Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Mon ikke Helander snart skifter og foråret køres hjem med Slots/Ivan med back-up af Bjørn og Yaya ?

    Tror han ryger for 500.000/600.000 EUR inden for en af de kommende dage.
    Håber det ikke, men den lever åbenbart endnu.

    Det vil så betyde vi spiller med kun 2 centrale forsvarer. Det vil så ændre Sørens plan for foråret. Det er hvad det er, men så skal vi nok have to gode centrale midtbanefolk ind. Den ene måske et halvt års leje (for Sven) ellers bliver der pisset lige igennem vores defensiv.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Mon ikke Helander snart skifter og foråret køres hjem med Slots/Ivan med back-up af Bjørn og Yaya ?

      Tror han ryger for 500.000/600.000 EUR inden for en af de kommende dage.
      Har vi ikke spillet med tre midterforsvarer i hele opstarten indtil videre?
      Jeg tvivler på at vi skifter formation fordi vi får tilbudt tre millioner for en af vores bedste spillere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Mon ikke Helander snart skifter og foråret køres hjem med Slots/Ivan med back-up af Bjørn og Yaya ?

        Tror han ryger for 500.000/600.000 EUR inden for en af de kommende dage.
        tja personligt ville jeg jo mene prisen skulle stige jo tættere vi kommer på skæringsdagen. 1 mill euro for en uge siden - så ville jeg kræve 1.5 nu...pengene bliver reelt mindre og mindre værd fordi vi ikke vil kunne nå at bruge dem og hente en erstatning ind.

        Jeg tror stadig han bliver foråret ud, men lad os se

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          tja personligt ville jeg jo mene prisen skulle stige jo tættere vi kommer på skæringsdagen. 1 mill euro for en uge siden - så ville jeg kræve 1.5 nu...pengene bliver reelt mindre og mindre værd fordi vi ikke vil kunne nå at bruge dem og hente en erstatning ind.

          Jeg tror stadig han bliver foråret ud, men lad os se
          Har mere end svært ved at se hvordan vi kan købe en fuldgod erstatning for de penge. Han er trods alt svensk landsholdsspiller.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Har mere end svært ved at se hvordan vi kan købe en fuldgod erstatning for de penge. Han er trods alt svensk landsholdsspiller.
            Det er ham her også men …

            https://www.transfermarkt.com/victor...spieler/592084
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              tja personligt ville jeg jo mene prisen skulle stige jo tættere vi kommer på skæringsdagen. 1 mill euro for en uge siden - så ville jeg kræve 1.5 nu...pengene bliver reelt mindre og mindre værd fordi vi ikke vil kunne nå at bruge dem og hente en erstatning ind.

              Jeg tror stadig han bliver foråret ud, men lad os se
              Priserne falder typisk altid mod slutdatoen (bare se på dine grøntsager og kød i supermarkedet ).

              Nej, spillerne går typisk ned i krav, når deres muligheder begrænses. Derfor vi på sidste dag (eller efter) har hentet nogle vi ellers ikke kunne.

              Hvis Helander allerede har sine personlige ting på plads med Anderlecht er jeg mere end sikker på, at der bliver indgået en aftale "på midten". Dog under forudsætning af, at BW har en erstatning klar. Tror han spiller pokerspillet nu og håber på endnu en Helander/Trybull, så førstnævnte kan skydes af med en fortjeneste, som selv NT vil blive (økonomisk) stolt af

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Mon ikke Helander snart skifter og foråret køres hjem med Slots/Ivan med back-up af Bjørn og Yaya ?

                Tror han ryger for 500.000/600.000 EUR inden for en af de kommende dage.
                Han skal højere op, 1 mill euro så kan vi begynde at forhandle. Jeg tror ikke på at Fredberg betaler det, hvilket er fint nok for mig.

                Betaler han 1 mill euro så skal der stå venstrefodet stopper på de penge.

                Den er svær fordi han er virkelig vigtig, på den anden side kan man redde sig noget solidt på positionen så bør det være noget at overveje. Vi risikerer jo altså også at Helander en uge efter transfer luk sætter sig ned med endnu en skade.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Han skal højere op, 1 mill euro så kan vi begynde at forhandle. Jeg tror ikke på at Fredberg betaler det, hvilket er fint nok for mig.

                  Betaler han 1 mill euro så skal der stå venstrefodet stopper på de penge.

                  Den er svær fordi han er virkelig vigtig, på den anden side kan man redde sig noget solidt på positionen så bør det være noget at overveje. Vi risikerer jo altså også at Helander en uge efter transfer luk sætter sig ned med endnu en skade.
                  1 million EUR er jo ikke seriøst. Eneste grund til at BW nævnte det var at få prisen presset meget mere op. Det er en typisk situation mellem to købmænd i markedet. Jeg er (desværre) sikker på, at Helander ryger, men kun glad hvis jeg tager fejl !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    1 million EUR er jo ikke seriøst. Eneste grund til at BW nævnte det var at få prisen presset meget mere op. Det er en typisk situation mellem to købmænd i markedet. Jeg er (desværre) sikker på, at Helander ryger, men kun glad hvis jeg tager fejl !
                    Anderlecht er jo i gang med at spendere et tocifret millionbeløb på en ny reservemålmand fra Superligaen, så de har tydeligvis pengene. Så jeg mener ikke det er useriøst at forlange 1 million EUR for Helander, når man tænker på hvor vigtig han er for os. Anderlecht er en del af mesterskabskampen i Belgien, så hvis de vil opruste til den kamp må de betale hvad det koster.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      1 million EUR er jo ikke seriøst. Eneste grund til at BW nævnte det var at få prisen presset meget mere op. Det er en typisk situation mellem to købmænd i markedet. Jeg er (desværre) sikker på, at Helander ryger, men kun glad hvis jeg tager fejl !
                      Helander er det værd som en klub vil give for ham og en klub vil sælge ham for, udbud og efterspørgsel.

                      Det er klart at skal OB sælge Helander i et forår hvor vi står til at skulle spille for at undgå nedrykning, så skal der kontanter på bordet. Anderlecht ligger nummer to og skal have noget ind for at spille med om førstepladsen. Så må Fredberg parkere sine jydegener ved den nærmeste Poetz og få fundet kontanterne frem, ellers så bliver Helander i OB.

                      under alle omstændigheder så skal OB hive en stopper mere ind både Helander og Mihajlo har lidt skrøbeligt bentøj og det kan meget få os i gevaldige problemer.

                      I forhold til Helander så kan jeg godt forstå at Anderlecht er spændende, men manden har jo selv været med til at spille OB i den situation vi er i nu, så ville det jo være god stil og lige sørge for at vi ikke rykker ned. Det var jo noget andet hvis vi lå nummer 6 og Helander fik et virkeligt godt tilbud efter at have brændt banen i efteråret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Anderlecht er jo i gang med at spendere et tocifret millionbeløb på en ny reservemålmand fra Superligaen, så de har tydeligvis pengene. Så jeg mener ikke det er useriøst at forlange 1 million EUR for Helander, når man tænker på hvor vigtig han er for os. Anderlecht er en del af mesterskabskampen i Belgien, så hvis de vil opruste til den kamp må de betale hvad det koster.
                        De har faktisk ikke et særligt stort økonomisk råderum. Specielt ikke efter de hentede KD ind. KS går til en BK løn og TD er lejet (Sevilla betaler en del af lønnen), som man gerne vil beholde, men nok er for dyr.

                        De er udfordret nu pga. mange skader, så de afsøger selvfølgeligt markedet for "billige" løsninger. Ville da være overrasket, hvis Fredberg ikke gjorde det. De samme gør BW, så skal han parkere sine svenske gener ved den nærmeste Fleggaard eller....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          De har faktisk ikke et særligt stort økonomisk råderum. Specielt ikke efter de hentede KD ind. KS går til en BK løn og TD er lejet (Sevilla betaler en del af lønnen), som man gerne vil beholde, men nok er for dyr.

                          De er udfordret nu pga. mange skader, så de afsøger selvfølgeligt markedet for "billige" løsninger. Ville da være overrasket, hvis Fredberg ikke gjorde det. De samme gør BW, så skal han parkere sine svenske gener ved den nærmeste Fleggaard eller....
                          Udbud og efterspørgsel. Kan Fredberg finde en venstrefodet stopper der kan gå direkte ind i Anderlechts startopstilling til under 1 mill euro, i Fleggaard eller Poetz, så skal han da bare gøre det.

                          Jacob Rasmussen, Nagalo og Mads Bech, skal han nok ikke regne med er tilgængelige til den pris.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            De har faktisk ikke et særligt stort økonomisk råderum. Specielt ikke efter de hentede KD ind. KS går til en BK løn og TD er lejet (Sevilla betaler en del af lønnen), som man gerne vil beholde, men nok er for dyr.

                            De er udfordret nu pga. mange skader, så de afsøger selvfølgeligt markedet for "billige" løsninger. Ville da være overrasket, hvis Fredberg ikke gjorde det. De samme gør BW, så skal han parkere sine svenske gener ved den nærmeste Fleggaard eller....
                            Det er lidt for mange initialer til at jeg kan følge med. Men hvis de er så dårligt stillet økonomisk, så vil jeg da råde dem til at lade være med at bruge hele budgettet på en middelmådig backup målmand. Det kan i hvert fald ikke være vores problem at de bruger deres penge dårligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Det er lidt for mange initialer til at jeg kan følge med. Men hvis de er så dårligt stillet økonomisk, så vil jeg da råde dem til at lade være med at bruge hele budgettet på en middelmådig backup målmand. Det kan i hvert fald ikke være vores problem at de bruger deres penge dårligt.
                              Kasper Dolberg, Kasper Schmeichel, Bashkim Kadrii og Thomas Delaney

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Priserne falder typisk altid mod slutdatoen (bare se på dine grøntsager og kød i supermarkedet ).

                                Nej, spillerne går typisk ned i krav, når deres muligheder begrænses. Derfor vi på sidste dag (eller efter) har hentet nogle vi ellers ikke kunne.

                                Hvis Helander allerede har sine personlige ting på plads med Anderlecht er jeg mere end sikker på, at der bliver indgået en aftale "på midten". Dog under forudsætning af, at BW har en erstatning klar. Tror han spiller pokerspillet nu og håber på endnu en Helander/Trybull, så førstnævnte kan skydes af med en fortjeneste, som selv NT vil blive (økonomisk) stolt af
                                det er jeg med på. Vil bare mene situationen er en smule anderledes.

                                - med alle de penge der blev hentet sidste sommer er OB ikke tvunget til at skulle ud og lave et salg. Helander hentet på en kort kontrakt er aldrig hentet til at skulle sælges videre - og OBs nuværende situation taget i betragtning - så mener jeg stadig BW bør hæve prisen hvis Anderlecht kommer tilbage.

                                Vi har mere brug for Helander nu og her i 4 mdr. end vi har for et par mill...

                                Comment

                                Working...
                                X