Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    HA! jeg kaldte den - uden at have noget viden om det overhovedet - godt gået mig

    - nogen der kender noget til ham som træner?
    Ung, ikke den store cheftrænererfaring, flotte resultater ud fra få ressourcer, kender SL, spiller typisk 3-4-3, bundsympatisk og kan falde ind i kulturen i Ådalen fra dag 1 (min subjektive vurdering)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Ung, ikke den store cheftrænererfaring, flotte resultater ud fra få ressourcer, kender SL, spiller typisk 3-4-3, bundsympatisk og kan falde ind i kulturen i Ådalen fra dag 1 (min subjektive vurdering)
      Kender superligaen. Jo han spillede i FCK fra 2004 til 2005. Jeg håber på at i givet fald ,Krogh ikke klarer cuttet. OB så ser sig om efter en mere rutineret herre, med erfaring i at vende en krise. Og bedre kendskab til suppen end Hoseth.
      Last edited by sinus; 10-11-2023, 13:17.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Kender superligaen. Jo han spillede i FC K fra 2004 til 2005. Jeg håber på at i givet fald ,Krogh ikke klarer cuttet. OB så ser sig om efter en mere rutineret herre, med erfaring i at vende en krise. Og bedre kendskab til suppen end Hoseth.
        Så du tror ikke han har noget kendskab til SL efter 2005

        Hvilken rutineret herre med kendskab til "suppen" vil du anbefale

        Comment


          Men altså, hvor meget mening giver det overhovedet at rekruttere ny træner her og nu?

          Der er ingen chefscout, assisterende sportsdirektør er suspenderet, sportsdirektøren er også under pres.

          Hvem vil det galehus, og kan man reelt finde den rette træner under de forhold?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Så du tror ikke han har noget kendskab til SL efter 2005

            Hvilken rutineret herre med kendskab til "suppen" vil du anbefale
            Jeg ville have været glad, hvis vi havde signet Niels Frederiksen. Men forstår fuldt ud, hvis han har takket nej.
            Last edited by sinus; 10-11-2023, 13:16.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Jeg ville have været glad, hvis vi havde signet Niels Frederiksen. Men forstår fuldt ud hvis han har takket nej.
              nu gik rygtet jo kun på indledende/ uformelle snakke med ham nordmanden. Udelukker jo på ingen måde at de stadig arbejder på NF eller andre.

              Ville også være mærkeligt om ikke man havde øjne på flere kandidater så længe man ikke er meget tæt på den endelige løsning.

              Comment


                Fandme uambitiøst at gå efter Høseth i mine øjne. Det er sku ikke tid til at have en uerfaren herre på trænersædet, i vores kaos klub.

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan..._rytThsKnuHBOw

                  Åh nej, det må fandme ikke ske!! Så kan jeg næsten leve med Bo Henriksen...
                  https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Fandme uambitiøst at gå efter Høseth i mine øjne. Det er sku ikke tid til at have en uerfaren herre på trænersædet, i vores kaos klub.
                    Enig, vi skal have en mand der har bevist noget på "topplan", bare ikke Gustne Glen!
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan..._rytThsKnuHBOw

                      Åh nej, det må fandme ikke ske!! Så kan jeg næsten leve med Bo Henriksen...
                      Det ville være mystisk efter Riddersholm har sagt at OB er en klub i DK han IKKE kan forestille sig at træne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                        Enig, vi skal have en mand der har bevist noget på "topplan", bare ikke Gustne Glen!
                        Måske så Kent Nielsen, Jakob michelsen eller Andreas Alm.?
                        Vi har prøvet folk der har bevist sig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          HA! jeg kaldte den - uden at have noget viden om det overhovedet - godt gået mig

                          - nogen der kender noget til ham som træner?
                          Ja det var godt kaldt.

                          Men den er også meget nem at lave et rygte om. Træner med erfaring fra ligaen, som frier til alle hold i superligaen om et cheftræner job, og OB leder efter en cheftræner..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Ja det var godt kaldt.

                            Men den er også meget nem at lave et rygte om. Træner med erfaring fra ligaen, som frier til alle hold i superligaen om et cheftræner job, og OB leder efter en cheftræner..
                            Det var skam også skrevet med et meget stort glimt i øjet

                            jeg kaldte absolut intet.

                            -men en artikel med en yngre skandinavisk træner der gerne vil til DK - og OB der om ikke andet nok var på udkig efter den næste, så var det da om ikke andet et bud ud over den short list med david, bo og niels der lidt var blevet skabt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Måske så Kent Nielsen, Jakob michelsen eller Andreas Alm.?
                              Vi har prøvet folk der har bevist sig.
                              Vi har så stadigvæk tilgode at prøve dem med en kompetent sportslig ledelse omkring dem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Vi har så stadigvæk tilgode at prøve dem med en kompetent sportslig ledelse omkring dem.
                                Deri min pointe.
                                troede vi havde en god mand i Wess, men jeg vakler lidt i tro efterånden

                                Comment

                                Working...
                                X