Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nej det er ikke mig.. Det har jeg ingen kendskab til at han skulle have ageret på den måde. Har altid set ham som loyal overfor OB og kunne ikke forestille mig at han spiller det spil bag kulisserne.
    det er nu også min opfattelse han var, men jeg har jo på ingen måde “fingeren på pulsen” ang. hverdagen i “Jammerdalen”

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
      Grunden til vi venter til vinterpausen er, Bo Svensson skal lige være ledig først
      • Ikke indavlet OB’er
      • Tysk hårdhed, grundighed. Har været i Tyskland siden 2007.
      • Og så lyder Svensson lidt svensk. Det har vi jo haft tildens til
      Håber da det er med i overvejelserne. Han har like trukket sig fra Mainz.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

        Håber da det er med i overvejelserne. Han har like trukket sig fra Mainz.

        https://www.kicker.de/-Kein-Einzelne...977111/artikel

        Men Svensson får vi aldrig til OB, det er ikke mere end en våd drøm.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Nu er tråden blevet endnu mere aktuel, men listen af danske træneremner forekommer forbavsende lille.

          Er vi ikke der, at hvis Søren Krogh gør det godt i fire kampe, så bliver han nok permanent.

          Comment


            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-i-spidsen-ob
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Det er jo horribelt. Men sådan går det når træner karrieren er kuldsejlet, og man skal holde sig varm som viasat expert. Ingen på de kanaler er inde i OB stoffet. 15 års fokus på københavnerklubberne har sat deres tydelige spor.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Det er jo horribelt. Men sådan går det når træner karrieren er kuldsejlet, og man skal holde sig varm som viasat expert. Ingen på de kanaler er inde i OB stoffet. 15 års fokus på københavnerklubberne har sat deres tydelige spor.
                Jeg ville blive fyret, hvis mit faglige niveau var så lavt og han tjener sikkert flere penge end mig på sit såkaldte "ekspertjob". Det er sgu en mærkelig verden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                  Nu er tråden blevet endnu mere aktuel, men listen af danske træneremner forekommer forbavsende lille.

                  Er vi ikke der, at hvis Søren Krogh gør det godt i fire kampe, så bliver han nok permanent.
                  Måske skal man ikke forvente det bliver en ledig dansk træner.

                  Comment


                    Ved det har været nævnt før. Men GRs argumentation for ikke vil være træner i OB er sgu fed nok - han har jo ret. Det er et urealistisk projekt under de nuværende vilkår:
                    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...MJo5ohBN1yzj34

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...ste-nogensinde

                      ville være et typisk OB køb.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Jacob Friis.? Men han skal jo ned og være assistent for Thorup i Augsburg.
                        Og hvis han ikke skal det, skal han være cheftræner i Rosenborg.

                        Hvis vi havde mulighed for Jacob Friis i vores nuværende forfatning og situation, tror jeg bare vi skulle sige ja tak.

                        Comment


                          Jeg håber man finder et forholdsvis ungt trænertalent der ved hvad han vil, og som ikke er en del af den traditionelle karrusel.
                          Og gerne en dansker.

                          David Nielsen, Niels Frederiksen, Bo Henriksen osv, OB har prøvet de typer, de klarer ikke cuttet.

                          Lad os opfinde noget nyt. Det vi plejer virker åbenlyst ikke.
                          Måske Søren Krogh er manden.

                          Comment


                            Det ser ikke ud til Niels Frederiksen er populær blandt OB fans på SFÅ afstemningen. David Nielsen ligger på en klar 1.plads.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Det ser ikke ud til Niels Frederiksen er populær blandt OB fans på SFÅ afstemningen. David Nielsen ligger på en klar 1.plads.
                              Jeg tror, fordi folk vil have en der kan råbe til og af spillerne.
                              Sådan noget har det bare med at fade ud, og til sidst, efter ikke så lang ris, gider spillerne ikke blive råbt af mere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det ser ikke ud til Niels Frederiksen er populær blandt OB fans på SFÅ afstemningen. David Nielsen ligger på en klar 1.plads.
                                Det er vist almindelig kendt at DN har brug for en god assistent idet han ikke selv er taktisk stærk.
                                Han er en god indpisker og det kan også noget.

                                Comment

                                Working...
                                X