Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    hvad tænker du her? Er en 3 årig en korttidsløsning? For så fint med mig, alligevel sjældent en træner holder længere i OB...
    Jeg tror, at David kan redde os i denne sæson, men ser ham ikke som en, der bringer os i Top6

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jo

    Men tror David er en korttidsløsning (har ikke hørt han går så meget op i talentarbejde/den røde tråd) og Bo har engelske drømme
    hvad tænker du her? Er en 3 årig en korttidsløsning? For så fint med mig, alligevel sjældent en træner holder længere i OB...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    BW siger til Discovery at vores nye træner skal være en ledertype så fra den hjemlige karrusel tror jeg på DN og Glenn som favoritter og med NF som tredje kandidat. Han er dog også ud ad til en mere introvert type, men han kan jo nok stadig være leder
    Niels Frederiksen virker på mig som en Alm type. Ham ville jeg være ked af. Han er sikkert flink og dygtig, men ikke en type OB har brug for nu.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    gerne for mig - men kan vi så ikke tage David N eller Bo istedet
    BW siger til Discovery at vores nye træner skal være en ledertype så fra den hjemlige karrusel tror jeg på DN og Glenn som favoritter og med NF som tredje kandidat. Han er dog også ud ad til en mere introvert type, men han kan jo nok stadig være leder

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    gerne for mig - men kan vi så ikke tage David N eller Bo istedet
    Jo

    Men tror David er en korttidsløsning (har ikke hørt han går så meget op i talentarbejde/den røde tråd) og Bo har engelske drømme

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg synes, han gjorde et rigtigt fint indtryk i Onside

    Desuden foretrækker jeg en træner med kant/skiller vandene/har sine meningers mod end en filosofisk grå træner, som ikke stiller krav/vil have medindflydelse på trupsammensætningen.
    gerne for mig - men kan vi så ikke tage David N eller Bo istedet

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ud over de fleste af dem ved at vi spiller i striber, så er det jo ikke den store viden, de såkaldte eksperter har om OB. De kunne få samme træfsikkerhed ved at spørge Uffe Elbæk og Janni Ree
    Flemming Povlsen er i hvert fald en af de suverænt ringeste "eksperter" i fodboldbrachen, og det siger alligevel en hel del.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg kan bare ikke særlig godt li' manden
    Jeg synes, han gjorde et rigtigt fint indtryk i Onside

    Desuden foretrækker jeg en træner med kant/skiller vandene/har sine meningers mod end en filosofisk grå træner, som ikke stiller krav/vil have medindflydelse på trupsammensætningen.
    Last edited by Online; 28-11-2023, 10:33.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    fortællingen om Glen er jo at han gerne vil involveres i hele klubben inkl. akademidelen, og have indflydelse på transfers. Han er ikke bleg for at sige sin mening både på tv og i fht. bestyrelser/sportsudvalg. Egentlig passer det det jo "som fod i hose" i vores klub.
    jeg kan bare ikke særlig godt li' manden

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    åh nej ikke guld glen...
    Ud over de fleste af dem ved at vi spiller i striber, så er det jo ikke den store viden, de såkaldte eksperter har om OB. De kunne få samme træfsikkerhed ved at spørge Uffe Elbæk og Janni Ree

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    åh nej ikke guld glen...
    fortællingen om Glen er jo at han gerne vil involveres i hele klubben inkl. akademidelen, og have indflydelse på transfers. Han er ikke bleg for at sige sin mening både på tv og i fht. bestyrelser/sportsudvalg. Egentlig passer det det jo "som fod i hose" i vores klub.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    åh nej ikke guld glen...

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Undskyld hvis der har været linket. Synes det lyder spændende med træneransættelse vs. strategi vs. Spillestil vs. Spillerkøb i dette BW interview.
    Man ryster posen - det var fandme også på tide.
    https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...0FZOB99Oj282ck

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lms-naeste-job

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er også en decideret forkert historie som JC fortæller den. Alm købte ikke ind på præmissen om at BW skulle bestemme alt, da han blev hentet. BW var endnu ikke i klubben, da Alm blev hentet og det er Alms eget princip, at han ikke vil være inde over rekrutteringen. BW har mig bekendt aldrig givet udtryk for, at det er et krav for en cheftræner, han har under sig. Men den forvanskning er på en eller anden måde blevet en fast del af det krisenarrativ, der bliver fortalt
    om OB.
    men nu bør det være overstået med den snak, BW sagde selv i interview inden dagens kamp at en ny træner skulle være mere involveret.

    Leave a comment:

Working...
X