Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Du har en pointe og kunne vi få sådan noget ala oneydika ind så ville jeg være fan af det. Nu er det så Fossum eller derunder og så er jeg lidt mere åbentsindet.
    Det er vel ikke givet at alt vi kan få er dårligere end Fossum, bare fordi han angiveligt har afvist os?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det er vel ikke givet at alt vi kan få er dårligere end Fossum, bare fordi han angiveligt har afvist os?
      Jeg er heller ikke Fossum-fan og i AaB' nedrykningssæson viste han absolut ingenting og der skulle han have en af de bærende.

      Problemet er jo bare at vi ikke er villige til at betale ret meget.

      Kunne være ret fedt at få Anders Klynge hjem til OB, men ham sender Silkeborg heller ikke afsted uden en vis transfer.

      Comment


        Han skal godt nok være dyr…..

        https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...edson-louicius

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Alt under 25 mil burde afvises. Især når det er klubber af den størrelse

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Alt under 25 mil burde afvises. Især når det er klubber af den størrelse
            Jeg tænkte også ca 3 mill euro. Men vil nødig undvære ham i dette forår

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det kan blive noget rod at sælge topscoren, så der skal virkelig en god erstatning ind og kan vi finde det? Er lidt nervøs for den handel, hvis det bliver til noget.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg tænkte også ca 3 mill euro. Men vil nødig undvære ham i dette forår
                Ja, håber virkelig at han fortsætter den gode form. For hvis vi ikke henter andet til angrebet, er det jo ret usikre kort der skal spille ved siden af ham i et evt. 2-mandsangreb. Selvom det kunne være fedt hvis Luca kørte videre på sin gode start. De kunne være et ret cool makkerpar de to - targetmand og speedster

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                  Det kan blive noget rod at sælge topscoren, så der skal virkelig en god erstatning ind og kan vi finde det? Er lidt nervøs for den handel, hvis det bliver til noget.
                  Oftest noget rod når man som klub vil sælge for lad os sige 25 mill og ikke vil bruge mere end 0-20% af salget på en erstatning. Så mislykkedes det ofte mm man er virkelig gode købmænd

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Oftest noget rod når man som klub vil sælge for lad os sige 25 mill og ikke vil bruge mere end 0-20% af salget på en erstatning. Så mislykkedes det ofte mm man er virkelig gode købmænd
                    Præcis, Det er dejligt at se vi har købt ham og han allerede er atraktiv for andre klubber, men hvis vi ikke rammer plet med en ny, bliver det et gamble, omvendt ved vi jo heller ikke om han fortsætter sit gode spil.

                    Comment


                      Turay skifter

                      https://ob.dk/nyheder/2024/januar/mo...gham-legion-fc
                      Last edited by fmprOB; 30-01-2024, 09:42.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det kommer ikke til at ske så sent i vinduet. Det er helt udelukket.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg tænkte også ca 3 mill euro. Men vil nødig undvære ham i dette forår
                          positivt han gør det godt nok til at tiltrække opmærksomhed fra større klubber. Men håber da vi lige kan få lov at se ham sæsonen ud - og måske en sæson mere...

                          - men han er nok heller ikke de klubbers førstevalg hvis de først melder sig på banen nu

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det er vel ikke givet at alt vi kan få er dårligere end Fossum, bare fordi han angiveligt har afvist os?
                            Vi starter jo fra toppen af listen med at prøve og hente ind.

                            Og jeg må indrømme Fossum - Trybull midtbane, det lugter af nedrykning.

                            Så vi kan vi håbe på at vi kan lande noget ala Gigovic på sidstedagen, men det er satset at håbe på.

                            Ellers så kan vi måske få noget ind i sådan noget Buya Turay, Zohore eller Filip Helander, men det er jo lottokupon.

                            Og får vi noget ind så bliver det et eller andet der ikke har set en fodbold i 12 måneder og først skal spilles varm.

                            Den der Spaniens tur, jeg ville prøve Leroy af inde centralt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mener han er prissat til 30 mio (4 mio euro), men han bliver jo meget mere værd, han var ikke rigtig på holdet de første kampe, men så skal jeg da love for han stemplede ind. Han laver 18-20 mål på en sæson, dem er der ikke mange af i Danmark.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Deedson i den situation vi er i skal koste 25 - 30 mill.

                                Jeg hælder nok til et salg hvis det er sådan at vi henter noget ala Nygren, til højrekanten og en sikker top seks midtbanespiller ind for pengene.

                                Comment

                                Working...
                                X