Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Hvorfor ikke? Alle kan ja se at det kniber der og at Mouritsen har ikke niveauet at presse Adelgaard som bare (endnu) ikke er god nok. Hvis vi ikke styrker holdet hvir det er mest nødvendigt så bliver det her et gyserforår. Og så skal BW være mand nok at tilgve at han har fejllet og skal justere.
    Det siger min mavefornemmelse bare. At vi ikke henter endnu en back. Så har vi 6 til 2 pladser
    Men vi burde gøre det. Pladsen skriger på kvalitet. Og vi burde måske også sende Grubbe på græs i Norge/Sverige

    Men jeg tror vi ligger alle æg i 1 kurv og går efter en 9`er og prøver at rydde en del ud i det tynde øl. Vi har 26 mand i truppen og 3 på vej hjem(Kjerrumgaard, Fenger og Mucolli). Det er alt alt for mange

    Comment


      #77
      Det er vist noget af et langskud. ham har ingen nogensinde hørt om.

      Comment


        #78
        Slots far og hans agent er igang med at kigge OBs kontrakt udspil igennem

        https://fyens.dk/ob/ob-traener-kaldt...-og-sammenhold

        Comment


          #79
          Santi Mina er dømt for voldtægt og derfor blev hans kontrakt med Celta Vigo ophævet. Nej tak til voldtægtsforbrydere i OB.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            Santi Mina er dømt for voldtægt og derfor blev hans kontrakt med Celta Vigo ophævet. Nej tak til voldtægtsforbrydere i OB.
            Did not know that ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...W2lNxQ7cMSCEfk

              Jeg tænker han vil være en fin signing i vintervinduet ..
              Ja, Jay-Roy Grot, er vel der hvor vi snakker både realistisk og godt.

              Dog langt vigtigere, at vi får klarhed over hvad Niels T. vil med klubben!

              Bliver Bjørn W. ?

              Hvem skal træne ?

              Hvem skal være scout ?

              Plus det løse.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                Ja, Jay-Roy Grot, er vel der hvor vi snakker både realistisk og godt.

                Dog langt vigtigere, at vi får klarhed over hvad Niels T. vil med klubben!

                Bliver Bjørn W. ?

                Hvem skal træne ?

                Hvem skal være scout ?

                Plus det løse.
                hvorfor skulle vi dog få noget nyt af vide fra NT?

                træner bør klart være første prioritet.

                - så skal vi have styrket truppen i transfervinduet

                tænker ikke en ny chefscout kan nå at komme ind og lave det helt store med så kort varsel - så den plads kunne vel være en lidt lavere prioritet.

                og medmindre der kommer et eller andet skelet væltende ud af et skab i stockholm - så tror jeg ikke på BW er på vej videre.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  hvorfor skulle vi dog få noget nyt af vide fra NT?

                  træner bør klart være første prioritet.

                  - så skal vi have styrket truppen i transfervinduet

                  tænker ikke en ny chefscout kan nå at komme ind og lave det helt store med så kort varsel - så den plads kunne vel være en lidt lavere prioritet.

                  og medmindre der kommer et eller andet skelet væltende ud af et skab i stockholm - så tror jeg ikke på BW er på vej videre.
                  Tror heller ikke Niels T. gider sige så meget, men nu har der været rygter fremme her på forum om, at han forsøgte/forsøger at sælge klubben. Det er vigtigt (ikke nødvendigvis for os i offentligheden) at finde ud af hvad der skal ske. Svært at planlægge så meget, når man ikke har klarhed over hvem der ejer biksen.

                  Jeg hælder også til Bjørn bliver, men udover skabet i Stockholm, så var der også et til salg skilt foran et hus, ingen ved vist rigtigt hvad der var op og ned der, muligvis det er ingenting. Jeg ligger intet i Bjørns udtalelse, det skal han sige....og så er han også sportslig ansvarlig, det går ikke super.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                    Tror heller ikke Niels T. gider sige så meget, men nu har der været rygter fremme her på forum om, at han forsøgte/forsøger at sælge klubben. Det er vigtigt (ikke nødvendigvis for os i offentligheden) at finde ud af hvad der skal ske. Svært at planlægge så meget, når man ikke har klarhed over hvem der ejer biksen.

                    Jeg hælder også til Bjørn bliver, men udover skabet i Stockholm, så var der også et til salg skilt foran et hus, ingen ved vist rigtigt hvad der var op og ned der, muligvis det er ingenting. Jeg ligger intet i Bjørns udtalelse, det skal han sige....og så er han også sportslig ansvarlig, det går ikke super.
                    det med huset der er til salg - det ville jo indikere at BW er på vej ud - og at han er klar over det...i det tilfælde så tror jeg da på ingen måde jeg ville have ham til at stå for at finde den næste træner.

                    Hvis NT og bestyrelsen har mistet tilliden til ham - ja så må han selvf ud. Men hvorfor skulle de så have tillid til han kan finde en ordenlig afløser for Alm - det giver for mig at se ingen mening.

                    Jeg ville da også gerne høre noget mere fra NT om hvad planen er. Sidst vi hørte var det jo at vi skulle være top 6 hold - og at en placering som nr 6 skulle være et dårligt år. Det har man bare ikke formået at følge op på gennem sine handlinger. Også derfor jeg tror BW har lidt længere snor - han er kommet ind og har skullet ryde op og ud i en masse - og finde en ny måde for klubben.

                    Noget er gået fint - andet virkeligt langt fra.

                    Om NT ønsker at sælge...svært at sige - men han går åbenlyst op i OB...så ham nede på banen og juble efter sejren i randers igår. Hvem kører til Randers på sådan en kold og grå november søndag for at se et hold der har spillet forfærdeligt det meste af sæsonen, hvis ikke de går op i det.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                      Tror heller ikke Niels T. gider sige så meget, men nu har der været rygter fremme her på forum om, at han forsøgte/forsøger at sælge klubben. Det er vigtigt (ikke nødvendigvis for os i offentligheden) at finde ud af hvad der skal ske. Svært at planlægge så meget, når man ikke har klarhed over hvem der ejer biksen.

                      Jeg hælder også til Bjørn bliver, men udover skabet i Stockholm, så var der også et til salg skilt foran et hus, ingen ved vist rigtigt hvad der var op og ned der, muligvis det er ingenting. Jeg ligger intet i Bjørns udtalelse, det skal han sige....og så er han også sportslig ansvarlig, det går ikke super.
                      Jeg vil altså heller ikke tabe kæben, hvis BW ryger ud. Jeg synes også det er påfaldende timing at hans hus blev sat til salg nu her. Derudover ser det udefra ud som om at han står urimeligt alene med det hele. I sommers mistede han Adrian. Så går det hele af helvede til på banen. Alm fyres og en gammel sag omkring Fifi dukker op. På trods af det hele ligner en stor misere, så er der ikke et pip fra hverken Enrico eller Thorborg. De lader bare BW tage kuglerne imellem. Det er i hvert fald sådan det ser ud. Om det forholder sig anderledes indenfor kridtstregerne aner jeg ikke. Især Enricos tavshed, der ellers har været rimelig fremtrædende tidligere synes mystisk. Han er koncerndirektør og det største forretningsben skranter. Det kræver da en prompte reaktion fra øverste sted, især når det kommer til personsager som rygterne som undersøgelsen af Fifi, der vedrøre en periode før BW tiltrådte.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        det med huset der er til salg - det ville jo indikere at BW er på vej ud - og at han er klar over det...i det tilfælde så tror jeg da på ingen måde jeg ville have ham til at stå for at finde den næste træner.

                        Hvis NT og bestyrelsen har mistet tilliden til ham - ja så må han selvf ud. Men hvorfor skulle de så have tillid til han kan finde en ordenlig afløser for Alm - det giver for mig at se ingen mening.

                        Jeg ville da også gerne høre noget mere fra NT om hvad planen er. Sidst vi hørte var det jo at vi skulle være top 6 hold - og at en placering som nr 6 skulle være et dårligt år. Det har man bare ikke formået at følge op på gennem sine handlinger. Også derfor jeg tror BW har lidt længere snor - han er kommet ind og har skullet ryde op og ud i en masse - og finde en ny måde for klubben.

                        Noget er gået fint - andet virkeligt langt fra.

                        Om NT ønsker at sælge...svært at sige - men han går åbenlyst op i OB...så ham nede på banen og juble efter sejren i randers igår. Hvem kører til Randers på sådan en kold og grå november søndag for at se et hold der har spillet forfærdeligt det meste af sæsonen, hvis ikke de går op i det.
                        Niels går op i det og er største OB fan, men han er stædig - monster stædig og derfor gir han sig ikke.
                        han er sur tre dage efter et nederlag, så han elsker klubben på han egen stædige stil.
                        der kommer penge når OB kommer i Europa.
                        uden penge kommer OB ingen steder, måske endda i første division.
                        hønen eller ægget. Niels skal smide de 20 mio ekstra om året som der skal til for at målsætningen holder.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Niels går op i det og er største OB fan, men han er stædig - monster stædig og derfor gir han sig ikke.
                          han er sur tre dage efter et nederlag, så han elsker klubben på han egen stædige stil.
                          der kommer penge når OB kommer i Europa.
                          uden penge kommer OB ingen steder, måske endda i første division.
                          hønen eller ægget. Niels skal smide de 20 mio ekstra om året som der skal til for at målsætningen holder.
                          20 mill vil være en start - men tror slet ikke det er nok. Men kommer vi først i top 6 bør der alt andet lige kunne genereres flere penge, spillere bør stige i værdi. Får vi så også europæisk bold med vil det også hjælpe.

                          Men for fanden - hvorfor greb man ikke chancen i større grad denne sommer - der var kommet penge i kassen, opbakningen er større end længe set. Hvad kunne det ikke være blevet til havde holdet spillet godt og vundet bare en smule på hjemmebane...

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            20 mill vil være en start - men tror slet ikke det er nok. Men kommer vi først i top 6 bør der alt andet lige kunne genereres flere penge, spillere bør stige i værdi. Får vi så også europæisk bold med vil det også hjælpe.

                            Men for fanden - hvorfor greb man ikke chancen i større grad denne sommer - der var kommet penge i kassen, opbakningen er større end længe set. Hvad kunne det ikke være blevet til havde holdet spillet godt og vundet bare en smule på hjemmebane...
                            Fordi OB drives mere som en virksomhed med hjernen og ikke som en ren fodboldklub kun med hjertet. Og her gav det mere mening at afbetale gæld til ejeren(som nok tænker i en mulig profitabel exitstrategi), bruge på elendige faciliteter og ellers polstre sig.

                            Man vurderede at det man gjorde var godt nok… Det var det jo så tydeligvis ikke

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Fordi OB drives mere som en virksomhed med hjernen og ikke som en ren fodboldklub kun med hjertet. Og her gav det mere mening at afbetale gæld til ejeren(som nok tænker i en mulig profitabel exitstrategi), bruge på elendige faciliteter og ellers polstre sig.

                              Man vurderede at det man gjorde var godt nok… Det var det jo så tydeligvis ikke
                              Ved du at der er betalt af på gæld til ejeren?

                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Ved du at der er betalt af på gæld til ejeren?
                                Nej. Men det giver mest mening i mit hoved. Kan selvfølgelig også være til banken

                                Comment

                                Working...
                                X