Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tag det nu roligt. Der behøver overhovedet ikke være noget galt i det her forløb. Et medie har skrevet, at aftalen er på plads, men det var den bare ikke. Det betyder ikke, at OB eller Søren Krogh er løbet fra noget, eller venter med at offentliggøre noget. Det betyder bare, at mediet ikke havde ret i, at aftalen var på plads.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Fcn kvalificerede sig jo til Europa og er på den måde også mere interessante. Det vidner Tverskovs hjerteskærende skifte jo om.
      Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.
      Last edited by jojo; 19-12-2023, 17:13.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.

        hold da op en gang mundlort.. har han lagt an på din kæreste eller hvorfor er vi så sure?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.
          Amatørspiller?
          og klods og klods.. Han var sku OBs bedste mand, gennem mange sæsoner.

          Om det var fordi resten af truppen var elendige, eller han bare havde et høj niveau, det vil jeg ikke vurderer på.

          Men jeg er meget uenig med dig.

          Comment


            Uden Jeppe så var OB rykket ned.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.
              Tverskov er en gave til FCN som han også var det hos os. Hans evner kommer bedre til sin ret på midtbanen men det havde OB ikke spillerne til.
              Din kommentar er helt blæst.

              Comment


                Tverskov var stabil gennem en længere periode med mange elendige fodboldspillere gennem OB. Jeg er ikke sikker på han var kommet på holdet før blodbadet, da vi nok havde Danmarks bedste hold, men han udfyldte sin rolle under Jesper Hansens discountregime vi fortsat lider under.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Amatørspiller?
                  og klods og klods.. Han var sku OBs bedste mand, gennem mange sæsoner.

                  Om det var fordi resten af truppen var elendige, eller han bare havde et høj niveau, det vil jeg ikke vurderer på.

                  Men jeg er meget uenig med dig.
                  To be fair, så siger det vidst også mere om OBs hold, end det gør om Tverskov...
                  Har altid synes han var ekstremt overvurderet blandt os fans.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                    To be fair, så siger det vidst også mere om OBs hold, end det gør om Tverskov...
                    Har altid synes han var ekstremt overvurderet blandt os fans.
                    Det kan godt være han var overvurderet. Men min pointe er bare at der er verden til forskel på at være amatørspiller, og en af dem som gør størst indflydelse på OBs hold de forrige år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Der må være noget som er gået galt på en eller anden måde.
                      Farzam plejer aldrig at skrive sådsn noget, uden at være sikker….

                      Det er ikke gode tegn det her, synes jeg…
                      Der er som Søren Krogh siger ikke skrevet under på noget endnu og så længe der ikke er det så er Farzams opslag ikke andet end et rygte. Jeg håber Bo Henriksen bliver fritstillet i Zürich og at vi så får lokket ham til OB.

                      Comment


                        Det er vidst mere en ønsketænkning fremfor realistisk at det sker nu…

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Det er simpelthen et bizart forløb det her. Helt i tråd med det der foregår i OB i disse år.
                          Det kan jo - tro det eller ej - også være medierne, der for en gangs skyld tager fejl her. Eller har fejltolket nogle signaler fra og omkring klubben.

                          Søren udtaler selv, at der er en konstruktiv dialog, men der ikke er underskrevet noget endnu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                            Det kan jo - tro det eller ej - også være medierne, der for en gangs skyld tager fejl her. Eller har fejltolket nogle signaler fra og omkring klubben.

                            Søren udtaler selv, at der er en konstruktiv dialog, men der ikke er underskrevet noget endnu.
                            Præcis, vi skal passe på med at male fanden på væggen lige så snart der kommer en melding omkring OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                              Præcis, vi skal passe på med at male fanden på væggen lige så snart der kommer en melding omkring OB.
                              Det tyder også på at SK stiller nogle krav til jobbeskrivelsen. Og det er godt.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Det tyder også på at SK stiller nogle krav til jobbeskrivelsen. Og det er godt.
                                Absolut!
                                det bliver spændende at se hvad det ender med.
                                Jeg har stadigvæk et meget naivt håb om David Nielsen efter sommer... men jeg var også glad for at BW forlængede med Alm, så det er nok godt det ikke er mig der ansætter trænere i OB

                                Comment

                                Working...
                                X