Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Undrer mig over at mange herinde forventer 1 - 1½ millioner EUR for Helander (med fem måneder tilbage) i dette vindue.

    Hvor er realismen henne
    Mon ikke det handler mere om, han er mere værd for OB end 150.000 euro. Hvorfor skulle man sælge når der er vigtige kampe i foråret.
    Der er intet at vinde på et salg før man kan få en erstatning til samme pris.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Undrer mig over at mange herinde forventer 1 - 1½ millioner EUR for Helander (med fem måneder tilbage) i dette vindue.

      Hvor er realismen henne
      Jeg synes ikke at du forholder dig til priserne på fodboldspillere generelt? Især hvis du skal have nogen der er gode.

      Som skrevet tidligere Fredberg kan jo bare gå ud og finde en venstrefodet stopper der går ind i Anderlechts startopstilling til under en million euro. Hatten af hvis han kan det.

      jeg kan ikke finde en eneste god venstrefodet stopper i superligaen som Fredberg kan købe for en million Euro.

      De tre bedste venstrefods stoppere i ligaen

      Nagalo 75 mill
      Jacob Rasmussen 45 - 50 mill
      Mads Bech 35 - 40 mill

      Så kan Fredberg gå igang med sin fax.

      Og hvis prisen er 1,5 million så kan vi ikke finde noget der kan erstatte Helander. Så er han mere værd i de næste måneder.

      1 mill euro så kan vi begynde at forhandle.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Jeg synes ikke at du forholder dig til priserne på fodboldspillere generelt? Især hvis du skal have nogen der er gode.

        Som skrevet tidligere Fredberg kan jo bare gå ud og finde en venstrefodet stopper der går ind i Anderlechts startopstilling til under en million euro. Hatten af hvis han kan det.

        jeg kan ikke finde en eneste god venstrefodet stopper i superligaen som Fredberg kan købe for en million Euro.

        De tre bedste venstrefods stoppere i ligaen

        Nagalo 75 mill
        Jacob Rasmussen 45 - 50 mill
        Mads Bech 35 - 40 mill

        Så kan Fredberg gå igang med sin fax.

        Og hvis prisen er 1,5 million så kan vi ikke finde noget der kan erstatte Helander. Så er han mere værd i de næste måneder.

        1 mill euro så kan vi begynde at forhandle.
        Nagola er 21 år og har kontrakt til 2027
        Jacob Rasmussen er 27 år og har kontrakt til 2027
        Mads Bech er 25 år og har kontrakt til 2027

        Helander er 30 år og har udløb om fem måneder

        Kan du se forskellen ? ? ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          Så du mener vi skal forære en bærende spiller væk, fordi han har udløb om 5 mdr? På trods af vi står i en svær situation mht nedrykning? Og muligheden for at hente en erstatning bliver mindre dag for dag...

          Men selvf får vi ikke den slags penge for Helander - det er jo hele pointen. Sæt prisen højt nok så de kigger andre steder hen.
          "Forære" ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Nagola er 21 år og har kontrakt til 2027
            Jacob Rasmussen er 27 år og har kontrakt til 2027
            Mads Bech er 25 år og har kontrakt til 2027

            Helander er 30 år og har udløb om fem måneder

            Kan du se forskellen ? ? ?
            Kan du se forskellen i de priser de koster og så i hvad prisen er for Helander?

            helander er altså en venstrefodet stopper der spiller på det svenske landshold og har gjort det glimrende i Skotland, på et rimeligt niveau, indtil han blev skadet.

            Han har ikke brændt superligaen af, det ville nok også være lige lovligt meget at forvente af en spiller der har siddet ude skadet så længe, men fortsætter han med at få spilletid så kunne han godt gå hen og blive OBs profil i foråret.

            1 mill euro er billigt for at få lov til at signe sådan en spiller der. Spiller Helander et virkeligt godt forår, så kunne det jo være der var andre klubber der også blev interesseret når han er kontraktfri, plus han måske også skal have mere for at skrive under på en kontrakt i det tilfælde.
            Last edited by Striwetforlivet!; 27-01-2024, 20:05.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              "Forære" ?
              "Forære" på den måde at en nedrykning koster i omegnen af 25 mill. og den risiko vil absolut være markant større uden Helander på holdet. Sammenlignet med det er 1,2-1,5 mill. som Fredberg vel oprindeligt bød et usselt skambud som sagtens kan ses som en foræring til Anderlecht .. hvis det var sket.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Okay, lad os se hvor vi står i løbet af næste uge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  "Forære" ?
                  de priser der er snakket om hidtil - så ja

                  Og jeg mangler stadig at høre et argument for hvorfor OB skulle sælge? Ja Helander vil gerne afsted - ok...men ud over det? Står OB desperat og mangler 3 mill? Det har jeg svært ved at tro. Og mener man det når man siger at alt handler om at undgå nedrykning - ja så lader man ikke en bærende spiller gå få dage før vinduet lukker for så godt som ingenting.

                  jeg regner bestemt med Helander er professionel og fuldføre sin ret korte kontrakt.

                  Comment


                    Hvis Helander sælges, så køb Daniel Høgh, så har man både anføreren, og man svækker Randers

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                      Hvis Helander sælges, så køb Daniel Høgh, så har man både anføreren, og man svækker Randers
                      Det er fanmde en kortsigtet løsning….
                      Han gør ikke lige frem forsvaret bedre, heller…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        de priser der er snakket om hidtil - så ja

                        Og jeg mangler stadig at høre et argument for hvorfor OB skulle sælge? Ja Helander vil gerne afsted - ok...men ud over det? Står OB desperat og mangler 3 mill? Det har jeg svært ved at tro. Og mener man det når man siger at alt handler om at undgå nedrykning - ja så lader man ikke en bærende spiller gå få dage før vinduet lukker for så godt som ingenting.

                        jeg regner bestemt med Helander er professionel og fuldføre sin ret korte kontrakt.
                        Nej, vi mangler bestemt ikke penge med vores verdensklasse træningsfaciliteter, fede stadion og Top6 trup.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Det er fanmde en kortsigtet løsning….
                          Han gør ikke lige frem forsvaret bedre, heller…
                          Daniel Høgh ville bestemt ikke være en svækkelse, og han ville gå ind fra dag 1, men også være god for kulturen på den længere bane.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Nej, vi mangler bestemt ikke penge med vores verdensklasse træningsfaciliteter, fede stadion og Top6 trup.
                            Der forslår 3 mill som en skrædder i helvede.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Daniel Høgh ville bestemt ikke være en svækkelse, og han ville gå ind fra dag 1, men også være god for kulturen på den længere bane.
                              Det siger vidst mere om vores forsvar, end det siger om DH.... Der må være andre der giver mere mening.
                              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Hvis Helander sælges, så køb Daniel Høgh, så har man både anføreren, og man svækker Randers
                                Han er højrebenet. Vi er ret afhængige af Helanders venstreben. Og det gør altså også noget ved prisen og hans betydning for os, hvis vi skal finde en venstrebenet forsvarspiller med superligaerfaring så er det altså ikke meget der er på listen: https://www.transfermarkt.com/detail...suche/46507640

                                det der er er enten ikke tilgængeligt for os eller ikke rigtigt godt nok. Frederik Winther som Wessels er en mur er inde på, han er for shaky.

                                Hatten af for BW, Helander er godt fundet.

                                Comment

                                Working...
                                X