Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Kan ikke lade være med at tænke om den her lille foreløbige udrensning, er Søren Krogh der er gået i gang med at udpege, hvad han ikke anser om brugbart trup materiale.

    I så fald elsker jeg ham.
    Tror der er en fælles interesse fra både BW og SK om at skille sig af med Burey og Turay, som nok er væsentligt mere løntunge end de øvrige breddespillere. Sauli går sikkert ind under samme kategori, selvom han nok ikke er helt så dyr.

    Virkelig fedt, hvis det ligefrem kan lykkedes at sælge Turay, så vi kan få den lønudgift ud af verden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Dagens absolut bedste nyhed. Og det falder fint i tråd med det jeg skrev i sidste uge med at vi også kigger på en 9’er. Om det lykkedes må tiden jo vise
      Ligesom Findell som 8’er
      Og så er mit personlige gæt at vi kigger på David Moberg Karlsson som kantspiller. Kun et gæt, men der skulle jo være superliga Klubber ude efter ham.

      Spændende, det blir det, de sidste 9 dage.

      Comment


        Hvis vi er heldige kan det være en klub i Saudi Arabien, som ligefrem betaler for ham.
        Men så skal sol vind og stjerner vidst også stå lige

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Hvis vi er heldige kan det være en klub i Saudi Arabien, som ligefrem betaler for ham.
          Men så skal sol vind og stjerner vidst også stå lige
          Om det er gratis eller salg, så skal det ske - spildte lønkroner - desværre -men man må formode at det kommer til at ske når melder ud på den måde og det er tæt på

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Turay på vej at finde en anden klub:

            https://ob.dk/nyheder/2024/januar/mo...y-pa-klubbesog
            Hvorfor venter man ikke bare, med at melde noget ud indtil alt er på plads ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              Hvorfor venter man ikke bare, med at melde noget ud indtil alt er på plads ?
              Fordi truppen rejser til Sverige senere tror jeg, og der vil komme mere snak ud af det hvis de ikke havde meldt noget ud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                Hvorfor venter man ikke bare, med at melde noget ud indtil alt er på plads ?
                mon ikke det er fordi det er lige oppe over. Og for at være på forkant - han er ikke til stede til dagens træning...det er sådan spekulationer starter. Jeg kan nu meget godt li' at OB agerer på denne måde, frem for altid at være i defenssiven.

                Comment


                  Jeg kan sgu godt lide BW. Han rider samme dag som han sadler så bliver det lidt tju bang, men tja, når der ikke er noget mønt at hente ind for, så er det sådan jo.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Fordi truppen rejser til Sverige senere tror jeg, og der vil komme mere snak ud af det hvis de ikke havde meldt noget ud.
                    Giver mening.

                    Comment


                      Mon ikke at vi laver en byttehandel med Djurgården - de får deres gamle topscorer, Buya, i bytte med Hampus Finndell, Finndell som angiveligt koster 2.6 - 3.3 mio,- DKK
                      Last edited by Attila; 22-01-2024, 14:19.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                        Mon ikke at vi laver en byttehandel med Djurgården - de får deres gamle topscorer, Buya, i bytte med Hampus Finndell, Finndell som angiveligt koster 2.6 - 3.3 mio,- DKK
                        Det ville være en ræddi fin handel for os ihvertfald.

                        Comment


                          Hvor mange har egentligt set kampe med Hampus ? Spørger af ren nysgerrighed, da jeg ikke kender ham og derfor ikke helt forstår hypen herinde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Hvor mange har egentligt set kampe med Hampus ? Spørger af ren nysgerrighed, da jeg ikke kender ham og derfor ikke helt forstår hypen herinde.
                            Jeg har i hvert fald ikke, men tænker at det ud fra devisen at det kan ikke blive ringere end det har været hidtil i denne sæson næsten uanset hvad der sker

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Hvor mange har egentligt set kampe med Hampus ? Spørger af ren nysgerrighed, da jeg ikke kender ham og derfor ikke helt forstår hypen herinde.
                              Jeg har ikke, men nogenlunde fast på et hold der blev 2'er i Sverige i 2022, god alder, over 100 førsteholdskampe for et subtop hold.
                              Ydermere har han europæisk erfaring, hvilket er vigtigt når vi skal spille de første kval kampe mod Shamrock Rovers efter sommer ;-)
                              ​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                                Mon ikke at vi laver en byttehandel med Djurgården - de får deres gamle topscorer, Buya, i bytte med Hampus Finndell, Finndell som angiveligt koster 2.6 - 3.3 mio,- DKK
                                OB.dk melder om en transfer til en anden klub. Det forhindrer naturligvis en transfer den anden vej med evt Hampus for den samme sum som de måtte gi' for Buya .. hmm bleb det mon lidt for spekulativt.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X