Tag det nu roligt. Der behøver overhovedet ikke være noget galt i det her forløb. Et medie har skrevet, at aftalen er på plads, men det var den bare ikke. Det betyder ikke, at OB eller Søren Krogh er løbet fra noget, eller venter med at offentliggøre noget. Det betyder bare, at mediet ikke havde ret i, at aftalen var på plads.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Fcn kvalificerede sig jo til Europa og er på den måde også mere interessante. Det vidner Tverskovs hjerteskærende skifte jo om.Last edited by jojo; 19-12-2023, 17:13.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.
hold da op en gang mundlort.. har han lagt an på din kæreste eller hvorfor er vi så sure?
- Likes 8
Comment
-
Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.
og klods og klods.. Han var sku OBs bedste mand, gennem mange sæsoner.
Om det var fordi resten af truppen var elendige, eller han bare havde et høj niveau, det vil jeg ikke vurderer på.
Men jeg er meget uenig med dig.
- Likes 6
Comment
-
Din kommentar er helt blæst.
- Likes 2
Comment
-
Tverskov var stabil gennem en længere periode med mange elendige fodboldspillere gennem OB. Jeg er ikke sikker på han var kommet på holdet før blodbadet, da vi nok havde Danmarks bedste hold, men han udfyldte sin rolle under Jesper Hansens discountregime vi fortsat lider under.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Amatørspiller?
og klods og klods.. Han var sku OBs bedste mand, gennem mange sæsoner.
Om det var fordi resten af truppen var elendige, eller han bare havde et høj niveau, det vil jeg ikke vurderer på.
Men jeg er meget uenig med dig.
Har altid synes han var ekstremt overvurderet blandt os fans.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
To be fair, så siger det vidst også mere om OBs hold, end det gør om Tverskov...
Har altid synes han var ekstremt overvurderet blandt os fans.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Der må være noget som er gået galt på en eller anden måde.
Farzam plejer aldrig at skrive sådsn noget, uden at være sikker….
Det er ikke gode tegn det her, synes jeg…
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er simpelthen et bizart forløb det her. Helt i tråd med det der foregår i OB i disse år.
Søren udtaler selv, at der er en konstruktiv dialog, men der ikke er underskrevet noget endnu.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Det kan jo - tro det eller ej - også være medierne, der for en gangs skyld tager fejl her. Eller har fejltolket nogle signaler fra og omkring klubben.
Søren udtaler selv, at der er en konstruktiv dialog, men der ikke er underskrevet noget endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Det tyder også på at SK stiller nogle krav til jobbeskrivelsen. Og det er godt.
det bliver spændende at se hvad det ender med.
Jeg har stadigvæk et meget naivt håb om David Nielsen efter sommer... men jeg var også glad for at BW forlængede med Alm, så det er nok godt det ikke er mig der ansætter trænere i OB
Comment
Comment