Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
- Likes 5
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.transfermarkt.com/eirik-.../trainer/23209
4-3-3 har ført Brann fra meget lidt til pokalmester og nr. 2 i Norge og JNJ har lige arbejdet sammen med ham .. kender ham ..
Leave a comment:
-
https://www.transfermarkt.com/eirik-.../trainer/23209
4-3-3 har ført Brann fra meget lidt til pokalmester og nr. 2 i Norge og JNJ har lige arbejdet sammen med ham .. kender ham ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Det er vidst heller ikke det jeg gør - men vi har jo ret til at være uenige.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er heller ikke så simpelt Jebola sætter det op. At Søren Krogh har været en del af Alms taberhold er blot ét af flere punkter der kan tale imod Søren Krogh. Der findes også mange trænere som simpelthen passer bedre som assistent. Søren Krogh er uden tvivl både dygtig og sympatisk, men vi har endnu ikke oplevet hvordan han reagerer på sidelinjen når lokummet for alvor brænder og den situation er der stor sandsynlighed for han vil havne i det kommende forår. Og når han allerede har nævnt at han ikke sov om natten og ikke havde tid til familien i den cheftræner tid han har haft, så er der bare nogle advarselslamper der blinker hos mig fordi det han har oplevet indtil nu er intet ved siden af hvad der venter hvis nedrykningsspøgelset for alvor banker på i OB når sæsonen nærmer sig afslutning.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægJeg synes det er for simpelt at afskrive SK fordi han har været en del af trænerteamet hidtil. Hvem der har ledelsesansvaret har udover det rent taktiske en enorm betydning for, hvordan der arbejdes i klubben, hvad der prioritieres i det daglige. Her kan SK sagtens tage klubben i en anden retning, hvis han har andre idéer ift. eksempelvis mandskabsbehandling, klubkultur, mm. og everne til at være tydeligere ift. de ting, hvad det i mine øjne virker til, han har. Neestrup i FCK er et eksempel på en tidligere assistent, der er lykkedes fint med at tage sin klub et bedre sted hen end den var under hans forhenværende chef.
Leave a comment:
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/hcke...-om-hacken-job
NF, Henrik Jensen og Silberbauer er kandidater til Häcken-jobbet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægJeg synes det er for simpelt at afskrive SK fordi han har været en del af trænerteamet hidtil. Hvem der har ledelsesansvaret har udover det rent taktiske en enorm betydning for, hvordan der arbejdes i klubben, hvad der prioritieres i det daglige. Her kan SK sagtens tage klubben i en anden retning, hvis han har andre idéer ift. eksempelvis mandskabsbehandling, klubkultur, mm. og everne til at være tydeligere ift. de ting, hvad det i mine øjne virker til, han har. Neestrup i FCK er et eksempel på en tidligere assistent, der er lykkedes fint med at tage sin klub et bedre sted hen end den var under hans forhenværende chef.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg synes det er for simpelt at afskrive SK fordi han har været en del af trænerteamet hidtil. Hvem der har ledelsesansvaret har udover det rent taktiske en enorm betydning for, hvordan der arbejdes i klubben, hvad der prioritieres i det daglige. Her kan SK sagtens tage klubben i en anden retning, hvis han har andre idéer ift. eksempelvis mandskabsbehandling, klubkultur, mm. og everne til at være tydeligere ift. de ting, hvad det i mine øjne virker til, han har. Neestrup i FCK er et eksempel på en tidligere assistent, der er lykkedes fint med at tage sin klub et bedre sted hen end den var under hans forhenværende chef.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Man ser vel altid en form for effekt efter en trænerændring, men tvivler desværre på at denne har en længerevarende effekt.
At fjerne AA tror jeg ikke løser problemerne, når det resterende set-up stadigvæk er det samme.
Mon ikke en af hurdlerne med at finde en ny træner ligger i, at de ofte vil have deres egne folk med (og ikke overtage det "beskidte vasketøj" fra andre ) ?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægSK virker særdeles sympatisk. Om han er fagligt dygtig skal jeg ikke kunne sige. Jeg hører mange nævne, at OB har ydet en større indsats som hold efter SK. Jeg ser kun en beskeden forandring - hvis nogen overhovedet. Helt som ventet.
Jeg håber, at SK får sæsonen ud. Vi har skiftet så meget, og vi trænger til ro og fokus på en trup i balance her og nu.
Så må man til sommer lave den langsigtede analyse på trænerfronten.
Men SK skal jo også lige være interesseret. OB har ikke været et fedt sted at være cheftræner længe.
At fjerne AA tror jeg ikke løser problemerne, når det resterende set-up stadigvæk er det samme.
Mon ikke en af hurdlerne med at finde en ny træner ligger i, at de ofte vil have deres egne folk med (og ikke overtage det "beskidte vasketøj" fra andre ) ?
Leave a comment:
-
SK virker særdeles sympatisk. Om han er fagligt dygtig skal jeg ikke kunne sige. Jeg hører mange nævne, at OB har ydet en større indsats som hold efter SK. Jeg ser kun en beskeden forandring - hvis nogen overhovedet. Helt som ventet.
Jeg håber, at SK får sæsonen ud. Vi har skiftet så meget, og vi trænger til ro og fokus på en trup i balance her og nu.
Så må man til sommer lave den langsigtede analyse på trænerfronten.
Men SK skal jo også lige være interesseret. OB har ikke været et fedt sted at være cheftræner længe.
Leave a comment:
-
Som Martin Davidsen er inde på i SFÅ er der meget der kan tyde på at OB-ledelsen kigger efter en anden cheftræner end Søren Krogh. Bare det at de ikke allerede præsenterede Søren Krogh som permanent cheftræner de de holdt deres sæsonkortarrangement på Stadion lugter af at der er andre muligheder i spil. Og i den forbindelse er det jo ikke utænkeligt at Søren Krogh har fået tilbuddet men har takket nej eller skal tænke over det. Han har jo allerede givet udtryk for at cheftrænerjobbet er mega hårdt.
Personligt håber jeg stadig vi kan hente en kapacitet som Niels Frederiksen, men en anden mulighed, hvis Søren Krogh helst vil fortsætte som assistent og hvis Niels Frederiksen ikke er interesseret kunne vel være at Søren Krogh og Frank Hjortebjerg byttede plads så Frank overtog cheftrænerposten. Men den manøvre er naturligvis pt. kun en mulighed, hvis Søren Krogh selv foreslår den løsning fordi han selv ønsker at være assistenttræner. Under alle omstændigheder så skal vores cheftræner være mega skarp i mandskabsbehandling og være god til at få integreret endnu mere af den talentmasse vi har på akademiet til superligaholdet.
Hvad med spillestilen? SK har praktiseret en helt anden formation en den strategien foreskriver. Hvilken vej skal vi. Jeg tror der er mange ting der skal diskuteres og Søren K gør klogt i at få forhandlet klare linjer på plads, så han minimere risikoen for at ende som den næste i rækken af fiaskoer på trænerbænken
Leave a comment:
-
Som Martin Davidsen er inde på i SFÅ er der meget der kan tyde på at OB-ledelsen kigger efter en anden cheftræner end Søren Krogh. Bare det at de ikke allerede præsenterede Søren Krogh som permanent cheftræner de de holdt deres sæsonkortarrangement på Stadion lugter af at der er andre muligheder i spil. Og i den forbindelse er det jo ikke utænkeligt at Søren Krogh har fået tilbuddet men har takket nej eller skal tænke over det. Han har jo allerede givet udtryk for at cheftrænerjobbet er mega hårdt.
Personligt håber jeg stadig vi kan hente en kapacitet som Niels Frederiksen, men en anden mulighed, hvis Søren Krogh helst vil fortsætte som assistent og hvis Niels Frederiksen ikke er interesseret kunne vel være at Søren Krogh og Frank Hjortebjerg byttede plads så Frank overtog cheftrænerposten. Men den manøvre er naturligvis pt. kun en mulighed, hvis Søren Krogh selv foreslår den løsning fordi han selv ønsker at være assistenttræner. Under alle omstændigheder så skal vores cheftræner være mega skarp i mandskabsbehandling og være god til at få integreret endnu mere af den talentmasse vi har på akademiet til superligaholdet.
BT siger iøvrigt det modsatte i deres podcast igår, de siger at det lugter af Søren Krogh.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg havde forventet det var blevet offentliggjort i sidste uge. Tror der er ugler i mosen. Ville gerne være en flue på væggen på Bjørns kontor.
Leave a comment:
Leave a comment: