Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Jeg tror faktisk ikke der er et kæmpe marked for Frederik Winther. Han har ikke spillet meget fodbold siden skiftet til Tyskland, og han satte heller ikke noget særligt aftryk i Brøndby. Jeg tror ikke han er komplet umulig for os at få. Personligt har jeg bare altid været tvivlende overfor hvor stort talentet reelt er.
    https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...er-til-estoril
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Drastisk..

      Konkurrenterne:
      Hvidovre:
      IND:
      UD: Nicolai Geertsen (karrierestop), Magnus Lysholm Petersen (Fremad Amager, lejeaftale), Marus Holst Papuga (Fremad Amager, lejeaftale), Marcus Lindberg (IK Sirius)

      Vejle:
      IND: Anders K. Jacobsen (AC Horsens, lejeaftale), Lundrim Hetemi (FC Fredericia, retur fra leje), Oliver Amby (Fremad Amager, retur fra leje), David Colina (FC Augsburg, lejeaftale)
      UD: Adama Fofana (kontraktudløb), Gilli Rolantsson (kontrakt ophævet), Jasin Assehnoun (Volos FC, lejeaftale), Kevin Custovic (kontrakt ophævet), Tobias Haahr Jakobsen (Aarhus Fremad, lejeaftale)

      Randers:
      IND: Emmanuel Ogura (FC Nordsjælland), Oliver Bjerrum Jensen (UMF Afturelding, retur fra leje), Oliver Zandén (Toulouse, lejeaftale), Mohammed Fuseini (Sturm Graz, lejeaftale)
      UD: Alexander Nybo (karrierestop), Tobias Klysner (Sønderjyske)

      Viborg:
      IND: Nico Mantl (Red Bull Salzburg, lejeaftale), Oliver Zanden (Toulouse, lejeaftale)
      UD:

      Lyngby:
      IND: David Jensen (Istanbulspor), Enock Kofi Otoo (FC Nordsjælland
      UD: Sanders Ngabo (Philadelphia Union), Mads Kikkenborg (Anderlecht)

      Fra Tipsbladet.
      Hvem er det lige af de spillere i de andre klubber, som ville forstærke OB? Oliver Zanden, Mohammed Fuseini og David Colina har til sammen fået 173 minutters spilletid siden sommeren 2023 - og det er inklusiv europæiske turneringer. Det må altså formodes at det enten er; skadesplaget spillere eller spillere der skal have banket rusten af - For i form kan de ikke være.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        Martin Hansen er ikke med, men støder til senere efter at skulle hjælpe sin far med at flytte, og Sven Køhler bliver hjemme og plejer sin skade, resten er taget afsted ifølge FS.
        Helt ærligt….., manden har rygproblemer!!!!, det er satme uproffessionelt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Hvis de sender Tochi og/eller Gytkær den anden vej så vil det være fint med mig.

          Vi har ifølge Tipsbladet budt på Ivar Fossum i FCM: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-paa-fcm-exit
          Og fedt at det ikke lykkedes. Stort nej tak

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            Hvem er det lige af de spillere i de andre klubber, som ville forstærke OB? Oliver Zanden, Mohammed Fuseini og David Colina har til sammen fået 173 minutters spilletid siden sommeren 2023 - og det er inklusiv europæiske turneringer. Det må altså formodes at det enten er; skadesplaget spillere eller spillere der skal have banket rusten af - For i form kan de ikke være.
            Det var også mest for at vise at der ikke er mange andre i bund4 der har handlet vanvittigt ind for at tage afstand til nedrykning ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Udlejet til en bundklub i Portugal. Så passede det vel meget godt med at der ikke var kæmpe interesse for ham. Men bunden i Portugal er nok mere interessant end bunden i Danmark.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Det var også mest for at vise at der ikke er mange andre i bund4 der har handlet vanvittigt ind for at tage afstand til nedrykning ..
                OBs trup bør også være god nok til at klare overlevelse selv uden forstærkninger. Hvis eller SK og team kan få dem til at præstere bare nogenlunde til par.

                - men et par opgraderinger gjorde bestemt ikke noget. Især hvis det er nogen på længere kontrakter - så man allerede nu begynder at forme truppen - og derved ikke skal igennem helt så meget til sommer.

                Comment


                  Gustav Fraulo på vej til Lyngby. Det kan godt irritere mig.

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-gustav-fraulo

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    OBs trup bør også være god nok til at klare overlevelse selv uden forstærkninger. Hvis eller SK og team kan få dem til at præstere bare nogenlunde til par.

                    - men et par opgraderinger gjorde bestemt ikke noget. Især hvis det er nogen på længere kontrakter - så man allerede nu begynder at forme truppen - og derved ikke skal igennem helt så meget til sommer.
                    Havde det ikke været fordi Sven er langtidsskadet, Ejdum opereret i knæet, Trybull skranter og Mustafic udlejet ville jeg have givet dig ret. Men at gå ind i foråret med så svag en midtbane ville være en opskrift for katastrofe. De andre kæder er sådan set okay besat. Men det mest sikre ville være at hente 2 ind her og en offensiv spiller som også er det de går efter
                    Last edited by fmprOB; 29-01-2024, 20:38.

                    Comment


                      Vi er alt for tynde på midten. Og det som vi har er også alt for ensidigt. Og vi skal også have noget til offensiven.

                      hvis vi er ude i Fossum eller derunder så smider jeg Leroy Owosu ind centralt og kører Nico på backen.

                      hurtig, stærk, god med og uden bold påpasselig defensiv og fremadrettet i sit mindset.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Udlejet til en bundklub i Portugal. Så passede det vel meget godt med at der ikke var kæmpe interesse for ham. Men bunden i Portugal er nok mere interessant end bunden i Danmark.
                        Det er mere eksotisk. En på opleveren. Tænker det er sjovere end Viborg og Randers stadion.

                        Comment


                          Den gode Vøge melder på Twitter 3 spillere ind inden for 76 timer, og det skulle være nogle fine navne, de undersøge pt.

                          Vidst en 9’er, 6’er/8’er

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Vi er alt for tynde på midten. Og det som vi har er også alt for ensidigt. Og vi skal også have noget til offensiven.

                            hvis vi er ude i Fossum eller derunder så smider jeg Leroy Owosu ind centralt og kører Nico på backen.

                            hurtig, stærk, god med og uden bold påpasselig defensiv og fremadrettet i sit mindset.
                            Jeg må indrømme at jeg er chokeret over vi har budt på Fossum. Hvis det er niveauet fremadrettet kommer vi aldrig over 8.pladsen. Men det er måske også ok for ledelsen?
                            Hamrende uambitiøst efter min mening. Hvis der ikke bliver smidt lidt lundser ud til folket de næste 3 dage, hvordan vil de så fastholde publikum?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Den gode Vøge melder på Twitter 3 spillere ind inden for 76 timer, og det skulle være nogle fine navne, de undersøge pt.

                              Vidst en 9’er, 6’er/8’er
                              Synes ikke jeg kan se det pip!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Synes ikke jeg kan se det pip!
                                Jeg kan heller ikke finde det….

                                Comment

                                Working...
                                X