Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Djurgården melder på deres hjemmeside at Hampus Finndell ikke er tilgængelig til deres træningskamp imorgen.
    Man har vel lov at drømme
    Svært at drømme om en spiller man aldrig har set spille må jeg indrømme.. Jeg drømmer om kvalitets spillere. Flere Al Hajj og Köhler`s…

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Djurgården melder på deres hjemmeside at Hampus Finndell ikke er tilgængelig til deres træningskamp imorgen.
      Man har vel lov at drømme
      Er der reelt nogen herinde der kender noget til Hampus Finndell? Men selvfølgelig spændende om der er noget under opsejling.

      Comment


        Har fundet et link her fra 2022 sæsonen

        https://www.google.com/url?sa=t&rct=...T&opi=89978449

        Ikke dårlig. En elegant boks til boks spiller med et godt skud og fantastiske sideskift. Ham blev jeg sgu lun på selvom jeg jo godt ved disse video er lidt søgte og kan få selv Verhagen til at ligne en SL stjerne

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Er der reelt nogen herinde der kender noget til Hampus Finndell? Men selvfølgelig spændende om der er noget under opsejling.
          Pas på... jeg blev jo næsten udskammet ved at stille det samme spørgsmål tidligere i tråden...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Er der reelt nogen herinde der kender noget til Hampus Finndell? Men selvfølgelig spændende om der er noget under opsejling.
            mon ikke det lige så meget er håb?

            Jeg kender ikke Hampus - men det er jo tydeligt at vi har seriøse mangler - og lige pt er han den eneste der rygtes til os. Så "drømmer" eller håber vi på nyt.

            men tænker ikke der er folk herinde der er ved at gå ud af deres gode skind over denne mulige tilgang - dertil er han for ukendt.

            God alder, har spillet en del førsteholdskampe på hvad man må formode er et rimeligt niveau, spiller en plads hvor vi mangler - og så er hans navn da meget fedt - mere kender jeg ikke til ham

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Pas på... jeg blev jo næsten udskammet ved at stille det samme spørgsmål tidligere i tråden...
              Altså hvis vi skal nå og have lidt glæde i livet så skal det jo være nu. Så kan vi altid begynde at græde når og hvis han lige ligger ud med at skvatte over bolden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Har fundet et link her fra 2022 sæsonen

                https://www.google.com/url?sa=t&rct=...T&opi=89978449

                Ikke dårlig. En elegant boks til boks spiller med et godt skud og fantastiske sideskift. Ham blev jeg sgu lun på selvom jeg jo godt ved disse video er lidt søgte og kan få selv Verhagen til at ligne en SL stjerne
                Han ser fin ud på den video der. Han ser også ud til at være ret hurtig på bolden, der går ikke lang tid fra Han modtager den til Han har afleveret den igen, fint tempo i ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Han ser fin ud på den video der. Han ser også ud til at være ret hurtig på bolden, der går ikke lang tid fra Han modtager den til Han har afleveret den igen, fint tempo i ham.
                  Han ligner et scoop hvis det lykkes for BW at hive ham hertil .. faktisk kan BW få lidt syndsforladelse for noget af alt det skidt der skete i sommers.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Han ligner et scoop hvis det lykkes for BW at hive ham hertil .. faktisk kan BW få lidt syndsforladelse for noget af alt det skidt der skete i sommers.
                    Ja. Det lige det der med YouTube videoer men jeg er også positivt stemt.

                    Det er mere det der med prisen, jeg synes ikke han på den der video ligner en 2-4 mill spiller, hvorfor koster han kun det? Men ja det kunne godt ligne et scoop.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Ja. Det lige det der med YouTube videoer men jeg er også positivt stemt.

                      Det er mere det der med prisen, jeg synes ikke han på den der video ligner en 2-4 mill spiller, hvorfor koster han kun det? Men ja det kunne godt ligne et scoop.
                      Vi kunne sikkert have lavet en ligeså fin video med highlights fra Breums tid. Han lignede jo heller ikke en spiller vi skulle sælge for et par millioner for et par år siden. Han kan have haft et formdyk. Jeg kan også se at han imod slutningen af sæsonen var lidt ind og ud af startopstillingen. Når man pludselig ikke er interessant for de store skandinaviske klubber, så er de næste i rækken jo klubber som OB og vi giver ikke mere end de her max 5 mio som det ser ud nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Vi kunne sikkert have lavet en ligeså fin video med highlights fra Breums tid. Han lignede jo heller ikke en spiller vi skulle sælge for et par millioner for et par år siden. Han kan have haft et formdyk. Jeg kan også se at han imod slutningen af sæsonen var lidt ind og ud af startopstillingen. Når man pludselig ikke er interessant for de store skandinaviske klubber, så er de næste i rækken jo klubber som OB og vi giver ikke mere end de her max 5 mio som det ser ud nu.
                        Det er jo det.

                        Nå det er så sagt så plejer jeg at lade mig begejstre af youtube videoer selvom jeg godt ved de der ting. Man kan jo tids nok blive frustreret.

                        Og han ser jo altså ikke helt dumt heller på papiret svensk u21 landshold, en del kampe i Allsvenskan for djurgården som vel egentligt har tradition for lave nogle dygtige fodboldspillere. Jeg er begejstret nok.

                        Så kan det værdejen om en måned eller to står ude på stadion og råber "Hampus du har kraftedeme et touch som en flodhest"

                        Comment


                          Hampus, meget enig med andre. Det virker positivt, vi skal dog ikke være for naive, der er en grund til vi er en reel mulighed. Derfor kan han fint være en rigtig god mand for os.

                          Hampus ude af Djurgårdens træningskamp. Mathias Greve var ikke i truppen i Brøndbys kamp mod Fredericia, så har jeg sagt det.

                          Min ønskeseddel i skrivende sekund er to nævnte og Jay-Roy Grot. De kommer ikke alle tre, men skulle det blive en eller to af dem, så er det købt herfra.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Hampus, meget enig med andre. Det virker positivt, vi skal dog ikke være for naive, der er en grund til vi er en reel mulighed. Derfor kan han fint være en rigtig god mand for os.

                            Hampus ude af Djurgårdens træningskamp. Mathias Greve var ikke i truppen i Brøndbys kamp mod Fredericia, så har jeg sagt det.

                            Min ønskeseddel i skrivende sekund er to nævnte og Jay-Roy Grot. De kommer ikke alle tre, men skulle det blive en eller to af dem, så er det købt herfra.
                            Helt enig. Skal jeg vælge to mand ind, så skal det være til midtbanen og 9'eren. Greve og Grot ville være helt kanon, men selvom Greve måske er lidt ude af holdet, så får vi helt sikkert ikke Greve for de penge vi angiveligt kan få Finndell for, så det er nok mere realistisk med ham.

                            Comment


                              Jeg så gerne PU tilbage på en halvårskontrakt, hvorefter han kunne fortsætte som angrebstræner eller få en anden position i klubben

                              På trods af alderen tror jeg han ville give sig mere end 100% med sit gennemstribede hjerte og gøre en forskel (dog nok ikke 90 minutter per kamp) !

                              https://bold.dk/fodbold/nyheder/utak...tilbage-en-dag

                              Comment


                                Mon ikke Helander snart skifter og foråret køres hjem med Slots/Ivan med back-up af Bjørn og Yaya ?

                                Tror han ryger for 500.000/600.000 EUR inden for en af de kommende dage.

                                Comment

                                Working...
                                X