Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tror Krogh får hele sæsonen for ikke at kaste truppen ud i endnu omstilling til en ny træner og en måske større risiko for flere kvababbelser i fht. relationerne på holdet.
    Tror jeg også. Og håber det også.

    Har en god fornemmelse med Krogh.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
      Søren K har gjort det ok, men hans tid er ikke nu…der skal mere erfaring til
      Krogh har samlet truppen som viser gejst og vikdskab igen nu.
      Holdet var taktisk godt indspillet og følgte hans plan disciplineret.
      Han ved at kompensere den mærkelige samnenstilling af truppen med en taktisk ændring og tilpasning.
      Han har en attitude og emotional tilgang som går langt mere under huden af spillere end Alm nogensinde kunne og dermed skaber han tro til ham og selvtillid holdet har så meget brug for. Om han er den rigtige på den lange bane skal fremtiden vise. Men at han er den rigtige at stabilisere holdet og holde os væk fra nedrykningen har fuld tiltro til.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
        Søren K har gjort det ok, men hans tid er ikke nu…der skal mere erfaring til
        Hvis han bliver permanent træner er det noget af et sats. Synes slet ikke han har noget pondus.
        Men måske er der ingen træner der tør tage udfordringen med OB. Måske vil OB spare lønnen, Søren er jo p kontrakt i forvejen

        Comment


          Tror Søren Krogh fortsætter. Håber det ikke.

          Men kan ikke se hvorfor BW skulle ændre noget nu.

          Man kigger nok på det til sommer, hvor man så har mulgihed for at starte på en frisk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Hvis han bliver permanent træner er det noget af et sats. Synes slet ikke han har noget pondus.
            Men måske er der ingen træner der tør tage udfordringen med OB. Måske vil OB spare lønnen, Søren er jo p kontrakt i forvejen
            Hvis ingen seriøse trænere tør tage udfordringen, så siger det vel en del om dem. Mener at Søren Krogh i den grad har vist han vil OB, og kan lide at være i OB, ikke typiske udtalelser af en lejesvend han kommer med, ikke al den ligegyldighed som Alm kom med, Alm, som egentlig virkede fuldstændig ligeglad med klubben, og iøvrigt en del af spillerne, som han jo afviste at tage ansvar for indkøbet af. OB får ikke en bedre træner/trænerteam, ja så skal der gå noget som vi ikke har hørt om. Bo, Niels, David, Glenn eller hvad faen de hedder, drop den snak tænk nyt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvis han bliver permanent træner er det noget af et sats. Synes slet ikke han har noget pondus.
              Men måske er der ingen træner der tør tage udfordringen med OB. Måske vil OB spare lønnen, Søren er jo p kontrakt i forvejen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Hvis han bliver permanent træner er det noget af et sats. Synes slet ikke han har noget pondus.
                Men måske er der ingen træner der tør tage udfordringen med OB. Måske vil OB spare lønnen, Søren er jo p kontrakt i forvejen
                Om det giver pondus overfor spillertruppen ved jeg ikke, men jeg synes han har har rakt ud efter den chance han har fået.
                Han får kommunikeret ønsket fra spillerne om en udflugt igennem. Han har som man kan læse sig til brugt rigtig mange ressourcer på i sin korte tid at finde en fælles kultur. Op til sidste kamp her får han og ændret træningstider og indlogeret spillerne på hotel op til en hjemmekamp for igen at samle spillerne, så fokus er det rette sted. I sidste ende er det så Wesstrøm som formentlig rådføre sig med nogen ledende spillere om han foruden passionen også har kompetencerne.
                før igår havde jeg ikke set noget kampene som indikerede nogen fremgang, men jeg må sige nu når jeg også lige har sovet på det, at vi spiller en af de bedste kampe længe. Fcn holdes på et acceptabelt antal chancer, hvor vi mest selv er skyld i det mål de får. Vi tilspiller os til gengæld 3 kæmpe store chancer og scorer på en tæt offside, foruden den foræring vi selv får fra deres forsvar. Det var meget bedre end både imod Lyngby, Hvidovre og Randers.
                Det er selvfølgelig ikke nok at spille en god kamp ud af 4. 5 point i 4 kampe imod 3 hold udenfor top 6 er heller ikke godt nok, men der er fremgang at tyde, og det må særligt komme op til diskussion om ikke tremandsforsvaret er en løsning på både den korte og længere bane.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Om det giver pondus overfor spillertruppen ved jeg ikke, men jeg synes han har har rakt ud efter den chance han har fået.
                  Han får kommunikeret ønsket fra spillerne om en udflugt igennem. Han har som man kan læse sig til brugt rigtig mange ressourcer på i sin korte tid at finde en fælles kultur. Op til sidste kamp her får han og ændret træningstider og indlogeret spillerne på hotel op til en hjemmekamp for igen at samle spillerne, så fokus er det rette sted. I sidste ende er det så Wesstrøm som formentlig rådføre sig med nogen ledende spillere om han foruden passionen også har kompetencerne.
                  før igår havde jeg ikke set noget kampene som indikerede nogen fremgang, men jeg må sige nu når jeg også lige har sovet på det, at vi spiller en af de bedste kampe længe. Fcn holdes på et acceptabelt antal chancer, hvor vi mest selv er skyld i det mål de får. Vi tilspiller os til gengæld 3 kæmpe store chancer og scorer på en tæt offside, foruden den foræring vi selv får fra deres forsvar. Det var meget bedre end både imod Lyngby, Hvidovre og Randers.
                  Det er selvfølgelig ikke nok at spille en god kamp ud af 4. 5 point i 4 kampe imod 3 hold udenfor top 6 er heller ikke godt nok, men der er fremgang at tyde, og det må særligt komme op til diskussion om ikke tremandsforsvaret er en løsning på både den korte og længere bane.
                  Jeg tror også man gør ham permanent allerede i denne uge. Om det er den rigtige løsning ved jeg ikke, det er efterhånden også ligemeget. OB viser igen og igen de ingen ambitioner har. Niels er glad nok for bare at være ejer af en superligaklub.
                  9-10 pladser er helt fint i hans optik. Man rækker aldrig ud efter noget højere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Jeg tror også man gør ham permanent allerede i denne uge. Om det er den rigtige løsning ved jeg ikke, det er efterhånden også ligemeget. OB viser igen og igen de ingen ambitioner har. Niels er glad nok for bare at være ejer af en superligaklub.
                    9-10 pladser er helt fint i hans optik. Man rækker aldrig ud efter noget højere.
                    Det er jo ikke rigtigt .. han har brugt masser af penge for at få et mesterskab .. det kom så ikke .. brændt barn ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Nå. Det er i hvert fald nye vinde, at BW i interview til Viasat siger, at vi først skal ansætte træneren, så skal vi kigge på spillestilen og så skal vi hente spillerne til den. Det køber ham naturligvis selv min. 2-3 år mere på posten og vi kan i teorien blive holdt for nar al den tid. Den positive vinkel: Det bliver dog spændende hvilken spillestil man lægger sig fast på.
                      Men alt andet lige må det betyde at man lægger top 6 målsætningen på hylden de næste 2-3 sæsoner, hvis det skal tages alvorligt. Der er ingen mirakelkur mod det mareridt OB befinder sig i ud over 30-40 millioner større budget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Nå. Det er i hvert fald nye vinde, at BW i interview til Viasat siger, at vi først skal ansætte træneren, så skal vi kigge på spillestilen og så skal vi hente spillerne til den. Det køber ham naturligvis selv min. 2-3 år mere på posten og vi kan i teorien blive holdt for nar al den tid. Den positive vinkel: Det bliver dog spændende hvilken spillestil man lægger sig fast på.
                        Men alt andet lige må det betyde at man lægger top 6 målsætningen på hylden de næste 2-3 sæsoner, hvis det skal tages alvorligt. Der er ingen mirakelkur mod det mareridt OB befinder sig i ud over 30-40 millioner større budget.
                        Forhåbentligt lidt ala. den spillestil vi viste i går. Bare krydret med nogle bedre offensive våben. Især en reel angriber. Elsker vores to tyske hardhitters på midten, og Ivan, Slots og Helander er altså også en fornøjelse at se på i det tremands forsvar. Ærgerligt at vi nok ikke får Niels som træner, da han er god med tremandsforsvar

                        Comment


                          Alt det her ævl om top-6 og genfinde rod i toppen. Vor herre til hest. Det er halvandet årti siden, at der har været noget ved OB og arven efter legenden R og jo også KB er ødelagt.

                          Jeg forstår godt, at NT ikke vil øge budgettet, og jeg tror, at tanken om en bæredygtig klub er den rigtige. Men at man ikke prioriterer forholdene - om noget en bæredygtig investering og noget der ville give NT en positiv historie og arv at give videre som manden der endelig fik bygget et ordentligt anlæg i Ådalen - det fatter jeg ikke.

                          Jeg mener ikke, at BW har evnerne, der skal til, men man orker heller ikke at starte forfra hele tiden.

                          OB har historisk haft succes med en ‘crazy’gang’ og en særlig kultur på holdet. Det er nok den vej - kombineret med fokus på egne talenter -man skal kigge fremfor tiki-taka og talrige køb af unge lottokuponer med hurtige salg for øjnene

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Det er jo ikke rigtigt .. han har brugt masser af penge for at få et mesterskab .. det kom så ikke .. brændt barn ..
                            Kielberg taler i nutid, du er mere ovre i datid (mindst 10 år siden). Som tingene kører i OB i øjeblikke, så skal vi bare være glade, hvis vi kan undgå nedrykning og en forlængelse af Søren Krogh som cheftræner bekræfter blot hvor lille og ligegyldig en klub OB har udviklet sig til.

                            Den rolle som AGF havde, har OB nu overtaget. Vi er blevet den klub i superligaen som de andre griner af og det værste er at selvforståelsen, især i OB-ledelsen, stadig er at vi burde ligge i toppen (top 6), men selv de dårlige bund 6 hold, får vi sværere og sværere ved at hamle op med år for år.
                            Last edited by OleKBH; 04-12-2023, 12:15.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Forhåbentligt lidt ala. den spillestil vi viste i går. Bare krydret med nogle bedre offensive våben. Især en reel angriber. Elsker vores to tyske hardhitters på midten, og Ivan, Slots og Helander er altså også en fornøjelse at se på i det tremands forsvar. Ærgerligt at vi nok ikke får Niels som træner, da han er god med tremandsforsvar
                              Enig, men du kan godt afskrive Helander. Han er langt over det niveau OB befinder sig på.

                              Comment


                                Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
                                Last edited by jojo; 05-12-2023, 11:39.

                                Comment

                                Working...
                                X