Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vil det være en ide at få en gratis Mikkel Kirkeskov ind på en 1½ års kontrakt for at "aflaste" AA ?

    Comment


      Det vil da være møg dumt af Charly, med alle de offensive spillere de har derovre.

      Comment


        Jeg tror det vil være fint for alle parter, såfremt Horneman sælges til AGF. Men økonomien skal jo være iorden. Synes faktisk efteråret har været meget skuffende bortset fra et mål imod FCK samt et tilbageløb i Farum. Der har været meget langt imellem snapsene….

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ygtig-svensker

          Comment


            Charly historien siger en del om vores status pt. Vi er måske ikke så langt fra AGF økonomisk, men vi er et godt stykke efter sportsligt. De er bare mere afklarede og mærkeligere ting er sket, end hvis Charly fik et gennembrud i AGF. Kan dog have min tvivl, ingen ved m unge spillere, før alle ved det og er åh så kloge på bagkant.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Jeg tror det vil være fint for alle parter, såfremt Horneman sælges til AGF. Men økonomien skal jo være iorden. Synes faktisk efteråret har været meget skuffende bortset fra et mål imod FCK samt et tilbageløb i Farum. Der har været meget langt imellem snapsene….
              Han skal da under ingen omstændigheder til AGF!

              AGF-fans på bold.dk spekulerer i, hvorvidt de også kan få Slotssager med i købet.

              Hvor er vores selvforståelse sammenlignet med deres?

              Han skal forløses her!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                det kan sagtens være BW har undervurderet hvad det kræver at spille top 6 i superligaen. Men nok ikke det første sted jeg ville kigge;

                spilsystemet og sammensætningen af truppen; systemet valgt angiveligt fordi det er lettest at tjene penge på de offensive spillere, derfor ville man spille med 4 oppe foran. Men resten af truppen - særligt på midtbanen var slet ikke castet til det. Selv i sommers - da man endelig henter Köhler - men ikke bringer flere midtbanefolk ind, selv om det var åbenlyst at der ville blive problemer, ikke hvis men når der opstod skader og eller karantæner. Det hjalp at få Trybull ind - men den type skulle jo være bragt ind langt før.
                Og så har de talenter på fløjene man ville spille med bare været for langt fra - charlie er fantastisk - når han rammer niveau men er desværre alt alt for svingende i sine præstationer - skulle man måske overveje et lejeophold til ham også?

                Og så tænker jeg også Alm og hans ønske om ikke at have noget med transfers at gøre har været et problem. Er der hentet spillere ind han ikke ville bruge? Hvorfor røg Ivancevic så langt bag i køen pludseligt. Var Sauli virkeligt så dårlig eller var han dårligt castet? Der var nogle mærkelige beslutninger. Det samme med at gøre BP til anfører - heller ikke den bedste beslutning.

                Og så blev man vel også ramt af de øgede forventninger der kom med det store salg af Minteh. Det syntes jeg ikke man klarede godt nok. Der var forventninger om at der blev bragt noget kvalitet ind - og det blev aldrig rigtigt italesat.
                Istedet lod man som om det var nok med de handler man havde lavet tidligt i vinduet - og der mener jeg overordnet set man gjorde det fint. Et par svipsere ja men en fin start på vinduet.
                Men det var jo også med forventning om at der kom yderligere forstærkninger for minteh millionerne - det skete aldrig. Og så gik det helt galt da man skulle finde erstatninger for sabbi og frøkjær.
                Hvordan man overhovedet ender med at se ud til ikke at være forberedt på de afgange er mig en gåde.

                Men alt det her kan selvfølgelig også være et tegn på at bW har undervurderet superligaen - at han har ment han kunne "fedte" sig igennem endnu en sæson og stadig ligge lige i underkanten af top 6.
                Den gik så ikke, i denne omgang - men er truppen virkeligt SÅ dårlig? Den er bestemt ikke optimalt sammensat - og der er åbentlyse mangler, men der er sgi da også ret mange gode spillere iblandt. Vi må se om SK kan forløse det...eller til at starte med; bare redde vores røv.
                Sådan var det åbenbart. Zohores udtalelser her bekræfter det vel (selvom synes KZ skulle også efterspørge sig selv også lidt mere):
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ZR7ZEhdXyMFJfw

                Tror det var et af de store problemer at adskille sportdiretørens og trænerens ageren i hensigt af transfers på den måde AA åbenbart krævede.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Charly historien siger en del om vores status pt. Vi er måske ikke så langt fra AGF økonomisk, men vi er et godt stykke efter sportsligt. De er bare mere afklarede og mærkeligere ting er sket, end hvis Charly fik et gennembrud i AGF. Kan dog have min tvivl, ingen ved m unge spillere, før alle ved det og er åh så kloge på bagkant.
                  nu ved vi jo ikke andet end at de skulle have sendt et bud afsted. Kan jo være det er et bud som Anderlecht sendte efter Helander - og så tænker jeg ikke BW giver det meget tid. Intern handel i superligaen - alt andet lige dyrere.

                  - men så kommer det jo også an på charly selv. Man kan jo håbe at han er så fornuftigt at han siger; AGF - Aldrig...så er den jo ikke længere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                    Han skal da under ingen omstændigheder til AGF!

                    AGF-fans på bold.dk spekulerer i, hvorvidt de også kan få Slotssager med i købet.

                    Hvor er vores selvforståelse sammenlignet med deres?

                    Han skal forløses her!
                    Hvis han skal forløses skal han virkelig forbedre sit blik for spillet/medspillere, nogen gange gøre det simple end konstant at prøve endnu en dribletur, som typisk ender i det rene ingenting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Sådan var det åbenbart. Zohores udtalelser her bekræfter det vel (selvom synes KZ skulle også efterspørge sig selv også lidt mere):
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ZR7ZEhdXyMFJfw

                      Tror det var et af de store problemer at adskille sportdiretørens og trænerens ageren i hensigt af transfers på den måde AA åbenbart krævede.
                      ja sådan læser jeg det også lidt.

                      Fint at træneren ikke skal bestemme 100% hvem der kommer ind. Men han skal tages med på råd - og have noget at skulle have sagt - ellers kan BW hente nok så mange fine spillere ind, men hvis træneren ikke ser deres vej så giver det jo ingen mening.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                        kender ham ikke - og selv om det da ville være fint med lidt mere bredde på midten - så er det jo slet slet ikke der vi står og har mangler lige pt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          ja sådan læser jeg det også lidt.

                          Fint at træneren ikke skal bestemme 100% hvem der kommer ind. Men han skal tages med på råd - og have noget at skulle have sagt - ellers kan BW hente nok så mange fine spillere ind, men hvis træneren ikke ser deres vej så giver det jo ingen mening.
                          Helt enig - men KZ er jo ikke længere en fin spiller - han havde ikke niveauet til at gøre sig gældende som starter - det var ret tydeligt hvis man overværede træningen. Han er så heller ikke slået igennem i syn seneste klub. Det var en lottokupon at hente ham - og den gav så ikke gevinst - jeg ser ikke KZ som et symptom på Alm/BW relationen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            kender ham ikke - og selv om det da ville være fint med lidt mere bredde på midten - så er det jo slet slet ikke der vi står og har mangler lige pt.
                            Han kan vel spille 8er i det system som Søren gerne vil spille, så han kunne vel godt passe fint ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              kender ham ikke - og selv om det da ville være fint med lidt mere bredde på midten - så er det jo slet slet ikke der vi står og har mangler lige pt.
                              Hvis Krogh vil spille med én 6`er og to 8`ere som i de sidste 4 kampe. Så skal Trybull,Manneh og Köhler spille fuld tid hver gang. Ejdum er stadig skadet og har også vist at han manglede noget. Så det er da bestemt også der vi mangler som passer meget godt med det jeg hørte for nogle dage siden
                              Med Mustafic ude og Ejdum skadet er det garanteret den plads hvor der er størst chance for at vi henter en

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                                Helt enig - men KZ er jo ikke længere en fin spiller - han havde ikke niveauet til at gøre sig gældende som starter - det var ret tydeligt hvis man overværede træningen. Han er så heller ikke slået igennem i syn seneste klub. Det var en lottokupon at hente ham - og den gav så ikke gevinst - jeg ser ikke KZ som et symptom på Alm/BW relationen.
                                Kenneth Zohore / Buja Turay nøjagtig samme niveau og sikkert også samme høje hyre….

                                Comment

                                Working...
                                X