Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg kan heller ikke finde det….
    https://x.com/mollerjensen/status/17...YxPoNolgPMgCtg

    Comment


      Ikke noget nyt. Men rart at høre at Vøge syntes der er fine navne imellem på rygtebørsen.. Jeg har banket alt hvad jeg kan på de skide vandrør uden held

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Jeg må indrømme at jeg er chokeret over vi har budt på Fossum. Hvis det er niveauet fremadrettet kommer vi aldrig over 8.pladsen. Men det er måske også ok for ledelsen?
        Hamrende uambitiøst efter min mening. Hvis der ikke bliver smidt lidt lundser ud til folket de næste 3 dage, hvordan vil de så fastholde publikum?
        Altså Fossum er vel en fornuftig presspiller.. problemet er at han ikke har haft noget niveau i vel 1,5 sæson. Jeg tror ikke på at der kommer store transfers, det er nok lidt under Fossum, det er trods alt ham man er startet med at byde på.

        Owosu, onkel Striwetforlivets næse siger at der godt kunne være en god sekser gemt i ham der. Prøv lige og smæk han ind i nogle af de træningskampe der.

        Comment


          Ok lidt en tynd omgang. Mon ikke mange kunne forudse det ? Men bedre end ingenting. Ville gerne være en flue på Bjørns kontor de næste 3 dage.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Altså Fossum er vel en fornuftig presspiller.. problemet er at han ikke har haft noget niveau i vel 1,5 sæson. Jeg tror ikke på at der kommer store transfers, det er nok lidt under Fossum, det er trods alt ham man er startet med at byde på.

            Owosu, onkel Striwetforlivets næse siger at der godt kunne være en god sekser gemt i ham der. Prøv lige og smæk han ind i nogle af de træningskampe der.
            Lige præcis med Fossum. Han har været pivringe de sidste par år. Tænker ikke vi kan få ham i gang så hellere gå med en ung akademi spiller.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Havde det ikke været fordi Sven er langtidsskadet, Ejdum opereret i knæet, Trybull skranter og Mustafic udlejet ville jeg have givet dig ret. Men at gå ind i foråret med så svag en midtbane ville være en opskrift for katastrofe. De andre kæder er sådan set okay besat. Men det mest sikre ville være at hente 2 ind her og en offensiv spiller som også er det de går efter
              enig - midten ser meget tynd ud. Her mener jeg så ikke Mustafic og Ejdum havde gjort den store forskel. Men Sven, Trybull og Manneh - stadig tyndt men burde være nok til kvalitetsmæssigt at vi kan redde røven.

              Pointen var lige så meget at holdet over efteråret har underpræsteret massivt 2+2 er sjældent blevet til 4 - oftere nok desværre til 3. Og formår SK at hæve det bundniveau så BØR vi ikke komme i problemer.

              men men men...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                enig - midten ser meget tynd ud. Her mener jeg så ikke Mustafic og Ejdum havde gjort den store forskel. Men Sven, Trybull og Manneh - stadig tyndt men burde være nok til kvalitetsmæssigt at vi kan redde røven.

                Pointen var lige så meget at holdet over efteråret har underpræsteret massivt 2+2 er sjældent blevet til 4 - oftere nok desværre til 3. Og formår SK at hæve det bundniveau så BØR vi ikke komme i problemer.

                men men men...
                Ikke meget skal gå galt med den midtbane hvis man ikke henter 2… Vil dog sige at Al Hajj gjorde det fremragende som 8`er i Sverige og vil bestemt også være en mulighed. Men så mangler hans kreativitet i den forreste kæde

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Lige præcis med Fossum. Han har været pivringe de sidste par år. Tænker ikke vi kan få ham i gang så hellere gå med en ung akademi spiller.
                  Vi kan ikke rykke en akademispiller op nu der er klar. Jeg har ret store forventninger til Juul-Sandberg og Noah Lassen på midtbanen, men de er ikke klar til at tage sådan en rolle, heller ikke rent fysisk. Det tager noget tid for dem at få lagt de kilo på der skal til og tempoet skal de også vende sig til. Derudover så er det en nedrykningskamp, det kan hurtigt blive for hedt om ørerne på sådan en gut der.

                  Jeg rykker Leroy ind istedet for.




                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ikke meget skal gå galt med den midtbane hvis man ikke henter 2… Vil dog sige at Al Hajj gjorde det fremragende som 8`er i Sverige og vil bestemt også være en mulighed. Men så mangler hans kreativitet i den forreste kæde
                    Måske Jenner på en 8'er.

                    Hvis Rami ligger på kanten og søger ind centralt så kan Markus søge bredt på kanten fra sin position?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Vi kan ikke rykke en akademispiller op nu der er klar. Jeg har ret store forventninger til Juul-Sandberg og Noah Lassen på midtbanen, men de er ikke klar til at tage sådan en rolle, heller ikke rent fysisk. Det tager noget tid for dem at få lagt de kilo på der skal til og tempoet skal de også vende sig til. Derudover så er det en nedrykningskamp, det kan hurtigt blive for hedt om ørerne på sådan en gut der.

                      Jeg rykker Leroy ind istedet for.



                      Jeg kan simpelthen ikke se det. Heller ikke selv om der ikke kommer nogen ind. Jeg vil til hver en tid hellere sætte Trybull,Manneh og Rami derind fremfor en back der vel aldrig har spillet en senior kamp på midten. Og så mister vi også vores bedste højreback. Giver ingen mening IMO

                      Men nu kommer der nok 1-2 ind til midten og vi finder aldrig ud af det i praksis

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg kan simpelthen ikke se det. Heller ikke selv om der ikke kommer nogen ind. Jeg vil til hver en tid hellere sætte Trybull,Manneh og Rami derind fremfor en back der vel aldrig har spillet en senior kamp på midten. Og så mister vi også vores bedste højreback. Giver ingen mening IMO

                        Men nu kommer der nok 1-2 ind til midten og vi finder aldrig ud af det i praksis
                        Jeg skal også lige se det, fordi der kan godt være et eller andet jeg har overset.

                        Han har jo både den fysiske og den fodboldmæssige pakke til det og at gå fra en back til en 6'er der er jo set mange gange før. Men son sagt jeg skal også lige se det.

                        Normalt ville jeg heller ikke overveje det i en nedrykningkamp, men altså hvis det er Fossum eller derunder der kommer ind...

                        Højreback er jeg ikke så bekymret for, Nico har gjort det fint på positionen i sidste halvsæson.



                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Jeg skal også lige se det, fordi der kan godt være et eller andet jeg har overset.

                          Han har jo både den fysiske og den fodboldmæssige pakke til det og at gå fra en back til en 6'er der er jo set mange gange før. Men son sagt jeg skal også lige se det.

                          Normalt ville jeg heller ikke overveje det i en nedrykningkamp, men altså hvis det er Fossum eller derunder der kommer ind...

                          Højreback er jeg ikke så bekymret for, Nico har gjort det fint på positionen i sidste halvsæson.


                          Vi skulle ikke skubbe folk rundt og væk fra deres position på banen (ellers får vi pludselig Bashkim som vb i foråret... ;-))
                          Det er nødløsninger hvis en trup er samnensat forkert. BW skal bare handle nu og sammensætte truppen rigtigt. Der var allerede behov før Köhlers skade, nu er der en absolut "must" hvis man vil ikke gamble med en nedrykning.
                          ​​​​​
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Vi skulle ikke skubbe folk rundt og væk fra deres position på banen (ellers får vi pludselig Bashkim som vb i foråret... ;-))
                            Det er nødløsninger hvis en trup er samnensat forkert. BW skal bare handle nu og sammensætte truppen rigtigt. Der var allerede behov før Köhlers skade, nu er der en absolut "must" hvis man vil ikke gamble med en nedrykning.
                            ​​​​​
                            Det er jeg uenig i, jeg synes faktisk det er noget man ser ret ofte. Og gør man det rigtigt så kan man få noget rigtigt godt ud af det.

                            Jay Roy grott som 9'er
                            Christian Sørensen som VB
                            Mølgaard som stopper
                            Tverskov som 6'er
                            Sabbi som 9'er
                            Anders klynge klynge som 8'er
                            Wass som 6'er

                            Der er masser af sådan noget der.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Det er jeg uenig i, jeg synes faktisk det er noget man ser ret ofte. Og gør man det rigtigt så kan man få noget rigtigt godt ud af det.

                              Jay Roy grott som 9'er
                              Christian Sørensen som VB
                              Mølgaard som stopper
                              Tverskov som 6'er
                              Sabbi som 9'er
                              Anders klynge klynge som 8'er
                              Wass som 6'er

                              Der er masser af sådan noget der.
                              måske bare ikke lige tidspunktet at lege med den slags forsøg - når man ligger så tæt på stregen.

                              Og omvendt så tænker jeg også du kan finde masser af eksempler hvor den slags eksperimenter ikke virkede

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                måske bare ikke lige tidspunktet at lege med den slags forsøg - når man ligger så tæt på stregen.

                                Og omvendt så tænker jeg også du kan finde masser af eksempler hvor den slags eksperimenter ikke virkede
                                Du har en pointe og kunne vi få sådan noget ala oneydika ind så ville jeg være fan af det. Nu er det så Fossum eller derunder og så er jeg lidt mere åbentsindet.

                                Comment

                                Working...
                                X