Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det ser ikke ud til Niels Frederiksen er populær blandt OB fans på SFÅ afstemningen. David Nielsen ligger på en klar 1.plads.
    Jeg har ikke været begejstret for idéen om David Nielsen som træner i OB, men jeg kan også mærke nu hvor Søren Krogh har overtaget og hvor andre træneremner med mere eller mindre samme profil som Alm nævnes som mulige trænere, at jeg tror mere og mere på at OB har behov for en mere markant trænerprofil, som ikke er bange for at banke i bordet og som kan bringe noget mere vildskab og power ind i hele den selvtilfreds OB-familie. Og her bliver jeg mere og mere lun på tanken om Davkd Nielsen som træner. Vi har simpelthen brug for noget mere vildskab og begejstring for at få vækket den sovende fodbolddvale i OB og på hele Fyn.
    Jeg har lige genhørt et afsnit af podcasten "Bech bag Bolden" fra 13. november 2022, hvor Troels Bech taler med David Nielsen. TB spørger bl.a DN om om han har sin egen stab som han gerne vil have med til sit næste trænerjob og her svarer DN at han har sit "A-team" som han vil ringe til når han bliver tilbudt et trænerjob igen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
      Ikke lige frem den store overraskelse, men Bo Henriksen blev i Offside-studiet spurgt hvorvidt trænersædet i OB kunne være interessant, hvor han svarer, at han ønsker at fortsætte i udlandet.
      Han har desværre sat sig i en position, hvor der nok dukker mere spændende jobmuligheder op. Det antager jeg også 3r årsagen til at han så tidligt melder ud han ikke forlænger kontrakten. Der lægger muligheder nu her, han måske aldrig får chancen for igen. Jeg er dog også sikker på at Bo og OB på et tidspunkt finder hinanden. Det er ikke første gang han taler om at OB lægger hans hjerte nært, og vi bliver nødt til på et tidspunkt at udnytte der faktisk er en kompetent træner, der har det sådan

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Han har desværre sat sig i en position, hvor der nok dukker mere spændende jobmuligheder op. Det antager jeg også 3r årsagen til at han så tidligt melder ud han ikke forlænger kontrakten. Der lægger muligheder nu her, han måske aldrig får chancen for igen. Jeg er dog også sikker på at Bo og OB på et tidspunkt finder hinanden. Det er ikke første gang han taler om at OB lægger hans hjerte nært, og vi bliver nødt til på et tidspunkt at udnytte der faktisk er en kompetent træner, der har det sådan
        Det er jo på ingen måde overraskende, men det ærgrer nu allivel. Det var min "våde drøm" om vores nye cheftræner. Jeg håber han vender hjem en dag og bliver den helt rigtige træner der kan blive her i en længere årrække. Nu er det så op til BW, TC og Laumand med flere at gøre OB-jobbet attraktivt nok over de næste år.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er jo på ingen måde overraskende, men det ærgrer nu allivel. Det var min "våde drøm" om vores nye cheftræner. Jeg håber han vender hjem en dag og bliver den helt rigtige træner der kan blive her i en længere årrække. Nu er det så op til BW, TC og Laumand med flere at gøre OB-jobbet attraktivt nok over de næste år.
          Meget enig. Bo Henriksen i OB ville være genialt. Håber virkelig vi kan få en kapacitet ind der kan rykke os fremad og at vedkommende får de arbejdsbetingelser der skal til (økonomi). Det er ekstremt vigtigt at ledelsen tager de rigtige beslutninger nu.

          Comment


            Ten Hag?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
              Ten Hag?
              Det er ikke engang sjovt, bare useriøst.

              Comment


                Ja, gu er det useriøs. Kunne ikke rigtigt lade være efter kampen i går

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  Ja, gu er det useriøs. Kunne ikke rigtigt lade være efter kampen i går
                  Du er undskyldt. Vi er alle trætte i hovederne af at høre på alt det fck-hype for tiden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Du er undskyldt. Vi er alle trætte i hovederne af at høre på alt det fck-hype for tiden.
                    Hvad er det for en hype? Er det i aften de møder Man.U?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Hvad er det for en hype? Er det i aften de møder Man.U?

                      Comment


                        Vandrørene siger, at der er startet en indledende/uformel kontakt med Magne Hoseth

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Vandrørene siger, at der er startet en indledende/uformel kontakt med Magne Hoseth
                          HA! jeg kaldte den - uden at have noget viden om det overhovedet - godt gået mig

                          - nogen der kender noget til ham som træner?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            HA! jeg kaldte den - uden at have noget viden om det overhovedet - godt gået mig

                            - nogen der kender noget til ham som træner?
                            Er han ikke træner for det færøriske hold der gør det godt i europa?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Er han ikke træner for det færøriske hold der gør det godt i europa?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Er han ikke træner for det færøriske hold der gør det godt i europa?
                                jo det var den her jeg linked til for et par uger siden

                                https://bold.dk/fodbold/nyheder/nors...er-mod-danmark

                                - men udover det - hvad står han for? spillestil osv? Ikke meget færøsk bold jeg får set ;)

                                Comment

                                Working...
                                X