Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Mon ikke GF kan lægge et beløb som vi ikke kan sige nej til.
    Spørgsmålet er bare hvor stort sådan et beløb er. Og hvor stort et lys vores ledelse ser i Charly. De to ting hænger nok sammen.
    Efter farcen om 2 mio for Breum udelukker jeg intet beløb.

Og hvis det kommer til Charlys villighed, er vi nok også skidt stillet. De færreste spillere i dag har noget særligt tilhørsforhold.

1 mio euro, så tror jeg han er fløjet. Måske mindre, hvem ved.
    Så kan ledelsen også prale af endnu et flot salg fra akademiet, og GF kan vise hvem der er sherif og hvem der er passé i provinsen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Spørgsmålet er bare hvor stort sådan et beløb er. Og hvor stort et lys vores ledelse ser i Charly. De to ting hænger nok sammen.

Og hvis det kommer til Charlys villighed, er vi nok også skidt stillet. De færreste spillere i dag har noget særligt tilhørsforhold.

Så kan ledelsen også prale af endnu et flot salg fra akademiet, og GF kan vise hvem der er sherif og hvem der er passé i provinsen.
      I så fald tror jeg det bliver med en større videresalgsklausul, måske 25-30 %. Jeg tror OB prissætter ham til 15 mio.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

nu har jeg ikke et indgående kendskab til agfs trup - men mon ikke også det kommer an på hvor charly vil kunne få noget spilletid, og derved kan udvikle sig mere.
        1 mill euro og et skifte til udlandet vil blive set som et flot akademi salg. Ikke et internt dansk skifte. Og økonomisk så tror jeg altså godt vi kan stå imod - hvis altså vi selv vil. Så det kommer selvf også an på hvordan man selv vurderer charly og hans udsigter.

Må sige det rygte kom som noget af en overraskelse - topniveauet kan man ikke pille ved, men syntes præstationerne har været meget svingende - så havde ikke lige set den komme.
        - men igen, det er jo ikke sikkert at det er et seriøst bud (i OBs øjne)

Comment

Helander ville åbenbart gerne have skiftet til Anderlecht:
          https://fyens.dk/ob/ob-s-svenske-lan...lighed-for-mig
          Nogen med tilgang som måske kan referere?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Han tror/forventer ikke at Anderlecht kommer med et stort nok bud som frister OB til at sælge

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...n-god-mulighed
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

10 dage tilbage. 0 forstærkninger hentet, kun folk sendt ud på leje. (Og udlejede retur.) Jeg er ikke overrasket, men begynder at få tranferfeber. Håber der snart kommer et enkelt fix. Vi har
                et ringe hold men heldigvis er der 4 ringe hold i ligaen, der heller ikke er forstærket endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  10 dage tilbage. 0 forstærkninger hentet, kun folk sendt ud på leje. (Og udlejede retur.) Jeg er ikke overrasket, men begynder at få tranferfeber. Håber der snart kommer et enkelt fix. Vi har
                  et ringe hold men heldigvis er der 4 ringe hold i ligaen, der heller ikke er forstærket endnu.
                  Mon ikke der kommer noget ind den sidste dag, hvor spillerne har udtømt deres andre muligheder

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Mon ikke der kommer noget ind den sidste dag, hvor spillerne har udtømt deres andre muligheder
                    Jo det er muligt. Men også lidt tilfældigt hvad der er tilbage af krummer. Nok ikke noget der kan forstærke os i foråret. Vi må se om Jimmi Nagel kan hente noget af værdi allerede her i januar.

Comment

Ligner vi skal spille med 3 centrale forsvarere i foråret. Taget ud fra opstillingen mod B93. Søren Krogh har åbenbart nævnt at 4-3-3 med to 8’ere er hans foretrukne. Det harmonerer fint med talen fra både Søren og Bjørn (podcast interview SFÅ), om overlevelse på kort sigt og så tænke langsigtet, når vi forhåbentlig har overlevet.

Det kræver så, at skal vi hente en spiller, så skal han passe fint ind i begge systemer. Det passer fint med en 8’er og en 9’er. Det går rygter om, at lige præcis det og en venstre kant, er det vi kigger på. Det giver mening for mig med en 8’er og en 9’er. Angående kanten er jeg lidt forbeholden. Rami står den nu, Markus og måske Charly skal have spilletid. Synes det kan vente med en kant. Rami er nok ikke en rigtig kant, han er bare god. Indtil han er solgt, synes jeg dog på ingen måde det er presserende.

Lige nu, det kan være anderledes i morgen, så er min ønskeseddel Hampus Finndell og Jay-Roy Grot.

Edit. Vil ikke afvise Max kan være vores 9’er.
                      Last edited by Polle; 21-01-2024, 15:20.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jo det er muligt. Men også lidt tilfældigt hvad der er tilbage af krummer. Nok ikke noget der kan forstærke os i foråret. Vi må se om Jimmi Nagel kan hente noget af værdi allerede her i januar.
                        Tilfældigt men BW’s bedste spillere har vel været dem der er kommet sidst eller efter vinduet ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Kim Engstrøm, siger at der har været bud på 3 ud af de 4 angribere i dette vindue.

Mon ikke det er Fenger, Luca, og så Bashkim.

Gætter på B93 har prøvet på Bashkim.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Kim Engstrøm, siger at der har været bud på 3 ud af de 4 angribere i dette vindue.

Hvor ved Kim Engstrøm dog det fra? Uden dog det er den store svære udregning at der er interesse for 2-3 af vores angribere

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Er det B93 angribere der har været bud på? Han ved formentlig ikke så meget om hvad der sker i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvor ved Kim Engstrøm dog det fra? Uden dog det er den store svære udregning at der er interesse for 2-3 af vores angribere
                                Jeg gætter på han ved lige så meget som journalister. Han har vel sine kilder.

Comment

Working...
                                X