Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Om det er friheden i jobbet eller om NF bare ikke gider træne et hold af middelmådigt tilfældigt sammensatte spillere, kan man kun gisne om.
    måske en verserende sag imod BW omkring Minteh-transferen som kan trække tæppet væk under ham, også er medvirkende til han venter på et bedre tilbud.

    Det bliver svært for os at finde en profileret træner som verdenen i ådalen ser ud lige nu. Det er håbløst!
    Hvilken sag, er han blevet anklaget for noget i den transfer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Om det er friheden i jobbet eller om NF bare ikke gider træne et hold af middelmådigt tilfældigt sammensatte spillere, kan man kun gisne om.
      måske en verserende sag imod BW omkring Minteh-transferen som kan trække tæppet væk under ham, også er medvirkende til han venter på et bedre tilbud.

      Det bliver svært for os at finde en profileret træner som verdenen i ådalen ser ud lige nu. Det er håbløst!
      Vi er tilbage ved penge - mange penge.
      Manchester City, var en midter klub i mange år.
      Newcastle det samme. Penge betyder meget i langt de fleste tilfælde.
      derfor er det ikke håbløst hvis pungen kommer op.
      men når ham med pungen er stædig, så sker det ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Vi er tilbage ved penge - mange penge.
        Manchester City, var en midter klub i mange år.
        Newcastle det samme. Penge betyder meget i langt de fleste tilfælde.
        derfor er det ikke håbløst hvis pungen kommer op.
        men når ham med pungen er stædig, så sker det ikke.
        Som eksisterende ejer kan NT IKKE tilfører flere penge til klubben. Aner ikke hvad de 100 millioner fra salgene er gået til, men mon ikke til nye spillere/kontrakter/sign-on fees, agenter, flere i administrationen, betaling af gæld/forøgede rentebyrde o.lign, så BW har et relativt begrænset råderum. Udfordringen er jo ikke kun at finde en spiller til en højere pris / niveau, men også et formodentligt højere lønønske / -krav. Hvis vi skal til at betale mere for spillerne skal man nok også se på selve lønstrukturen.

        Udmeldingen har jo hele tiden været, at klubben skal være bæredygtig. Så hvis der skal ske en kapitalforøgelse er der vel reelt kun tre muligheder, hvis fairness reglerne skal overholdes.

        Vi fungerer jo ikke som eksempelvis BIF eller FCM.

        Comment


          Jeg må også ærligt indrømme at jeg har svært ved at se hvad en dygtig træner skulle ville i OB. Det er jo en tirade af trænere der egentligt er dygtige nok der ikke har kunne få det til at fumgere.

          Måske en hollænder, når vi gerne vil spille 433. Alternativt så er jeg stadig på at man lader Hjortebjerg overtage.

          Og så er det da amatøragtige enten af OB eller NF at den historie bliver lækket til EB.
          ​​​​​​

          Comment


            Jeg tvivler stærkt på at det findes en træner af nogenlunde kvalitet, der frivilligt vil tage jobbet i OB og dermed arbejde under det diktatur som ledelsen i OB benytter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Jeg må også ærligt indrømme at jeg har svært ved at se hvad en dygtig træner skulle ville i OB. Det er jo en tirade af trænere der egentligt er dygtige nok der ikke har kunne få det til at fumgere.

              Måske en hollænder, når vi gerne vil spille 433. Alternativt så er jeg stadig på at man lader Hjortebjerg overtage.

              Og så er det da amatøragtige enten af OB eller NF at den historie bliver lækket til EB.
              ​​​​​​
              Eneste realistiske "hollænder" er vel Ole Tobiasen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Som eksisterende ejer kan NT IKKE tilfører flere penge til klubben. Aner ikke hvad de 100 millioner fra salgene er gået til, men mon ikke til nye spillere/kontrakter/sign-on fees, agenter, flere i administrationen, betaling af gæld/forøgede rentebyrde o.lign, så BW har et relativt begrænset råderum. Udfordringen er jo ikke kun at finde en spiller til en højere pris / niveau, men også et formodentligt højere lønønske / -krav. Hvis vi skal til at betale mere for spillerne skal man nok også se på selve lønstrukturen.

                Udmeldingen har jo hele tiden været, at klubben skal være bæredygtig. Så hvis der skal ske en kapitalforøgelse er der vel reelt kun tre muligheder, hvis fairness reglerne skal overholdes.

                Vi fungerer jo ikke som eksempelvis BIF eller FCM.
                Du bliver ved med dit vrøvl

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Du bliver ved med dit vrøvl
                  Hvori ligger "vrøvlet"

                  Du snakker omkring at være venner med bankejere, Joachim von And og andre halvsjove ting.

                  Kan du uddybe lidt eller vil du fortsat holde dig til oneliners ?

                  Edit: fra 2022

                  "UEFA’s eksklusivkomité har torsdag meddelt, at de har vedtaget nye regler, som skal sikre klubbernes bæredygtighed. De nye regler skal erstatte det gamle Financial Fair Play-system.

                  De nye regler kommer til at træde i kraft fra juni 2022. Implementeringen kommer til at foregå løbende over tre år, så klubberne får mulighed for at tilpasse sin økonomi til reglerne.

                  Reglerne kommer til at begrænse klubbernes udgifter til lønninger, transfers og agenthonorarer til 70 procent af klubbernes indtægter.​"
                  Last edited by Online; 24-10-2023, 15:01.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Eneste realistiske "hollænder" er vel Ole Tobiasen
                    Jeg tror faktisk det ville være godt hvis det er en træner der ikke kan dansk. Så de ikke bliver suget ind i alt det palaver, ævl, kævl, tristesse og nonsens, der er omkring OB.

                    Sådan en træner der har noget trænererfaring måske fra ungdomsafdelingerne på nogle af de store hollandske hold.

                    Og gerne en træner der kan stille nogle krav til, og udvikle, de fodboldteknisk færdigheder i spiller truppen.

                    Men altså.. Ja.

                    ​​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
                      Hvis historien holder vand, så må det også betyde, at OB leder efter en ny træner. (Det måske den største historie?)

                      Det er dog meget skidt, at vi ikke kan tiltrække NF. Det betyder også, at feltet af mulige trænere må være meget snævert, når vi taler Danmark. Bo Henriksen virker lige som tågedrømmen på en christianit, og David Nielsen, tjah gider han OB? Hvem er ellers ledig lige pt. og realistisk?

                      Comment


                        Forstår sgu godt manden, har afvist det….hvem fanden gider være låst fast i et system og til og med “ingen” midler at handle ind for og hvor lykkeridder og gratis spillere skulle være det ypperest der er opnået på spillermarkedet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Ja så røg den drøm, efter Ekstrabladets artikel i dag.
                          Drøm? Vel snarere mareridt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Om det er friheden i jobbet eller om NF bare ikke gider træne et hold af middelmådigt tilfældigt sammensatte spillere, kan man kun gisne om.
                            måske en verserende sag imod BW omkring Minteh-transferen som kan trække tæppet væk under ham, også er medvirkende til han venter på et bedre tilbud.

                            Det bliver svært for os at finde en profileret træner som verdenen i ådalen ser ud lige nu. Det er håbløst!
                            Det var da et ubehageligt opslag. Hvad er det du prøver at insinuerer?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

                              Hvis historien holder vand, så må det også betyde, at OB leder efter en ny træner. (Det måske den største historie?)

                              Det er dog meget skidt, at vi ikke kan tiltrække NF. Det betyder også, at feltet af mulige trænere må være meget snævert, når vi taler Danmark. Bo Henriksen virker lige som tågedrømmen på en christianit, og David Nielsen, tjah gider han OB? Hvem er ellers ledig lige pt. og realistisk?
                              Total EB historie. Intet sted bare indikeres der at der har været kontakt.
                              OB er i krise og NF er fri .. det er nok det eneste sandfærdige ..

                              “Det er ikke lykkedes Ekstra Bladet at få en kommentar fra Niels Frederiksen om sit 'nej tak' til OB-jobbet”

                              Hvorfra ved de at NF har takket nej til jobbet? det skriver de ikke noget om .. kun at han tidligere har sagt at han vil til udlandet ..


                              “Sportsdirektør Björn Wesström ønsker heller ikke at kommentere oplysningerne.

                              - Jeg har ingen kommentarer til, hvem jeg er i kontakt med eller ikke i kontakt med, skriver han i en sms.”

                              Hvilke oplysninger (som de ikke selv har fundet på).



                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Total EB historie. Intet sted bare indikeres der at der har været kontakt.
                                OB er i krise og NF er fri .. det er nok det eneste sandfærdige ..

                                “Det er ikke lykkedes Ekstra Bladet at få en kommentar fra Niels Frederiksen om sit 'nej tak' til OB-jobbet”

                                Hvorfra ved de at NF har takket nej til jobbet? det skriver de ikke noget om .. kun at han tidligere har sagt at han vil til udlandet ..


                                “Sportsdirektør Björn Wesström ønsker heller ikke at kommentere oplysningerne.

                                - Jeg har ingen kommentarer til, hvem jeg er i kontakt med eller ikke i kontakt med, skriver han i en sms.”

                                Hvilke oplysninger (som de ikke selv har fundet på).


                                Ja, det var derfor, at jeg indledte med et "hvis historien holder vand". Vi kan selvfølgelig ikke vide, hvem EBs eventuelle kilder er. Jeg studsede dog over, at der i udsendelserne før landsholdspausen (i både stemmer fra Ådalen og Mediano (om OBs krise)), blev taget kraftigt forbehold for, at man talte mens der kunne ske noget, og der blev holdt øje med nyhederne under udsendelserne, nævnte de. Jeg tog det som et tegn på, at der var kraftige indikationer på et trænerskifte - Davidsen skrev også på X (Twitter) 3. okt. om et evt. trænerskifte "Jeg tror, at der er noget igang, men vi må spekulere lidt endnu". måske var det heromkring, at NF sagde nej tak? Jeg er med på, at det er ren spekulation, men peger dog på noget kraftig vandrørsbanken.
                                Last edited by Maxbeam; 24-10-2023, 17:03.

                                Comment

                                Working...
                                X