Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Syntes du virkelig at han vil passe ind i vores klub?

    Tonny styrer akademiet - og det kommer ikke til at blive ændret.
    BW har fokus på at få den røde tråd til at blive ordentligt i OB, så vi ikke er afhængig af en træner - passer ikke med Glen.
    Og NT vil sgu ikke have en klovn der render rundt og fortæller medier en masse om hvad han skal - Og det vil Glen med 100 % sikkerhed.

    Tvivler virkelig på at Glen kan se sig selv i OB på grund af det jeg lister op.
    Netop Tonny kunne jo være tungen på vægtskålen ift. Glen. De må have arbejdet relativt tæt sammen i deres tid i fcm, så hvis Tonny ser et stort lys i ham tror jeg hans stemme vejer tungt, ligesom den vil gøre, hvis han synes han er en klovn.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Netop Tonny kunne jo være tungen på vægtskålen ift. Glen. De må have arbejdet relativt tæt sammen i deres tid i fcm, så hvis Tonny ser et stort lys i ham tror jeg hans stemme vejer tungt, ligesom den vil gøre, hvis han synes han er en klovn.
      Rigtig god pointe. Jeg stoler på Tonnys dømmekraft i den forbindelse.

      Comment


        Sådan som tingene er lige nu, håber jeg, man kører med Krog sæsonen ud - og med Helveg som assistenttræner. Det gør godt nok én glad at se ham på sidelinjen igen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
          Sådan som tingene er lige nu, håber jeg, man kører med Krog sæsonen ud - og med Helveg som assistenttræner. Det gør godt nok én glad at se ham på sidelinjen igen.
          Det ville være en OB classic. Perspektivløst og uambitiøst. Har intet imod Søren Krogh, men tror ikke han kommer til at rykke os mange procent over hvad Alm kunne præstere. OB har brug for et los i røven på flere parametre og vi kunne passende starte med at få en cheftræner der kan give det første los.

          Comment


            Ærgerligt Kjetil Knutsen ikke kender superligaen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Det ville være en OB classic. Perspektivløst og uambitiøst. Har intet imod Søren Krogh, men tror ikke han kommer til at rykke os mange procent over hvad Alm kunne præstere. OB har brug for et los i røven på flere parametre og vi kunne passende starte med at få en cheftræner der kan give det første los.
              Var det ikke det Alm blev ansat til?........ han blev castet ind til OB som det perfekte match. Jeg sætter gerne penge på, at OB ikke skifter cheftræner mere denne sæson.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Var det ikke det Alm blev ansat til?........ han blev castet ind til OB som det perfekte match. Jeg sætter gerne penge på, at OB ikke skifter cheftræner mere denne sæson.
                Du burde donere dine penge til velgørende formål i stedet. Det andet er spild af penge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Du burde donere dine penge til velgørende formål i stedet. Det andet er spild af penge
                  OK. Du ved noget?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Det ville være en OB classic. Perspektivløst og uambitiøst. Har intet imod Søren Krogh, men tror ikke han kommer til at rykke os mange procent over hvad Alm kunne præstere. OB har br for et los i røven på flere parametre og vi kunne passende starte med at få en cheftræner der kan give det første los.
                    Jeg er helt på linje. Jeg synes det er fint at Krogh taler fint for sin sag og vælger en pragmatisk tilgang til spillet på et kriseramt hold. Det er bare kun brandslukning lige nu. Vi har brug for en træner med en masse gennemslagskraft, der får rusket op i truppen. Det er at gamble for meget at tro Søren Krogh kan lykkedes med det, når han er et velkendt ansigt spillerne har set som deres assistent. Her er det bare nemmere at komme udefra med helt frisk energi og helt nye øjne.
                    Det var bekymrende hvordan Søren Krogh italesatte nogen nye tiltag imod Hvidovre, der som ligaens dårligste hold bare var det bedste hold på banen og slog os fortjent. Spillerne købte tydeligvis ikke ind på det, og jeg forstår ikke, hvis man så forestiller sig de vil gøre det i foråret.
                    Jeg kunne forstå det, hvis vi eksempelvis havde tre spillere som Tverkov, Frø og Kadrii da han var bedst, som havde spillet her i flere år og bakkede 100% op om Krogh. Så var der en rygrad bag ham der kunne hjælpe ham på vej. Det har vi bare ikke i den her trup, så jeg håber man går all-in på David Nielsen eller en udenlandsk pendant til sådan en type, som kan samle en enhed ud af konger og bønder, for jeg tror ikke truppen bliver betydeligt stærkere end som vi ser den nu i et kort vintervindue, hvor vores sportsdirektør har haft alt andet end end optimal optakt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Det ville være en OB classic. Perspektivløst og uambitiøst. Har intet imod Søren Krogh, men tror ikke han kommer til at rykke os mange procent over hvad Alm kunne præstere. OB har brug for et los i røven på flere parametre og vi kunne passende starte med at få en cheftræner der kan give det første los.
                      For mig handler det om at undgå nedrykning nu og her. Og det tror jeg vi bedst gør ved, at spillerne ikke skal omstille sig til en helt ny træner igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Var det ikke det Alm blev ansat til?........ han blev castet ind til OB som det perfekte match. Jeg sætter gerne penge på, at OB ikke skifter cheftræner mere denne sæson.
                        Alm var det perfekte match. Middelmådig træner til middelmådig trup. Nu blev han så fyret, så må vi håbe det er fordi klubben vil noget andet og mindre middelmådigt både trup- og trrænermæssigt.

                        Comment


                          Det handler om at gøre tingene ordentligt. Ikke at OB har nogen historik med det.

                          Kan man finde den rigtige træner, når alt sejler? Ingen chefscout, en sportsdirektør, der må være presset og en trup, der ikke hænger sammen og er i reel nedrykningsfare?

                          Jeg synes det er en forstandig tanke at lade SK fortsætte sæsonen ud med direkte mål om at undgå nedrykning. Og så - igen, igen, igen, igen og igen - træffe de store og langsigtede beslutninger (på alle fronter) til sommer.

                          Med mindre en kandidat - fx David Nielsen - byder sig kraftig til og man vurderer vedkommende til at kunne være en løsning både kort- og langsigtet. Det tvivler jeg bare på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Det handler om at gøre tingene ordentligt. Ikke at OB har nogen historik med det.

                            Kan man finde den rigtige træner, når alt sejler? Ingen chefscout, en sportsdirektør, der må være presset og en trup, der ikke hænger sammen og er i reel nedrykningsfare?

                            Jeg synes det er en forstandig tanke at lade SK fortsætte sæsonen ud med direkte mål om at undgå nedrykning. Og så - igen, igen, igen, igen og igen - træffe de store og langsigtede beslutninger (på alle fronter) til sommer.

                            Med mindre en kandidat - fx David Nielsen - byder sig kraftig til og man vurderer vedkommende til at kunne være en løsning både kort- og langsigtet. Det tvivler jeg bare på.
                            Jeg kan godt følge dig og kan som sådan også godt se fordelene ved at lade Søren Krogh fortsætte indtil sommer i den situation vi er i ud fra den præmis at det kun handler om at undgå nedrykning kortsigtet. Personligt vil jeg dog opfatte det på linje med at tisse i busserne for at holde varmen i en kort periode. Problemet er netop at vi så ser ind i endnu en midlertidig løsning. Efter min mening har OB behov for større ændringer og bl.a. en stærk, rutineret og sikker træner som i samarbejde med BW og Tonni kan sætte en retning som ikke kun kører frem til sommer, men som også rækker videre til næste sæson. I modsætning til sommerpausen, ser vi fra på søndag eftermiddag ind i en lang vinterpause og et transfervindue hvor en ny træner og BW vil kunne lave de tilpasninger i truppen, som både sikrer overlevelse i superligaen og som man samtidig kan bygge videre på og forbedre endnu mere til sommer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Det handler om at gøre tingene ordentligt. Ikke at OB har nogen historik med det.

                              Kan man finde den rigtige træner, når alt sejler? Ingen chefscout, en sportsdirektør, der må være presset og en trup, der ikke hænger sammen og er i reel nedrykningsfare?

                              Jeg synes det er en forstandig tanke at lade SK fortsætte sæsonen ud med direkte mål om at undgå nedrykning. Og så - igen, igen, igen, igen og igen - træffe de store og langsigtede beslutninger (på alle fronter) til sommer.

                              Med mindre en kandidat - fx David Nielsen - byder sig kraftig til og man vurderer vedkommende til at kunne være en løsning både kort- og langsigtet. Det tvivler jeg bare på.
                              Enig, har samme tanke. Vi står i en lortesituation nu. Det kan måske være svært at lande i "ønsketræneren". Skal vi for langt ned på prioritetslisten har jeg heller ikke noget imod, at man fortætter med Krogh. Især hvis man har forventning om at kunne lande bedre løsninger til sommer.

                              Ift. nedrykning skal man klart tage situationen alvorligt og være realistisk omkring hvor dårlige vi har været. Men samtidig synes jeg der er kvaliteter i truppen til, at man bør kunne være bedre end Vejle/Hvidovre hvis man famler mindre rundt imellem spillere/formationer og tager en mindre naiv tilgang til kampene. Og så 1-2 spillere ind i pausen med bare nogenlunde superliganiveau.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                Enig, har samme tanke. Vi står i en lortesituation nu. Det kan måske være svært at lande i "ønsketræneren". Skal vi for langt ned på prioritetslisten har jeg heller ikke noget imod, at man fortætter med Krogh. Især hvis man har forventning om at kunne lande bedre løsninger til sommer.

                                Ift. nedrykning skal man klart tage situationen alvorligt og være realistisk omkring hvor dårlige vi har været. Men samtidig synes jeg der er kvaliteter i truppen til, at man bør kunne være bedre end Vejle/Hvidovre hvis man famler mindre rundt imellem spillere/formationer og tager en mindre naiv tilgang til kampene. Og så 1-2 spillere ind i pausen med bare nogenlunde superliganiveau.
                                Generelt enig. Dog med en undtagelse. Jeg ønsker mig også 1-2 spillere ind til vinter, helst 2. Men jeg ønsker ikke spillere med et "nogenlunde superliganiveau", men spillere med et niveau der gør, at de 1) kan gå ind i startopstillingen her og nu, og at de 2) kan være med i startopstillingen på det (nye) hold der skal starte for OB når den nye sæson starter i efteråret 2024. Vi har lige ps. nok spillere, hvor der kan være tvivl om deres potentiale. Dem behøver vi ikke flere af.

                                Comment

                                Working...
                                X