Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det mest døde vindue i mands minde. Og ingen rygter. Øv hvor er det kedeligt

    Comment


      Havde også troet der var "underholdning" nu, men det kan da godt være vi skal helt hen til torsdag, inden vi skal gå totalt i "F5" mode.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Måske skulle vi prøve at leje/købe Charles i FCM
        Han er en sjov spiller ham der, når han har spillet for midtjylland så er han aldrig rigtig god han er heller aldrig rigtig dårlig han er bare med.

        Det kan godt være at hvis han kan komme ind og få en anden rolle at han så kan vokse, det skal jeg ikke afvise.

        Men altså hvis det er det der 2-4 mill nabolag vi skal kigge i, så tror jeg faktisk ikke at vi kan hente ham, han er vel sådan noget 5 - 7 mill?
        Last edited by Striwetforlivet!; 29-01-2024, 13:07.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Han er en sjov spiller ham der, når han har spillet for midtjylland så er han aldrig rigtig god han er heller aldrig rigtig dårlig han er bare med.

          Det kan godt være at hvis han kan komme ind og få en anden rolle at han så kan vokse, det skal jeg ikke afvise.

          Men altså hvis det er det der 2-4 mill nabolag vi skal kigge i, så tror jeg faktisk ikke at vi kan hente ham, han er vel sådan noget 5 - 7 mill?
          Tror han kan fås relativt billigt.

          Desuden har han opholds-/arbejdstilladelse
          Kender den danske kultur
          Vil stadigvæk være tæt på vennerne
          Nok føler Odense som by er lidt mere spændende end Herning
          Vil få nemmere til spilletid
          Kan både bruges både som central forsvarer og defensiv midt
          Er nok den øverste hylde vi (realistisk) kan vælge fra, hvis vi ikke henter spillere, som er på vej tilbage efter en skade





          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Havde også troet der var "underholdning" nu, men det kan da godt være vi skal helt hen til torsdag, inden vi skal gå totalt i "F5" mode.
            Det er fucking kedeligt det her vindue. Tror bare jeg går i seng og sover til på Torsdag….

            Comment


              Kunne også være fint at se truppen, der rejser på træningslejr i dag, bare for at se om nogen blev hjemme. F.eks. Helander eller Mucolli eller....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Kunne også være fint at se truppen, der rejser på træningslejr i dag, bare for at se om nogen blev hjemme. F.eks. Helander eller Mucolli eller....
                Plejer de ikke at melde ud på hjemmesiden hvem der tager afsted ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Tror han kan fås relativt billigt.

                  Desuden har han opholds-/arbejdstilladelse
                  Kender den danske kultur
                  Vil stadigvæk være tæt på vennerne
                  Nok føler Odense som by er lidt mere spændende end Herning
                  Vil få nemmere til spilletid
                  Kan både bruges både som central forsvarer og defensiv midt
                  Er nok den øverste hylde vi (realistisk) kan vælge fra, hvis vi ikke henter spillere, som er på vej tilbage efter en skade




                  5-7 mill er relativt billigt for en spiller fra Herning. Jeg synes så at Herning skal overveje at give os ham gratis for de penge de fik for Okosun, der må være en eller anden form for ordentlighed også i Herning.

                  Det er klart en force at han kender superligaen.

                  Jeg er på herrens mark i forhold til at vurdere ham der. Kan du beskrive ham, sådan uden at Google bare ud fra hvad du har set?

                  Fordi det har jeg taget mig selv i mange gange at jeg kan simpelthen ikke vurdere ham, både med og uden bold synes jeg det ser okay ud. Men det kan også sagtens være at han har nogle mangler som der bliver kompenseret for af den der ellers ret kompetente midtjylland central.

                  Han kan sagtens være sådan en der kommer ind får fast spilletid og så viser sig at være rigtig god, men han kan også sagtens være sådan en der falder helt igennem, jeg kan ikke vurdere det.

                  Jeg ser ham mest som midtbane må jeg sige skal han spille på den defensive midt så tror jeg vi skal have fat i noget der er lidt mere duelstærkt, på sigt, fordi der er nogle akademister i Juul-Sandberg på sekseren og Noah Lassen på 8'eren og de skal op og spille og de fylder ikke alverden, der vil jeg gerne spille med en derinde der fylder lidt mere, det er det der redder Sven Köhler for mig.

                  Comment


                    [QUOTE=Striwetforlivet!;n335145]

                    Han er en sjov spiller ham der, når han har spillet for midtjylland så er han aldrig rigtig god han er heller aldrig rigtig dårlig han er bare med.

                    Det kan godt være at hvis han kan komme ind og få en anden rolle at han så kan vokse, det skal jeg ikke afvise.

                    Men altså hvis det er det der 2-4 mill nabolag vi skal kigge i, så tror jeg faktisk ikke at vi kan hente ham, han er vel sådan noget 5 - 7 mill?[/

                    Charles er ikke så god som dem vi har nu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Plejer de ikke at melde ud på hjemmesiden hvem der tager afsted ?
                      Martin Hansen er ikke med, men støder til senere efter at skulle hjælpe sin far med at flytte, og Sven Køhler bliver hjemme og plejer sin skade, resten er taget afsted ifølge FS.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                        Martin Hansen er ikke med, men støder til senere efter at skulle hjælpe sin far med at flytte, og Sven Køhler bliver hjemme og plejer sin skade, resten er taget afsted ifølge FS.
                        Hjælpe sin far med at flytte... seriøst

                        Så kæmper man virkelig for sin plads i start 11.

                        Har han ikke råd til at hyre et flyttefirma til det. Det gjorde jeg til min mor uden det væltede hele min økonomi.

                        Troede ellers han var skadet, men hjælpe med en flytning er muligt... sådan er der så meget...
                        Last edited by Online; 29-01-2024, 14:51.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                          Martin Hansen er ikke med, men støder til senere efter at skulle hjælpe sin far med at flytte, og Sven Køhler bliver hjemme og plejer sin skade, resten er taget afsted ifølge FS.
                          Det må simpelthen være en joke....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Hjælpe sin far med at flytte... seriøst

                            Så kæmper man virkelig for sin plads i start 11.

                            Har han ikke råd til at hyre et flyttefirma til det. Det gjorde jeg til min mor uden det væltede hele min økonomi.
                            Nu kender jeg ikke hans familieforhold men det kan jo være andet end at slæbe flyttekasser hvis faren f.eks. er enkemand, syg og Martin er enebarn eller noget helt andet for den sags skyld.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Nu kender jeg ikke hans familieforhold men det kan jo være andet end at slæbe flyttekasser hvis faren f.eks. er enkemand, syg og Martin er enebarn eller noget helt andet for den sags skyld.
                              Bestemt, det underkender jeg overhovedet ikke. Men er det ikke noget man normalt kan planlægge sig ud af / ikke være fysisk til stede ?

                              Comment


                                Hahaha, det er godt nok superliga agtigt. Jeg kan ikke komme til træning torsdag, jeg skal hjælpe min onkel med at tapetsere et hønsehus i Rudkøbing.

                                Comment

                                Working...
                                X