Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://indkast.dk/nyhed/212617/ob-s...dsholdsspiller

    Comment


      Skriver de at OB skulle være klar til at smide 25 mio for en spiller

      Comment


        https://www.transfermarkt.com/monnap...spieler/566502

        25 år gammel og ikke forladt Afrika endnu .. 1 mål i 10 kampe i denne sæson .. lyder god nok ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Lyder lidt vildt, hvis Monaco også er interesseret.

          Mon ikke der findes mere interessante spillere i den prisklasse ?

          Men det er selvfølgelig positionen, som ansøgerne til chefscout-stillingen skulle lave en case på (dog med en makspris på 1 million EUR).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Skriver de at OB skulle være klar til at smide 25 mio for en spiller
            "...og prisskiltet bør være noget, OB kan matche. Det skulle nemlig lyde på omkring 25 millioner kroner."

            altså det er nok teknisk set rigtigt at vi kan matche den slags priser. Men at vi skulle gå fra at rode i kassen med gratis spillere til at smide 25 mill for en spiller, og så endda en spiller der ikke har været i danmark eller europa endnu. Den har jeg godt nok svært ved at se.

            - det er en ting at ramme forkert når man henter buya gratis (dog til en høj løn) - men snakker vi den slags transfers så skal man godt nok være sikker i sin sag.

            Det er nok det prisleje OB skal op i på sigt hvis vi nogensinde vil gøre os håb om at blande os i toppen igen - men det ville godt nok være noget af et skifte i transfer politikken

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              https://www.transfermarkt.com/monnap...spieler/566502

              25 år gammel og ikke forladt Afrika endnu .. 1 mål i 10 kampe i denne sæson .. lyder god nok ..
              Skribenten må simpelthen have skrevet et eller andet forkert. Det kan dels ikke passe at han kan sælges for 25 mio med de stats fra den sydafrikanske liga og dels kan han jo heller ikke mene det er et prisleje OB vil handle spillere for.
              Jeg tror til gengæld gerne på at vi fortsat følger ham og sikkert forsøger at hente ham på ny, da han ovenpå et skidt efterår nok er faldet i pris

              Comment


                Kan overhovedet ikke finde noget i The South African, bortset fra rygtet i sommer.

                Han beskrives senest som en der endnu engang sad på bænken uden at komme i aktion.

                ​​​​​​Der må simpelthen være en skribent der er gået helt galt i byen.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Kan overhovedet ikke finde noget i The South African, bortset fra rygtet i sommer.

                  Han beskrives senest som en der endnu engang sad på bænken uden at komme i aktion.

                  ​​​​​​Der må simpelthen være en skribent der er gået helt galt i byen.
                  Det er vel også sjældent, at vi konkurrerer med en fransk topklub om en spiller

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Det er vel også sjældent, at vi konkurrerer med en fransk topklub om en spiller
                    Ja det er ikke lige hverdagskost

                    Kan se, at interessen fra OB er nævnt i sådan en artikel oversigt på mediet. Tænker Indkast.dk har set det som en ny artikel om interessen.
                    I øvrigt også der prisen nævnes, omkring 3 mill euro.

                    Men med hans nedtur kan det da ikke fortsat være prisen!?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Kan overhovedet ikke finde noget i The South African, bortset fra rygtet i sommer.

                      Han beskrives senest som en der endnu engang sad på bænken uden at komme i aktion.

                      ​​​​​​Der må simpelthen være en skribent der er gået helt galt i byen.
                      Jeg var faktisk ikke klar over, at indkast.dk stadig fandtes - men tidligere havde de ikke ligefrem et ry for at være særlig troværdige.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Ja det er ikke lige hverdagskost

                        Kan se, at interessen fra OB er nævnt i sådan en artikel oversigt på mediet. Tænker Indkast.dk har set det som en ny artikel om interessen.
                        I øvrigt også der prisen nævnes, omkring 3 mill euro.

                        Men med hans nedtur kan det da ikke fortsat være prisen!?
                        Næppe. Har svært ved at se hvorfor vi er interesseret, men ved jo at vi ser efter en til den position.

                        Comment


                          https://twitter.com/Maverick_SC2020/...80307267907605
                          Hvis der er i hold i dette, så tænker jeg ikke at han bliver solgt for 25. mio. Mener det var en pris sydafrikanske medier nævnte i hans sidste sæson hvor han præsterede. Jeg må indrømme at jeg også var lunken ved rygterne da det kom frem tidligere, noget af et sats at hente en spiller fra den sydafrikanske liga.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                            https://twitter.com/Maverick_SC2020/...80307267907605
                            Hvis der er i hold i dette, så tænker jeg ikke at han bliver solgt for 25. mio. Mener det var en pris sydafrikanske medier nævnte i hans sidste sæson hvor han præsterede. Jeg må indrømme at jeg også var lunken ved rygterne da det kom frem tidligere, noget af et sats at hente en spiller fra den sydafrikanske liga.
                            det kommer vel an på prisen. Til 25 mill vil jeg mene det er et kæmpe sats - især fordi OB nok ikke har SÅ mange dyre skud i bøssen. Snakker vi eksempelvis omkring 1 mill euro - så ville jeg være knap så nervøs for at man tog chancen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              det kommer vel an på prisen. Til 25 mill vil jeg mene det er et kæmpe sats - især fordi OB nok ikke har SÅ mange dyre skud i bøssen. Snakker vi eksempelvis omkring 1 mill euro - så ville jeg være knap så nervøs for at man tog chancen
                              25,0 mio. Sydafrikanske Rand svarer til ca. kr. 9,1 mio.?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                25,0 mio. Sydafrikanske Rand svarer til ca. kr. 9,1 mio.?
                                Korrekt, så det passer vel også bedre med den pris han havde, da han performede lidt bedre

                                Comment

                                Working...
                                X