Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Generelt enig. Dog med en undtagelse. Jeg ønsker mig også 1-2 spillere ind til vinter, helst 2. Men jeg ønsker ikke spillere med et "nogenlunde superliganiveau", men spillere med et niveau der gør, at de 1) kan gå ind i startopstillingen her og nu, og at de 2) kan være med i startopstillingen på det (nye) hold der skal starte for OB når den nye sæson starter i efteråret 2024. Vi har lige ps. nok spillere, hvor der kan være tvivl om deres potentiale. Dem behøver vi ikke flere af.
    Jeg håber bestemt på det samme. Jeg forsøgte bare st være realistisk :-) Vi skal ikke have en ny Burey eller Mouritsen ind.

    Ift. Krogh spiller det også ind, at jeg har været ret glad for hvad jeg har hørt fra ham indtil nu. Præstationerne er ikke rigtigt blevet bedre, men det var heller ikke en nem opgave. En ting er, at han er ærlig omkring præstationerne, men kan især godt lide, at han deler hans tanker omkring taktik i større detaljegrad end Alm. Jeg synes for ofte Alm tog det op på et næsten filosofisk niveau og hvis der blev gået lidt til ham ift. taktiske dispositioner havde han en tendens til at slå over i den der "i er bare mandagstrænere og forstår jer ikke på det"-retorik.
    Og så er jeg overordnet set meget på linje med Krogh når det kommer til at foretrække en 4-3-3-formation med mere dynamik på den centrale midtbane (en 6er og to 8ere). Pt. mangler vi reelt bare de to 8ere. Det fandt han, forhåbentlig og tilsyneladende, også ud af i Hvidovre-kampen. Forventer vi henter mindst en til den rolle til vinter.
    Last edited by Agbre; 01-12-2023, 10:57.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Jeg håber bestemt på det samme. Jeg forsøgte bare st være realistisk :-) Vi skal ikke have en ny Burey eller Mouritsen ind.

      Ift. Krogh spiller det også ind, at jeg har været ret glad for hvad jeg har hørt fra ham indtil nu. Præstationerne er ikke rigtigt blevet bedre, men det var heller ikke en nem opgave. En ting er, at han er ærlig omkring præstationerne, men kan især godt lide, at han deler hans tanker omkring taktik i større detaljegrad end Alm. Jeg synes for ofte Alm tog det op på et næsten filosofisk niveau og hvis der blev gået lidt til ham ift. taktiske dispositioner havde han en tendens til at slå over i den der "i er bare mandagstrænere og forstår jer ikke på det"-retorik.
      Og så er jeg overordnet set meget på linje med Krogh når det kommer til at foretrække en 4-3-3-formation med mere dynamik på den centrale midtbane (en 6er og to 8ere). Pt. mangler vi reelt bare de to 8ere. Det fandt han, forhåbentlig og tilsyneladende, også ud af i Hvidovre-kampen. Forventer vi henter mindst en til den rolle til vinter.
      Jeg prøver igen... hvorfor er mange efter Burey ? Synes ikke han virkelig at fået chancen, men de minutter han har været på banen har gjort det godt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jeg prøver igen... hvorfor er mange efter Burey ? Synes ikke han virkelig at fået chancen, men de minutter han har været på banen har gjort det godt.
        Ikke enig. Måske har der været enkelte lyspunkter, men jeg synes han var skidt (blandt de svageste) i Lyngby-kampen.

        Synes han virker som en meget en-dimensioneltype. Kan udfordre, men bliver let frustreret og meget svag defensivt. Lidt de samme der kunne frustrere mig ved at se Sabbi spille, måske bare i lidt mere udpræget grad indtil videre. Men der er da en pointe i, at det indtil nu er en lille sample-size.
        Last edited by Agbre; 01-12-2023, 12:45.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Ikke enig. Måske har der været enkelte lyspunkter, men jeg synes han var skidt (blandt de svageste) i Lyngby-kampen.

          Synes han virker som en meget en-dimensioneltype. Kan udfordre, men bliver let frustreret og meget svag defensivt. Lidt de samme der kunne frustrere mig ved at se Sabbi spille, måske bare i lidt mere udpræget grad indtil videre. Men der er da en pointe i, at det indtil nu er en lille sample-size.
          Fylder han i grunden ikke nok til at man kunne prøve ham på toppen i stedet?
          Han har hvert fald lidt mere højde at gøre med end Bash.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeg prøver igen... hvorfor er mange efter Burey ? Synes ikke han virkelig at fået chancen, men de minutter han har været på banen har gjort det godt.
            for mig handler det mest om at han var bragt ind som erstatning for sabbi, så havde en klar forventning om han ville komme ind og spille fra start - og at han kunne levere fra dag 1. Der var rigeligt med udviklingsspillere i truppen på det tidspunkt - og alle de penge der trods alt var kommet ind - så var det en starter man skulle have hentet.

            Det har han på ingen måde vist sig at være.

            Syntes vi begyndte at se en smule fremgang fra ham - men det var fra et meget lavt sted.

            - Mener vi skrev en 3 årig med ham - så man kan jo håbe vi får noget bedre at se fra ham. Havde vi haft 2 klare startere til kanterne og han var hentet som ren udviklingsspiller tror jeg mange havde set anderledes på ham. Men vi har ikke haft andet end spillere med potentiale - og reelt set kun Don D der har vist et godt niveau. Charlie viser det i glimt men er desværre alt alt for svingende. Selvén...ja er han god nok til en superliga trup?...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

              OK. Du ved noget?
              Nej jeg ved ikke noget konkret. Kun at Wesstrøm er i fuld gang med at afsøge markedet. Der skulle efter sigende allerede være holdt samtaler med kandidater. Han vil have en anden type træner end Alm var.
              Tænker ikke Søren Krogh er den type. Spørgsmålet er bare om han kan lokke ham til Odense
              Kunne sagtens forestille mig der bliver meldt noget ud allerede i næste uge.
              Der er også et transfer vindue der snart åbner. Tænker der skal hentes 1-2 mand der også.

              Comment


                Wesstrøm har sagt i prematch interviewet (3 dec. OB-FCM), at Søren Krogh er favorit til trænerposten.

                Comment


                  Vi har den bedste træner vi kan få. Glem de andre emner. Kontrakt med Søren K.tak.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Vi har den bedste træner vi kan få. Glem de andre emner. Kontrakt med Søren K.tak.
                    Krogh ligner en træner der er bygget i et laboratorie til at skaffe 8-9. pladser, så det virker oplagt, at han skal have jobbet ja.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                      Wesstrøm har sagt i prematch interviewet (3 dec. OB-FCM), at Søren Krogh er favorit til trænerposten.
                      Så er vi også sikker på at rykke ned.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Så er vi også sikker på at rykke ned.
                        En træner der ikke kender klubben eller spillerne og måske ikke Superligaen vil kunne rykke ned med de nuværende spillere. Ingen grund til at tro på at vi denne gang får et par markante forstærkninger.
                        Hvor god SK er aner ingen af os, men han er da bedre end Alm og skal lære.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Jeg prøver igen... hvorfor er mange efter Burey ? Synes ikke han virkelig at fået chancen, men de minutter han har været på banen har gjort det godt.
                          Jeg tror også Burey slår voldsomt igennem efter vinterpausen, kunne faktisk godt se ham som 9er med den fysik han har.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Så er vi også sikker på at rykke ned.
                            Vil du vædde med mig på den?

                            Comment


                              Søren K har gjort det ok, men hans tid er ikke nu…der skal mere erfaring til

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                                Søren K har gjort det ok, men hans tid er ikke nu…der skal mere erfaring til
                                Jeg tror Krogh får hele sæsonen for ikke at kaste truppen ud i endnu omstilling til en ny træner og en måske større risiko for flere kvababbelser i fht. relationerne på holdet.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X