Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Det der virker altså mest af alt som en selvopfundet "faktum", der er opstået herinde/i fankredse. Kender du ham personligt?

    I SFÅs interview med ham fra maj i år lød det bestemt ikke som om det er tilfældet (i øvrigt et af de fedeste interviews de har lavet). Han kalder det direkte "en drøm" at komme tilbage til OB en dag. Måske en overdrevet formulering, der er naturlig for ham. Men jeg tror ikke, at han direkte bullshitter. Han virker ikke som en type, der er bange for at sige sin mening selvom den skulle være lidt upopulær.

    Jeg er selv vild med Bo Henriksen og ville elske at se ham som træner i OB. Især i vores nuværende situation. Men det er klart, at når han har så stor succes i Schweiz virker det meget urealistisk lige pt. Også fordi jeg mere tror på, at der er folk i OB, der har det svært med ham - og som han måske har det svært med.

    Håber virkelig han bliver cheftræner for klubben en dag.
    Jeg er også vild med ham og det interview han gav. Alene det han tager sig tid til at tale med SFÅ midt i en travl dagligdag som cheftræner i udlandet, viser jo at OB har en plads i hans hjerte. Det kan være han bliver jaget vildt nu qua sin succes, men skulle hans stop i Zürich skyldes at han længes hjem, så er vi da det mest oplagte valg og jeg håber da man har forsøgt at indlede en dialog med ham.
    BH har jo om nogen også erfaring med at få tingene til at lykkedes med en ny sammensat trup. I Horsens fik han jo stort set er nyt hold hver sæson, han så skulle overleve med. Det klarede han jo fremragende.

    Comment


      Hvis vi skal være sådan en svingdørsklub, findes der simpelthen ingen bedre træner en BH, som er inden for vores rækkevidde. Hans evner er ubestridelige, og al snak om at han har mangler osv. har han altså udviklet sig fra, og fremstår i dag som en meget kompetent træner på et højt niveau. Det han har skabt i Zürich er fuldstændig vanvittigt, for at bruge hans egen term. Jeg tror godt han vil hjem, for der er noget familie som har ofret sig meget for ham, og en tur hjem i dansk skole, og et godt job til hans dygtige kone, ville også lune. Men OB skal ville BH og tage ham ind, med alt hvad han er, og BW skal kunne tåle en person der napper rampelyset. Men hvis vi kan få ham, og han ikke hellere vil til større udenlandske adresser, er han absolut førsteprioritet!

      Comment


        Jeg har nu skrevet det et par gange, men altså, hvis Bjørn W skal redde sig, må han skylde skylden på Alm.
        Bjørn W ryger nok ikke. Han gør, hvad han er ansat til nemlig den åndssvage ide med masser af køb og salg af spillere i håb om flere Minteh. Måske skulle han lige gøre et sidste forsøg på at lære Niels T mere om mekanismerne i en fodboldklub. Det er nok for sent.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Hvis vi skal være sådan en svingdørsklub, findes der simpelthen ingen bedre træner en BH, som er inden for vores rækkevidde. Hans evner er ubestridelige, og al snak om at han har mangler osv. har han altså udviklet sig fra, og fremstår i dag som en meget kompetent træner på et højt niveau. Det han har skabt i Zürich er fuldstændig vanvittigt, for at bruge hans egen term. Jeg tror godt han vil hjem, for der er noget familie som har ofret sig meget for ham, og en tur hjem i dansk skole, og et godt job til hans dygtige kone, ville også lune. Men OB skal ville BH og tage ham ind, med alt hvad han er, og BW skal kunne tåle en person der napper rampelyset. Men hvis vi kan få ham, og han ikke hellere vil til større udenlandske adresser, er han absolut førsteprioritet!
          100% enig. Bo Henriksen til OB vil være genialt. Tvivler dog på han kan lokkes til.

          Comment


            Af frygt for at ende som en nutidig udgave af "Svinet" så tager jeg her chancen.
            Denne information kommer fra en ansat i OB-direktionen.
            Alm er defacto fyret i OB (Han gør eftersigende ting der indikerer at han også selv ønsker en fyring). OB har allerede taget kontakt til tre træner emner, hvor to af dem er David Nielsen og Jess Thorup. Skiftet skulle gennemføres ved pause, nok nærmere vintertransfer vinduet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
              Af frygt for at ende som en nutidig udgave af "Svinet" så tager jeg her chancen.
              Denne information kommer fra en ansat i OB-direktionen.
              Alm er defacto fyret i OB (Han gør eftersigende ting der indikerer at han også selv ønsker en fyring). OB har allerede taget kontakt til tre træner emner, hvor to af dem er David Nielsen og Jess Thorup. Skiftet skulle gennemføres ved pause, nok nærmere vintertransfer vinduet.
              Tja. Lyder bestemt ikke usandsynligt. Tænker den allerede kan effektueres på tirsdag hvis vi taber mod Lyngby

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                Af frygt for at ende som en nutidig udgave af "Svinet" så tager jeg her chancen.
                Denne information kommer fra en ansat i OB-direktionen.
                Alm er defacto fyret i OB (Han gør eftersigende ting der indikerer at han også selv ønsker en fyring). OB har allerede taget kontakt til tre træner emner, hvor to af dem er David Nielsen og Jess Thorup. Skiftet skulle gennemføres ved pause, nok nærmere vintertransfer vinduet.
                Der er vel kun en direktør i OB?

                OS&E direktion? Men voldsomt illoyalt ..

                Hvis det endelig er så forhåbentlig landsholdspausen?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                  Af frygt for at ende som en nutidig udgave af "Svinet" så tager jeg her chancen.
                  Denne information kommer fra en ansat i OB-direktionen.
                  Alm er defacto fyret i OB (Han gør eftersigende ting der indikerer at han også selv ønsker en fyring). OB har allerede taget kontakt til tre træner emner, hvor to af dem er David Nielsen og Jess Thorup. Skiftet skulle gennemføres ved pause, nok nærmere vintertransfer vinduet.
                  Hvorfor vente eventuelt til vintervinduet? Så taber man ja meget tid. Og der er syradig åtte superligakampe at spille i efteråret. Hvis det er sandt at man tog beslutningen nu endeligt så er det uholdbart med Alm som dead man walking som selv vil væk. Hvis nan endnu ikke er klar med en afløser så kan Hjortebjerg overtage i mellemtiden.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tja. Lyder bestemt ikke usandsynligt. Tænker den allerede kan effektueres på tirsdag hvis vi taber mod Lyngby
                    hvis ellers de har landet en aftale med en ny træner, for tyder jo ikke på de har travlt ellers var han vel røget og en assistent havde taget over. Personligt tænker jeg mere det bliver ved næste landsholdspause. Håber virkeligt ikke de trækker den helt til vinter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Hvorfor vente eventuelt til vintervinduet? Så taber man ja meget tid. Og der er syradig åtte superligakampe at spille i efteråret. Hvis det er sandt at man tog beslutningen nu endeligt så er det uholdbart med Alm som dead man walking som selv vil væk. Hvis nan endnu ikke er klar med en afløser så kan Hjortebjerg overtage i mellemtiden.
                      Det kan jo være Hjortebjerg heller ikke er tænkt ind i fremtidsplanerne. Hvis en mand som DN kommer til er det garanteret med en assistentpakke inkluderet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                        Af frygt for at ende som en nutidig udgave af "Svinet" så tager jeg her chancen.
                        Denne information kommer fra en ansat i OB-direktionen.
                        Alm er defacto fyret i OB (Han gør eftersigende ting der indikerer at han også selv ønsker en fyring). OB har allerede taget kontakt til tre træner emner, hvor to af dem er David Nielsen og Jess Thorup. Skiftet skulle gennemføres ved pause, nok nærmere vintertransfer vinduet.
                        tror det er den fornemmelse mange går med.

                        jeg har godt nok svært ved at blive begejstret over OB lige pt - føles lidt som en venteposition vi er i...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                          Af frygt for at ende som en nutidig udgave af "Svinet" så tager jeg her chancen.
                          Denne information kommer fra en ansat i OB-direktionen.
                          Alm er defacto fyret i OB (Han gør eftersigende ting der indikerer at han også selv ønsker en fyring). OB har allerede taget kontakt til tre træner emner, hvor to af dem er David Nielsen og Jess Thorup. Skiftet skulle gennemføres ved pause, nok nærmere vintertransfer vinduet.
                          Det lyder underligt, at Hjortebjerg ell Krogh så ikke får ansvaret. Med mindre ledelsen pønser på et helt nyt trænerteam. Jeg vil se det, før jeg tror på det.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det kan jo være Hjortebjerg heller ikke er tænkt ind i fremtidsplanerne. Hvis en mand som DN kommer til er det garanteret med en assistentpakke inkluderet
                            Men hvis man endnu ikke har en ny træner klar og kan ikke klare det meget snart så skulle man give Hjortebjerg chancen at bevise sig og kæmpe om chancen at blive løsningen. Åtte kampe med en træner som er DMW betyder ikke kun at smide sæsonen væk men også at lade den nye starte i en stenhård overlevelsenskamp.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Men hvis man endnu ikke har en ny træner klar og kan ikke klare det meget snart så skulle man give Hjortebjerg chancen at bevise sig og kæmpe om chancen at blive løsningen. Åtte kampe med en træner som er DMW betyder ikke kun at smide sæsonen væk men også at lade den nye starte i en stenhård overlevelsenskamp.
                              Nu er Hjortebjerg jo de facto sat op på tribunen som analytiker, er det ikke Søren Krogh der bør overtage så?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Nu er Hjortebjerg jo de facto sat op på tribunen som analytiker, er det ikke Søren Krogh der bør overtage så?
                                Det var vel Alm som sendte Hjortebjerg på tribunen og han har ja intet at gøre eller tale med med hvem overtager. Og den tribuneplads kunne nu også hentyde at der iike mere er den helt store overensstemmelse mellem Alm og Hjortebjerg hvad vel kunne øge Hjortebjergs chancer.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X