seneste 4-5 år? Bevares, det blev først for alvor et galehus da de amerikanske ejere kom, men den sæson de rykkede ud af Superligaen var de jo også helt til rotterne. Han ansatte jo Lars Olsen, som han så fyrede kort tid efter fordi det viste sig han var en dinosaur.
      Jeg tænker i hvert fald fansene har haft en god grund til at være så rasende på ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        ja den fandt jeg også - men kan du huske konteksten? hvad var situationen i esbjerg - for det kan jeg da ikke umiddelbart sige.

        Det seneste indtryk har han været med til at gøre en oprykker til tophold i norge - så helt skidt kan det vel ikke være.

        Om det er et scoop har jeg svært ved at vurdere, men skulle vi ikke lige give manden en chance først? Ingen grund til at alt omkring OB negativt - det er der rigeligt af.

        Til andet er bevist så vælger jeg at tro på det er et scoop - der er brug for lidt positive vinde omkring klubben.

        Håber og tror på bedre tider...
        Jeg vil da meget gerne dele din optimisme.
        De seneste +10 år har bare gjort mig meget kynisk omkring det der sker i OB. Jeg skal se noget fungere før jeg tør tro på det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Har du misset Esbjergs nedtur over de seneste 4-5 år? Bevares, det blev først for alvor et galehus da de amerikanske ejere kom, men den sæson de rykkede ud af Superligaen var de jo også helt til rotterne. Han ansatte jo Lars Olsen, som han så fyrede kort tid efter fordi det viste sig han var en dinosaur.
          Jeg tænker i hvert fald fansene har haft en god grund til at være så rasende på ham.
          Du har vist selv misset en del ! Samt at påstå, at han er skyld i Esbjergs nedtur er noget søgt.

          Ja, et fåtal af de "såkaldte" fans var efter ham, men har vi ikke lige set det samme i vores egen andedam, hvor en "fan" stod og råbte spillerne lige op i hovedet ? !

          Comment


            Hvis man vil finde lidt begejstring omkring den ansættelse, så skal man læse kommentarerne på nyheden om at han stopper på Branns facebook side :-)
            Der skriver folk at de var meget skeptiske da han kom, men at han virkelig har hentet nogle fine spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Du har vist selv misset en del ! Samt at påstå, at han er skyld i Esbjergs nedtur er noget søgt.

              Ja, et fåtal af de "såkaldte" fans var efter ham, men har vi ikke lige set det samme i vores egen andedam, hvor en "fan" stod og råbte spillerne lige op i hovedet ? !
              Hvad har jeg misset? Og hvorhenne påstår jeg at han ene mand er skyld i Esbjergs nedtur? Jeg vil dog holde fast i at han som sportslig leder bærer et stort ansvar for at de på 2 år kunne gå fra bronzemedaljer til ikke at kunne rykke på fra 1. division.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Fansene var så rasende på ham at de prøvede at bryde igennem til Esbjergs VIP-lounge for at få fat på ham. Det taler vel sit tydelige sprog?
                Det var så også en tid med nye udenlandske ejere, som han nok kun repræsenterede udadtil i sin sidste tid imens han ledte efter noget nyt og han endte i Brann. Det han har formået i Brann er til gengæld bemærkelsesværdigt. Først nedrykning, så oprykning og senest sølv og pokaltitel i oprykningssæsonen. Det er da umiddelbart et scoop, og markere da også noget ift. Wesstrøm. Nagel er en mand, med erfaring og CV til at træde direkte ind på Wesstrøms kontor, hvis ikke han får stablet en stærkere trup på benene og valgt den rette cheftræner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Jeg vil da meget gerne dele din optimisme.
                  De seneste +10 år har bare gjort mig meget kynisk omkring det der sker i OB. Jeg skal se noget fungere før jeg tør tro på det.
                  det kan jeg sagtens forstå.

                  skal der være lidt glæde i at følge OB så tror jeg bare den skal tages på forhånd.

                  jeg var også ganske spændt op til og i starten af sommerens transfer vindue...der blev meldt ud man ville handle tidligt - og det gjorde man, så der var nogle positive tegninger. Gassen gik bare desværre alt for hurtigt af den ballon.

                  Men jeg prøver igen ;)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Det var så også en tid med nye udenlandske ejere, som han nok kun repræsenterede udadtil i sin sidste tid imens han ledte efter noget nyt og han endte i Brann. Det han har formået i Brann er til gengæld bemærkelsesværdigt. Først nedrykning, så oprykning og senest sølv og pokaltitel i oprykningssæsonen. Det er da umiddelbart et scoop, og markere da også noget ift. Wesstrøm. Nagel er en mand, med erfaring og CV til at træde direkte ind på Wesstrøms kontor, hvis ikke han får stablet en stærkere trup på benene og valgt den rette cheftræner.
                    I hans seneste to jobs er det gået henholdsvis katastrofalt og fremragende (selvom hans tid i Brann også startede elendigt med en nedrykning). Jeg ved ikke om jeg vil kategorisere det som et scoop.
                    Hans tid i Brann ser god ud, og at vi ansætter en af mændene bag den succes er bestemt lovende. Hans tid i Esbjerg har jeg bare meget svært ved at overse.

                    Comment


                      Kender ham ikke. Umiddelbart noget af en profil at få som - ja, hvad, assisterende sportsdirektør? Chefscout?

                      Håber det er et kraftigt vink med en vognstang om at BW har handlet spillere i ren galskab og der skal styr på det. Men hvad er BWs rolle så egentlig fremadrettet?

                      Spændende. Nogen, der har overblik over hvilken type af spillere, han har hentet i det norske?

                      Edit: ser titlen head of recruitment​ nævnt.
                      Last edited by Jungledyret; 04-12-2023, 22:04.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Kender ham ikke. Umiddelbart noget af en profil at få som - ja, hvad, assisterende sportsdirektør? Chefscout?

                        Håber det er et kraftigt vink med en vognstang om at BW har handlet spillere i ren galskab og der skal styr på det. Men hvad er BWs rolle så egentlig fremadrettet?

                        Spændende. Nogen, der har overblik over hvilken type af spillere, han har hentet i det norske?

                        Edit: ser titlen head of recruitment​ nævnt.
                        Et hurtigt overslag siger:

                        14 nordmænd
                        7 danskere
                        1 tysker (målmand lejet i 6 måneder)

                        Så reelt set kun det nordiske marked der er blevet handlet i, de to af dem dog hentet hjem fra klubber uden for Norden. Det er jo i hvert fald lidt en kontrast til de foreløbige vinduer under Wesström, hvor vi bare i det seneste vindue hentede 7 spillere der kom fra klubber uden for de nordiske ligaer. Måske et signal om, at man vil holde sig lidt mere til de ligaer man kender, måske ikke.

                        Jeg håber bare, at man har valgt en mand der kommer med de kompetencer OB har brug for og kan flytte noget på den front, for det er meget nødvendigt, ikke bare et lovende CV som man er blevet snydt af før. Som andre også siger, det må tiden vise.

                        Comment


                          Tak. Vi må se, ja. Det er en noget anden type end forventet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jeg tilslutter mig... et par niveauer over Fifi
                            Kan du uddybe sådan en påstand?

                            Comment


                              Kan se at Naatan Skyttä er blevet klar igen men ikke har spillet meget. Spændende at se om man kunne finde på at gå efter ham igen. Syntes virkelig at han blev bedre og bedre i sin OB og det var vel kun den grimme skade der gjorde at man ikke forsøgte at hente ham permanent.
                              Men spørgsmålet er selvfølgelig også om han er aktuel hvis vi ikke længere spiller med en 10`er

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                                Kan du uddybe sådan en påstand?
                                Ja, han har været
                                • scout i Vitesse
                                • scout i FCK
                                • scout i Anorthosis
                                • chefscout og senere sportsdirektør i Esbjerg
                                • sportsdirektør i Brann

                                Kan du uddybe Fifis erfaringer, der ikke understøtter min påstand ?



                                Comment

                                Working...
                                X