Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Jess Thorup kan stryges af listen. Han er lige blevet præsenteret som cheftræner i Bundseligaklubben Augsburg.
    ... og har aldrig været realistisk !

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      ... og har aldrig været realistisk !
      Enig, jeg tvivler også på Bo Henriksen er realistisk og Niels Frederiksen har jeg også en idé om har større ambitioner. Men jeg håber jeg tager fejl, fordi begge vil være kæmpe kapaciteter at få til OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Enig, jeg tvivler også på Bo Henriksen er realistisk og Niels Frederiksen har jeg også en idé om har større ambitioner. Men jeg håber jeg tager fejl, fordi begge vil være kæmpe kapaciteter at få til OB.
        Tror desværre vores valg står mellem et "trænertalent" eller en "dinosaur"

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Jess Thorup kan stryges af listen. Han er lige blevet præsenteret som cheftræner i Bundseligaklubben Augsburg.
          Æv, men siger jo en del om, at han er et navn også i udlandet. Held og Lykke i Augsburg. Det bliver spændende at følge.

          Så er Frederiksen vel mest realistisk som dansk træner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

            Æv, men siger jo en del om, at han er et navn også i udlandet. Held og Lykke i Augsburg. Det bliver spændende at følge.

            Så er Frederiksen vel mest realistisk som dansk træner.
            Ret god tjans til Thorup. Selvfølgelig var han aldrig realistisk for os.

            For det første tror jeg Alm får til vinterpausen. Hvis vi er ude af akut nedrykningsfare på det tidspunkt, får han til sommer.
            Tror ikke ledelsen ser det som så akut som folk gør det til.
            selv tror jeg trænerfyring ville hjælpe på kort bane, men ikke på lang.

            Derudover tror jeg, hvis Bjørn skal finde en træner, ikke at det bliver en dansker.
            synes ikke der er noget i hans foreløbige transferstrategi der antyder det.

            Mon ikke det bliver en forholdsvis ukendt træner når tid er.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Ret god tjans til Thorup. Selvfølgelig var han aldrig realistisk for os.

              For det første tror jeg Alm får til vinterpausen. Hvis vi er ude af akut nedrykningsfare på det tidspunkt, får han til sommer.
              Tror ikke ledelsen ser det som så akut som folk gør det til.
              selv tror jeg trænerfyring ville hjælpe på kort bane, men ikke på lang.

              Derudover tror jeg, hvis Bjørn skal finde en træner, ikke at det bliver en dansker.
              synes ikke der er noget i hans foreløbige transferstrategi der antyder det.

              Mon ikke det bliver en forholdsvis ukendt træner når tid er.
              det tror jeg også - hvis ikke man giver ham til vinter efter det her forløb så fatter jeg ingenting. Vinduet til at skifte var denne landsholdspause...om det så var tillid til Alm eller manglende alternativer er selvf en anden sag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Ret god tjans til Thorup. Selvfølgelig var han aldrig realistisk for os.

                For det første tror jeg Alm får til vinterpausen. Hvis vi er ude af akut nedrykningsfare på det tidspunkt, får han til sommer.
                Tror ikke ledelsen ser det som så akut som folk gør det til.
                selv tror jeg trænerfyring ville hjælpe på kort bane, men ikke på lang.

                Derudover tror jeg, hvis Bjørn skal finde en træner, ikke at det bliver en dansker.
                synes ikke der er noget i hans foreløbige transferstrategi der antyder det.


                Mon ikke det bliver en forholdsvis ukendt træner når tid er.
                meget apropos;

                https://bold.dk/fodbold/klubber/ki-k...er-mod-danmark

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Det lyder som et spændende og realistisk valg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Haps

                    Comment


                      Hvorfor er Hoseth spændende.? Udover at han er noget andet.

                      Kender i hans tilgang til spillet, brug af ungdom mv.?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Hvorfor er Hoseth spændende.? Udover at han er noget andet.

                        Kender i hans tilgang til spillet, brug af ungdom mv.?
                        jeg tænkte det samme om tilgangen til spillet og det ikke “bare er noget andet” Brugen af de unge talenter er vel beskrevet i strategien hvad det som minimum bør være
                        Last edited by manner; 16-10-2023, 14:57.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Hvorfor er Hoseth spændende.? Udover at han er noget andet.

                          Kender i hans tilgang til spillet, brug af ungdom mv.?
                          Jeg synes, at han er spændende fordi han;
                          • forstår at få et stort output ud af en begrænset økonomi
                          • forstår at få et stort output ud af en begrænset spillertrup
                          • virker til at have modet til at justere spilsystemet, når det er nødvendigt
                          • kan skabe resultater, som giver genlyd i fodboldverdenen
                          • kan skabe de forventede hjemlige resultater
                          • virker som et friskt pust, som ikke har været en del af den sædvanlige danske trænerkarrusel
                          Ja, han vil da være et sats, men hvad er et realistisk alternativ i øjeblikket ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jeg synes, at han er spændende fordi han;
                            • forstår at få et stort output ud af en begrænset økonomi
                            • forstår at få et stort output ud af en begrænset spillertrup
                            • virker til at have modet til at justere spilsystemet, når det er nødvendigt
                            • kan skabe resultater, som giver genlyd i fodboldverdenen
                            • kan skabe de forventede hjemlige resultater
                            • virker som et friskt pust, som ikke har været en del af den sædvanlige danske trænerkarrusel
                            Ja, han vil da være et sats, men hvad er et realistisk alternativ i øjeblikket ?
                            Det lyder jo godt altsammen, men måske præstationer på en noget billig baggrund, og et smalt grundlag.

                            Og så er han jo ikke aktuel, pga. det fremhævede.

                            Comment


                              Det kan være en anden anledning, men jeg så David Nielsen i byen på hotel sent i går.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                                Det kan være en anden anledning, men jeg så David Nielsen i byen på hotel sent i går.
                                Mon ikke han er i byen for at kommentere fodboldkampe i studiet, på TV2?

                                Comment

                                Working...
                                X