Oprindeligt indsendt af QuesT
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Netop Tonny kunne jo være tungen på vægtskålen ift. Glen. De må have arbejdet relativt tæt sammen i deres tid i fcm, så hvis Tonny ser et stort lys i ham tror jeg hans stemme vejer tungt, ligesom den vil gøre, hvis han synes han er en klovn.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlægSådan som tingene er lige nu, håber jeg, man kører med Krog sæsonen ud - og med Helveg som assistenttræner. Det gør godt nok én glad at se ham på sidelinjen igen.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det ville være en OB classic. Perspektivløst og uambitiøst. Har intet imod Søren Krogh, men tror ikke han kommer til at rykke os mange procent over hvad Alm kunne præstere. OB har brug for et los i røven på flere parametre og vi kunne passende starte med at få en cheftræner der kan give det første los.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Var det ikke det Alm blev ansat til?........ han blev castet ind til OB som det perfekte match. Jeg sætter gerne penge på, at OB ikke skifter cheftræner mere denne sæson.
Comment
-
Det ville være en OB classic. Perspektivløst og uambitiøst. Har intet imod Søren Krogh, men tror ikke han kommer til at rykke os mange procent over hvad Alm kunne præstere. OB har br for et los i røven på flere parametre og vi kunne passende starte med at få en cheftræner der kan give det første los.
Det var bekymrende hvordan Søren Krogh italesatte nogen nye tiltag imod Hvidovre, der som ligaens dårligste hold bare var det bedste hold på banen og slog os fortjent. Spillerne købte tydeligvis ikke ind på det, og jeg forstår ikke, hvis man så forestiller sig de vil gøre det i foråret.
Jeg kunne forstå det, hvis vi eksempelvis havde tre spillere som Tverkov, Frø og Kadrii da han var bedst, som havde spillet her i flere år og bakkede 100% op om Krogh. Så var der en rygrad bag ham der kunne hjælpe ham på vej. Det har vi bare ikke i den her trup, så jeg håber man går all-in på David Nielsen eller en udenlandsk pendant til sådan en type, som kan samle en enhed ud af konger og bønder, for jeg tror ikke truppen bliver betydeligt stærkere end som vi ser den nu i et kort vintervindue, hvor vores sportsdirektør har haft alt andet end end optimal optakt.
- Likes 1
Comment
-
Det ville være en OB classic. Perspektivløst og uambitiøst. Har intet imod Søren Krogh, men tror ikke han kommer til at rykke os mange procent over hvad Alm kunne præstere. OB har brug for et los i røven på flere parametre og vi kunne passende starte med at få en cheftræner der kan give det første los.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Var det ikke det Alm blev ansat til?........ han blev castet ind til OB som det perfekte match. Jeg sætter gerne penge på, at OB ikke skifter cheftræner mere denne sæson.
- Likes 1
Comment
-
Det handler om at gøre tingene ordentligt. Ikke at OB har nogen historik med det.
Kan man finde den rigtige træner, når alt sejler? Ingen chefscout, en sportsdirektør, der må være presset og en trup, der ikke hænger sammen og er i reel nedrykningsfare?
Jeg synes det er en forstandig tanke at lade SK fortsætte sæsonen ud med direkte mål om at undgå nedrykning. Og så - igen, igen, igen, igen og igen - træffe de store og langsigtede beslutninger (på alle fronter) til sommer.
Med mindre en kandidat - fx David Nielsen - byder sig kraftig til og man vurderer vedkommende til at kunne være en løsning både kort- og langsigtet. Det tvivler jeg bare på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet handler om at gøre tingene ordentligt. Ikke at OB har nogen historik med det.
Kan man finde den rigtige træner, når alt sejler? Ingen chefscout, en sportsdirektør, der må være presset og en trup, der ikke hænger sammen og er i reel nedrykningsfare?
Jeg synes det er en forstandig tanke at lade SK fortsætte sæsonen ud med direkte mål om at undgå nedrykning. Og så - igen, igen, igen, igen og igen - træffe de store og langsigtede beslutninger (på alle fronter) til sommer.
Med mindre en kandidat - fx David Nielsen - byder sig kraftig til og man vurderer vedkommende til at kunne være en løsning både kort- og langsigtet. Det tvivler jeg bare på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet handler om at gøre tingene ordentligt. Ikke at OB har nogen historik med det.
Ift. nedrykning skal man klart tage situationen alvorligt og være realistisk omkring hvor dårlige vi har været. Men samtidig synes jeg der er kvaliteter i truppen til, at man bør kunne være bedre end Vejle/Hvidovre hvis man famler mindre rundt imellem spillere/formationer og tager en mindre naiv tilgang til kampene. Og så 1-2 spillere ind i pausen med bare nogenlunde superliganiveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Enig, har samme tanke. Vi står i en lortesituation nu. Det kan måske være svært at lande i "ønsketræneren". Skal vi for langt ned på prioritetslisten har jeg heller ikke noget imod, at man fortætter med Krogh. Især hvis man har forventning om at kunne lande bedre løsninger til sommer.
Ift. nedrykning skal man klart tage situationen alvorligt og være realistisk omkring hvor dårlige vi har været. Men samtidig synes jeg der er kvaliteter i truppen til, at man bør kunne være bedre end Vejle/Hvidovre hvis man famler mindre rundt imellem spillere/formationer og tager en mindre naiv tilgang til kampene. Og så 1-2 spillere ind i pausen med bare nogenlunde superliganiveau.
Comment
Comment