Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lader til at du ikke forstår, hvordan diverse "analysemodeller" er opbygget og hvordan output bruges...
    Jeg er kandidat i datalogi og arbejder med dataanalyse.

Comment

Det er sgu flot at gennemføre sådan en uddannelse, håber det har bragt dig et godt sted hen i livet fyldt med glæde og succes. Men det gør dig ikke i stand til at fostre den ypperste sandhed om begrebet lottokupon, som er det folk stejler over din brug af.

Comment

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
        Det er sgu flot at gennemføre sådan en uddannelse, håber det har bragt dig et godt sted hen i livet fyldt med glæde og succes. Men det gør dig ikke i stand til at fostre den ypperste sandhed om begrebet lottokupon, som er det folk stejler over din brug af.
        Jeg svarer en bruger, der ikke mener, jeg forstår hvordan dataanalysemodeller og output hænger sammen. Rolig nu :)

Jeg tror ikke, jeg har mere at sige om lottokuponer. Lad os håbe, jeg tager fejl, eller vi er heldige - det er msn jo netop i ny og næ i lotto.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

Hold nu helt kæft hvor er du generelt negativ at høre på.

Jeg er slet ikke enig i din analyse.
          En lotto kupon er ikke ønsket i HSV der kigger på at rykke op.

Eller har fået 100 kampe hos Herenveen i Holland.

Men du tror alt du ikke selv kender til er lotto-kuponer tænker jeg.

Shit en lotto-kupon Utaka så må have været.

Giv dem nu lige tid til at spille nogle kampe og så kan du bande dem langt væk hvis de er så ringe som du pt. gør dem til.

Men indtil da bør du sgu give vores scouts og BW noget kredit. Jeg er bare mere tilfreds med det vi får ind nu end det under JH, der er vi to så forskellige.
          En lottokupon i fodbold kan også være spillere, der har fået 100 kampe for Heerenveen. Uden at være en stor profil i øvrigt.

En lottokupon er alle spillere, der enten er ukendte, eller kendte, der ikke er blevet forløst. Eller kendte der måske har været skadet og derfor står et usikkert sted.

En spiller der kommer fra Tysklands 3. Bedste række, og som var ønsket af HSV er altså også en lottokupon.

Pointen for mig er, at vi ikke aner en hylende hatfis om hvor vi reelt står. Derfor kan det være rimeligt at konstatere at de nye spillere alle er lottokuponer. De har jo ikke bevist sig endnu.

Jeg stoler også mere på BW end jeg har gjort tidligere, men du må anerkende at når man har fået mange skuffelser, de sidste 10 år, så er det da forståeligt at nogen reagerer anderledes end du selv ville gøre. Det er samme princip der ligger bag at de fleste eksperter mener vi bliver nr. 8 igen. De mener også de spillere vi har hentet mere er i kategorien "lottokupon" end det er stensikre kort.

Indtil andet viser sig er vi da også favoritter til at blive nr. 8. Det kan du så kalde "negativt", måske, men du kan imo ikke bebrejde nogen for at være det, når sporene skræmmer.

MvH ChrisOB

1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Vi har snakket med Tobias Slotsager forud for kampen mod Rander.

Slotsager mærker ikke højere forventninger - OBstruktion

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Spændende mht. Markus Jensen. Jeg troede han var udpræget kant, men fedt hvis han også kan spille 10’eren. Hvornår er det nu han fylder 18?.
              Øv mht Ivan.
              Han fyldte 18 i lørdags

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han fyldte 18 i lørdags
                Så skal der da skrives en seniorkontrakt og det kan kun gå for langsomt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Af alle ting man kan være fintfølende omkring. Begrebet ‘lottokupon’ henviser helt gængs i fodboldverden jo blot til en uforløst spiller, hvor det i den grad kan gå begge veje. At bygge et helt hold op på den *spillertype* er satset - også kulturelt.

Jeg ytrer intet om mennesket bag. Det finder jeg banalt indlysende.
                  Men i den kategori falder trods alt kun nogen af OB’s indkøb. Flere af dem har jo bevist sig - det har de så ikke lige gjort steder, hvor de fleste danske betragtere ser med hver weekend, men dog steder vi ved har kvalitet.

Derfor har OBs indkøb både karakter af lottokuponer og prøvede spillere, hvilket priserne og skudsmålene også indikerer.

Det interessante for mig er to ting: 1) Om Björns tilgang med så store udskiftninger er bæredygtig kulturelt og 2) Om scoutingen og holdsammensætningen har Viborgkvalitet eller Vejlekvalitet.

Vi har svaret når der er gået en måned fra i morgen. Jeg har intet begreb om vi ligger 10 eller 3, men jeg hælder til vi er tættere på førnævnte.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Men i den kategori falder trods alt kun nogen af OB’s indkøb. Flere af dem har jo bevist sig - det har de så ikke lige gjort steder, hvor de fleste danske betragtere ser med hver weekend, men dog steder vi ved har kvalitet.

Derfor har OBs indkøb både karakter af lottokuponer og prøvede spillere, hvilket priserne og skudsmålene også indikerer.

Det interessante for mig er to ting: 1) Om Björns tilgang med så store udskiftninger er bæredygtig kulturelt og 2) Om scoutingen og holdsammensætningen har Viborgkvalitet eller Vejlekvalitet.

Vi har svaret når der er gået en måned fra i morgen. Jeg har intet begreb om vi ligger 10 eller 3, men jeg hælder til vi er tættere på førnævnte.
                    Tja, måske sandt.

Det er 1) der er hele humlen ved mig. Jeg frygter for kulturen, når man skifter spillere så ofte.

Jeg synes ikke, vores indløbsstrategi (eller måden moderne fodbold foregår på) er ret fed, og det præger nok mine indlæg.

Det er, som det er - og så håber jeg da at vi det mindste ser nogle resultater. Som dig hælder jeg til det samme, men det er gætværk. Klarer vi os igeb elendigt må jeg erkende, at jeg har det svært med det hold, vi har stykket sammen.
                    Last edited by Jungledyret; 22-07-2023, 09:15.

Comment

Tja, måske sandt.

Det er 1) der er hele humlen ved mig. Jeg frygter for kulturen, når man skifter spillere så ofte.

Jeg synes ikke, vores indløbsstrategi (eller måden moderne fodbold foregår på) er ret fed, og det præger nok mine indlæg.

Det er, som det er - og så håber jeg da at vi det mindste ser nogle resultater.
                      Kulturen kommer fra akademiet … de der ikke er gode nok til at blive solgt direkte fra akademiet er forhåbentligt gode nok til at blive stamspillere på 1. holdet (og bliver måske solgt senere).
                      De der ikke er gode nok kommer videre og bliver måske gode senere …
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Ingen Sabbi idag hellere

Hvis han er syg er det nok en mandeinfluenza
                        Kan selvfølgelig også være for ikke at smitte de andre i truppen at man holder ham ude

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kulturen kommer fra akademiet … de der ikke er gode nok til at blive solgt direkte fra akademiet er forhåbentligt gode nok til at blive stamspillere på 1. holdet (og bliver måske solgt senere).
                          Ansvaret for en kultur kan ikke kun være hos de yngste. Det er ikke bæredygtigt.

Men vi bliver næppe enige.

Jeg synes ikke, det er fedt at hente så mange nye hele tiden. Det er åbenbart måden, og sådan er det. Man kan i sit stille sind spørge sig, om det er det værd, hvis vi lige lykkes med at snige os ind på en 6-plads…

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg er med på, det er det Björn siger. Men det bliver ikke nødvendigvis sandhed af den grund. Det vil resultaterne vise. I denne sæson - fra start - ser vi resultatet af den vej OB er slået ind på, og så må vi vurdere hvad vi synes om det.

Jeg har som Jungledyret en grundlæggende aversion mod moderne fodbolds model, men in an insane world it is the sane who is called crazy.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ingen Sabbi idag hellere

Hvis han er syg er det nok en mandeinfluenza
                              Kan selvfølgelig også være for ikke at smitte de andre i truppen at man holder ham ude
                              Altså, det er en forfærdelig nyhed!

Han er vores mest åbenlyse bud på en målscorer, så vi er da absolut svækket til i morgen, uanset om han er med eller ej, nu når han ikke deltager i forberedelserne.

Comment

Ansvaret for en kultur kan ikke kun være hos de yngste. Det er ikke bæredygtigt.

Men vi bliver næppe enige.

Jeg synes ikke, det er fedt at hente så mange nye hele tiden. Det er åbenbart måden, og sådan er det. Man kan i sit stille sind spørge sig, om det er det værd, hvis vi lige lykkes med at snige os ind på en 6-plads…
                                Jeg tror i hvert fald det er måden at gøre det på, på kort sigt. Alternativet var nul kroner i kassen med et par profiler der ikke vil være her. Frø og Minteh ville jo væk. Tverskov og Aron ville ikke forlænge. Zohore var konstant skadet, Skytta langtidsskadet. Jørgen var for dyr, Juwara og O. Jebali var håbløse. Den eneste afgang, man for alvor kan diskutere er Breum, men her har man så truffet et valg om at man satser på fart på kanterne.
                                Efter 10 år som leverpostej, så er det sådan at så længe resultaterne udebliver, så vælger vores bedste spillere at søge væk og de næstbedste vurderer vi selv ikke er gode nok til at indfri forventningerne. Får vi konstitueret os i top 6, så vil vi som det var tilfældet i 5. Plads-sæsonen lykkedes med at få forlængelser i hus med bærende spillere. Her forlængede Ryan og Tverskov, fordi de følte der var potentiale. Men når der er et Clash imellem målsætning og faktiske resultater, så søger de stærkeste spillere videre til bedre klubber, og vi vil forsøge at skifte det overflødige ud med noget BW og Co tror på er bedre.

Jeg er som dig også bekymret for at vi ikke bare hælder det samme vin på nye og mere eksotiske flasker, som kan medvirke til det går helt galt, fordi rygraden i holdet ikke er som i sidste sæson, men jeg føler bare ikke rigtig man havde et valg. De spillere vi har skiftet ud skulle jo erstattes.

Comment

Working...
                                X