Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Vi skal ikke have tidligere cheftrænerere som assistenter !
    Så vi skal ikke have Henrik Hansen som assistent?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Vil du kalde en succestræner på u19 for tidliger cheftræner for klubben?

      Jeg synes der er forskel
      Er han ikke cheftræner for B93 ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Så vi skal ikke have Henrik Hansen som assistent?
        Nej

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Er han ikke cheftræner for B93 ?
          Nå det er du mener med tidligere cheftrænere

          Hvilke tidligere assistenter, vil du så have, hvis han ikkke må have haft en rolle som cheftræner?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Nå det er du mener med tidligere cheftrænere

            Hvilke tidligere assistenter, vil du så have, hvis han ikkke må have haft en rolle som cheftræner?
            Tror bare det er svært at få en cheftræner uden erfaring til at have assistenter med den erfaring. Der var jo en grund til at både HH og KE søgte væk.

            De har vel stadigvæk ambitioner (og tager vel bare jobbet i mangel af bedre), så ser ikke den store fremtid i det. Men håber jeg tager fejl. Vel også derfor de andre adspurgte trænere ville have deres egne teams med !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Tror bare det er svært at få en cheftræner uden erfaring til at have assistenter med den erfaring. Der var jo en grund til at både HH og KE søgte væk.

              De har vel stadigvæk ambitioner (og tager vel bare jobbet i mangel af bedre), så ser ikke den store fremtid i det. Men håber jeg tager fejl. Vel også derfor de andre adspurgte trænere ville have deres egne teams med !
              Hvilke andre trænere vil have deres team med? Der har været rygter om David, men har du hørt om andre?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                https://www.bt.dk/fodbold/kaempe-per...-succestraener

                Engstrøm har vidst også fået buddet som assistenttræner.

                Vil han ikke have været bedre som chef end Assistent?
                Han skulle vel have haft chancen i første omgang og var vel også grunden til at han forlod OB da han “blev forbigået”.
                Masser af succes på U19 og man ønskede/ønsker flere talenter og kultur på 1. holdet fra talentmassen ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Og det virker helt logisk hvis KE har afvist en rolle som assistent - når han pt har succes som cheftræner hos B93.
                  Så mon ikke han bare har afvist henvelsen høfligt ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Hvilke andre trænere vil have deres team med? Der har været rygter om David, men har du hørt om andre?
                    Ja, nogle af de andre, der ikke mente at det kun var AA, som var problemet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Tror bare det er svært at få en cheftræner uden erfaring til at have assistenter med den erfaring. Der var jo en grund til at både HH og KE søgte væk.

                      De har vel stadigvæk ambitioner (og tager vel bare jobbet i mangel af bedre), så ser ikke den store fremtid i det. Men håber jeg tager fejl. Vel også derfor de andre adspurgte trænere ville have deres egne teams med !
                      Nu har HH haft et cheftrænerjob, hvor han ikke lykkedes i en mindre klub end vores. Så tror jeg man har selvindsigt nok til at vide man næppe står med gode kort på hånden til et attraktivt cheftrænerjob i fremtiden. Så kan det selvfølgelig fortsat være han har cheftrænerambitioner og selvfølgelig vil byde sig til, hvis SK ikke lykkedes, men han vil jo ikke få noget ud af at fremstå illoyal overfor SK så længe det er ham der svinger taktstokken.
                      Kim Engstrøm er et andet sted, og jeg forstår godt han vil forfølge cheftrænergerningen i stedet for at træde ind hos vores rodebutik, som den ser ud lige nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Nu har HH haft et cheftrænerjob, hvor han ikke lykkedes i en mindre klub end vores. Så tror jeg man har selvindsigt nok til at vide man næppe står med gode kort på hånden til et attraktivt cheftrænerjob i fremtiden. Så kan det selvfølgelig fortsat være han har cheftrænerambitioner og selvfølgelig vil byde sig til, hvis SK ikke lykkedes, men han vil jo ikke få noget ud af at fremstå illoyal overfor SK så længe det er ham der svinger taktstokken.
                        Kim Engstrøm er et andet sted, og jeg forstår godt han vil forfølge cheftrænergerningen i stedet for at træde ind hos vores rodebutik, som den ser ud lige nu.
                        Jeg kan godt lide både Søren Krogh, Hjortebjerg og HH som trænere, jeg er bare nået til et punkt hvor der skal til at ske noget andet med OB end det der er foregået de sidste mange år og at samle alle de 3 i et trænerteam er garanteret helt fint, men så frygter jeg bare at vi om et halvt år står med nøjagtig de samme problemer som vi gør nu og som vi gjorde for et halvt år siden.
                        OB har brug for fornyelse og nye øjne på og ingen i det trænerteam vil komme med noget nyt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Jeg kan godt lide både Søren Krogh, Hjortebjerg og HH som trænere, jeg er bare nået til et punkt hvor der skal til at ske noget andet med OB end det der er foregået de sidste mange år og at samle alle de 3 i et trænerteam er garanteret helt fint, men så frygter jeg bare at vi om et halvt år står med nøjagtig de samme problemer som vi gør nu og som vi gjorde for et halvt år siden.
                          OB har brug for fornyelse og nye øjne på og ingen i det trænerteam vil komme med noget nyt.
                          Hver især er det jo gode navne og hvorvidt de bringer noget nyt til klub/trup må i hvert fald for HHs angående stå hen i det (lidt) uvisse. HH har vel i næsten et år stået uden job og den periode kan jo være brugt på at dygtiggøre og tilegne sig viden og fornyelse ved (som DN har gjort) at rejse rundt og se og høre om nye tendenser i fodbolden på vores niveau og blive inspireret af det. Ellers er jeg da overordnet enig i at det kunne være fint at ryste posen og prøve noget andet end det velkendte. Sidst posen blev rystet med AA faldt det dog ikke ubetinget godt ud .. mildt sagt.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Jeg kan godt lide både Søren Krogh, Hjortebjerg og HH som trænere, jeg er bare nået til et punkt hvor der skal til at ske noget andet med OB end det der er foregået de sidste mange år og at samle alle de 3 i et trænerteam er garanteret helt fint, men så frygter jeg bare at vi om et halvt år står med nøjagtig de samme problemer som vi gør nu og som vi gjorde for et halvt år siden.
                            OB har brug for fornyelse og nye øjne på og ingen i det trænerteam vil komme med noget nyt.
                            Det er en begrundet frygt jeg sagtens forstår.
                            Jeg synes dog at SK i sin korte vikartid fik taget nogle initiativer som giver håb om at man vil forsøge i endnu højere grad at samle holdet om en kultur vi skal forfølge. Jeg har et håb om SK derfor for alvor træder ud af rollen som assistent, hvor han ikke har kunne brænde igennem med sine ideer, fordi Alm har haft en tyrkertro på at nå i mål på sin facon.
                            Her kan især HH spille ind med sine erfaringer fra Sønderjyske-tiden hvor de tidligere virkelig havde succes med at få et hold til at hænge sammen ud fra en sund kultur i holdet. Siden han var her sidst er det jo et helt andet hold, han skal arbejde med. Han er også selv blevet en mere moden træner og kan måske hjælpe SK med indspil til at samle holdet yderligere. Hjortebjerg får forhåbentlig trumfet lidt mere igennem på de fornemme taktiske egenskaber, som man har hørt han besidder. Han har jo været sat lidt udenfor under Alm.

                            Comment


                              OBstruktion varsler “gaver” i dag på Twitter (kunne selvfølgelig også være en Slotsager-forlængelse eller lignende, men forestiller mig det er en SK-udmelding).

                              Comment


                                Der kommer endelig noget nyt i dag.

                                Comment

                                Working...
                                X