Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mågen
    replied
    Super signing. Billig ansættelse og dermed også billig afskedigelse senere hen :) oveni har SK gjort ganske fint, uden at falde eller brænde igennem.

    Nu har vi prøvet nogle højt profileret (efter danske forhold) trænere. Lad os nu bare få lidt yngre kræfter ind på den post. Det kan ikke gå værre end tidligere

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
    Jeg synes, Sk virker som et fornuftigt valg. Han har en god, rolig og tryghedsskabende udstråling. Han brænder for sagen, hvilket man tydeligt så til mødet for sæsonkortsholdere. Jeg har ingen idé om det faglige niveau, og han tiltrækker helt sikkert ikke store profiler på navnet alene, men i mine øjne har vi brug for noget kontinuitet, gejst og tro på tingene, ikke et stort navn, der vil lave alt muligt om og fylde en masse (David Nielsen, Glenn Riddersholm). Vi spiller helt sikkert i nedrykningsspillet i foråret, og jeg tror, det er helt enkle dyder, vi skal se dér. Det gjorde indtryk, da SK pegede ud på banen og sagde, at man fandme skylder folk, at de kan se, at alle slås for det.
    Det er nok rigtigt at han måske ikke tiltrækker profiler på sit navn. Til gengæld virker det som om han har den her lidt Bo Henriksen-måde at imødekomme sine spillere på, som kan få overtale transferemner.
    Jeg tror han er et udmærket valg. Nu er jeg bare spændt på den endelige præsentation og de efterfølgende interviews. Jeg er spændt på om bliver underlagt en spillestil, eller om han får lov at forme det hold han har fået til rådighed som han synes det skal sammensættes.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Hvor meget mon vi har betalt til Onenexus for den løsning...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    En ret typisk OB løsning. Billigst mulige, uambitiøst og evig ligegyldig.
    Spændt på hvor lang kontrakten bliver. Jeg er ikke blæst bagover af den signing. Håber jeg må æde mine ord senere.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Fint. Det ville ikke give mening at hente en ny træner her og nu. Man må gøre status til sommer.

    Ser umiddelbart ikke en stor træner i SK, men nu må vi se.

    Jeg tror også, at feltet med trænere, der gerne ville til OB, har været ret lille. Måske står vi i en bedre situation til sommer.
    Last edited by Jungledyret; 18-12-2023, 09:42.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    suk…..
    En ret typisk OB løsning. Billigst mulige, uambitiøst og evig ligegyldig.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
    Jeg synes, Sk virker som et fornuftigt valg. Han har en god, rolig og tryghedsskabende udstråling. Han brænder for sagen, hvilket man tydeligt så til mødet for sæsonkortsholdere. Jeg har ingen idé om det faglige niveau, og han tiltrækker helt sikkert ikke store profiler på navnet alene, men i mine øjne har vi brug for noget kontinuitet, gejst og tro på tingene, ikke et stort navn, der vil lave alt muligt om og fylde en masse (David Nielsen, Glenn Riddersholm). Vi spiller helt sikkert i nedrykningsspillet i foråret, og jeg tror, det er helt enkle dyder, vi skal se dér. Det gjorde indtryk, da SK pegede ud på banen og sagde, at man fandme skylder folk, at de kan se, at alle slås for det.
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-ny-ob-traener

    ja tak. Lad os få ro på den post

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
    Jeg synes, Sk virker som et fornuftigt valg. Han har en god, rolig og tryghedsskabende udstråling. Han brænder for sagen, hvilket man tydeligt så til mødet for sæsonkortsholdere. Jeg har ingen idé om det faglige niveau, og han tiltrækker helt sikkert ikke store profiler på navnet alene, men i mine øjne har vi brug for noget kontinuitet, gejst og tro på tingene, ikke et stort navn, der vil lave alt muligt om og fylde en masse (David Nielsen, Glenn Riddersholm). Vi spiller helt sikkert i nedrykningsspillet i foråret, og jeg tror, det er helt enkle dyder, vi skal se dér. Det gjorde indtryk, da SK pegede ud på banen og sagde, at man fandme skylder folk, at de kan se, at alle slås for det.
    Enig. At ansætte trænerprofiler har jo heller ikke virket i OB

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Jeg synes, Sk virker som et fornuftigt valg. Han har en god, rolig og tryghedsskabende udstråling. Han brænder for sagen, hvilket man tydeligt så til mødet for sæsonkortsholdere. Jeg har ingen idé om det faglige niveau, og han tiltrækker helt sikkert ikke store profiler på navnet alene, men i mine øjne har vi brug for noget kontinuitet, gejst og tro på tingene, ikke et stort navn, der vil lave alt muligt om og fylde en masse (David Nielsen, Glenn Riddersholm). Vi spiller helt sikkert i nedrykningsspillet i foråret, og jeg tror, det er helt enkle dyder, vi skal se dér. Det gjorde indtryk, da SK pegede ud på banen og sagde, at man fandme skylder folk, at de kan se, at alle slås for det.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    suk…..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ved ingenting. Men hvis man havde løst knasterne med Krogh havde det nok været løst og annonceret nu(så er den jinxet og annonceres i morgen).
    Og det ser ikke ud til at de kvalificerede danske trænere gider til OB. Det lugter langt væk af en svensker igen. Måske nordmand.
    Skræmmende hvis man er nød til at tage en nederst på ønskelisten. Man kan så bare håbe at ledelsen lærer noget og forstår at det man havde gang ikke var godt og at der skal mere end snak og silhuetter af ambitioner til fremadrettet
    Så fik jeg da lige den jinxet på plads

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    https://x.com/f_abolhosseini/status/...YxPoNolgPMgCtg

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvad vil folk sige til hvis vi præsenterer Freyr Alexandersson som ny træner? Ung fremadstormende træner med erfaring fra superligaen, god i medierne.
    Wesstrøm vil have en anden type træner end Alm, så der vil han passe fint ind. Han har været i Lyngby 2,5år hvilket er lang tid i moderne fodbold. Har afvist Viborg for nogle uger siden.
    Vil alt andet lige være et skridt op for ham, selvom Lyngby gør det flot.
    Kunne være en realistisk mulighed.
    Jeg synes Freyr Alexandersson kunne være en spændende træner at få til OB. Tror dog ikke Lyngby slipper ham før tidligst til sommer.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Hvad vil folk sige til hvis vi præsenterer Freyr Alexandersson som ny træner? Ung fremadstormende træner med erfaring fra superligaen, god i medierne.
    Wesstrøm vil have en anden type træner end Alm, så der vil han passe fint ind. Han har været i Lyngby 2,5år hvilket er lang tid i moderne fodbold. Har afvist Viborg for nogle uger siden.
    Vil alt andet lige være et skridt op for ham, selvom Lyngby gør det flot.
    Kunne være en realistisk mulighed.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg informere bar som hvad Bjørn har sagt.
    Hvad der er det rigitge ved jeg ikke.
    Det forstår jeg .. jeg tænker på hvad der er den bedste langsigtede løsning for klub og trup. For klubben må den lange løsning være bedst, for truppen er jeg mere tvivlende for om det er det bedste, men hvis SK har trukket sig så må det jo blive den lange løsning

    Leave a comment:

Working...
X