Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Ansvaret for en kultur kan ikke kun være hos de yngste. Det er ikke bæredygtigt.

    Men vi bliver næppe enige.

    Jeg synes ikke, det er fedt at hente så mange nye hele tiden. Det er åbenbart måden, og sådan er det. Man kan i sit stille sind spørge sig, om det er det værd, hvis vi lige lykkes med at snige os ind på en 6-plads…
    Jeg synes i det store hele du har ret i denne diskussion. Bare fyi

    Comment


      Nu må vi se hvordan Franco gør det, men jeg synes det er lidt vattet at Alm vælger ham frem for Deedson i en hjemmekamp imod et amputeret Randers-hold. Jeg havde håbet man gik all-in offensivt. Jeg tror dog på det rækker. Charly lyder til at være i hopla og min fornemmelse siger mig at Buya løfter sig, nu når kampene betyder noget. Han har helt sikkert haft en masse fokus på at stå rigtigt defensivt i optaktskampene, men når det gælder, så har rigtige angribere det med at skærpe instinktet omkring det de kan.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Nu må vi se hvordan Franco gør det, men jeg synes det er lidt vattet at Alm vælger ham frem for Deedson i en hjemmekamp imod et amputeret Randers-hold. Jeg havde håbet man gik all-in offensivt. Jeg tror dog på det rækker. Charly lyder til at være i hopla og min fornemmelse siger mig at Buya løfter sig, nu når kampene betyder noget. Han har helt sikkert haft en masse fokus på at stå rigtigt defensivt i optaktskampene, men når det gælder, så har rigtige angribere det med at skærpe instinktet omkring det de kan.
        Hvis Don D starter vil det være en helt ny højre side, og en helt ny offensiv, pånær Owusu - kan sagtens forstå Alms dispositioner

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Nu må vi se hvordan Franco gør det, men jeg synes det er lidt vattet at Alm vælger ham frem for Deedson i en hjemmekamp imod et amputeret Randers-hold. Jeg havde håbet man gik all-in offensivt. Jeg tror dog på det rækker. Charly lyder til at være i hopla og min fornemmelse siger mig at Buya løfter sig, nu når kampene betyder noget. Han har helt sikkert haft en masse fokus på at stå rigtigt defensivt i optaktskampene, men når det gælder, så har rigtige angribere det med at skærpe instinktet omkring det de kan.
          Det træning jeg har set og i træningskampene har Charly gjort det godt og har helt klart været en af dem man har lagt mærke til. Han kunne sagtens anke igennem i den her sæson. Jeg tror man har set rigtigt i Ådalen ved at holde på Charly og så sende Breum videre.

          Jeg er jo mega team Franco og håber man spiller med ham, det kunne også være spændende hvis vi nu kommer ud til et Randers hold der ikke er 5 potter pis værd at se hvad der så kan komme fra ham rent offensivt. En af grundene til at der ikke kommer mere fra ham offensivt kunne jeg også godt være at han bliver brugt som en spiller der skal ligge fremme og være sine defensive pligter meget bevist, det koster jo så noget den anden vej. Deedson har ikke umiddelbart sprunget i øjnene til træning, han kommer selvfølgelig også fra 1 div og skal lige vænne sig til tempo og alt det der.
          ​​
          ​​​

          ​​Turay må gerne lige vise det mål han lavede mod Viborg igen. Så er vi ligesom igang.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Det træning jeg har set og i træningskampene har Charly gjort det godt og har helt klart været en af dem man har lagt mærke til. Han kunne sagtens anke igennem i den her sæson. Jeg tror man har set rigtigt i Ådalen ved at holde på Charly og så sende Breum videre.

            Jeg er jo mega team Franco og håber man spiller med ham, det kunne også være spændende hvis vi nu kommer ud til et Randers hold der ikke er 5 potter pis værd at se hvad der så kan komme fra ham rent offensivt. En af grundene til at der ikke kommer mere fra ham offensivt kunne jeg også godt være at han bliver brugt som en spiller der skal ligge fremme og være sine defensive pligter meget bevist, det koster jo så noget den anden vej. Deedson har ikke umiddelbart sprunget i øjnene til træning, han kommer selvfølgelig også fra 1 div og skal lige vænne sig til tempo og alt det der.
            ​​
            ​​​

            ​​Turay må gerne lige vise det mål han lavede mod Viborg igen. Så er vi ligesom igang.
            Jeg har allerede Franco videre herfra. Passer Breum ikke ind, så er Francos dage også talte. Derfor og fordi Deedson har lidt mere fart og udfordringsvilje, så ville jeg gerne se ham i en kamp, hvor vi skal frem og gå efter de tre point.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Jeg har allerede Franco videre herfra. Passer Breum ikke ind, så er Francos dage også talte. Derfor og fordi Deedson har lidt mere fart og udfordringsvilje, så ville jeg gerne se ham i en kamp, hvor vi skal frem og gå efter de tre point.
              Meh. Jeg tror mere Breum røg fordi man godt vidste at han skal ud og spille fast efter en skidt sæson, det ville være lort hvis Breum havde spillet en skidt sæson mere i OB. Jeg har ikke Breum og Franco som den samme type af spiller.

              Deedson kunne jo også være noget at spille fra bænken, set ud fra træningerne så tror jeg mere det er der han er, selvom jeg faktisk har lagt mere mærke til Sélven.
              ​​​​​
              Vi skal slå Randers, det kan være det er Franco der banker den i kassen ;-)
              ​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Meh. Jeg tror mere Breum røg fordi man godt vidste at han skal ud og spille fast efter en skidt sæson, det ville være lort hvis Breum havde spillet en skidt sæson mere i OB. Jeg har ikke Breum og Franco som den samme type af spiller.

                Deedson kunne jo også være noget at spille fra bænken, set ud fra træningerne så tror jeg mere det er der han er, selvom jeg faktisk har lagt mere mærke til Sélven.
                ​​​​​
                Vi skal slå Randers, det kan være det er Franco der banker den i kassen ;-)
                ​​​​
                Det kunne være en passende revanche fra den direktør han brændte i forårspræmieren imod samme modstander. I så fald tilgiver jeg i hvert fald Alm hans tilvalg af Franco

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Ansvaret for en kultur kan ikke kun være hos de yngste. Det er ikke bæredygtigt.

                  Men vi bliver næppe enige.

                  Jeg synes ikke, det er fedt at hente så mange nye hele tiden. Det er åbenbart måden, og sådan er det. Man kan i sit stille sind spørge sig, om det er det værd, hvis vi lige lykkes med at snige os ind på en 6-plads…
                  Det er fint nok at vi tildels kører med en svingdørs-strategi, hvor spillerene kun er i OB som en mellemlanding. Men så skal kvaliteten også være bedre end Mucolli, Omar, Mustafic niveau.
                  Hvis vi sportsligt skal rykke os i tabellen, så skal der være en fast stamme at kvalitets spillere som er bærende, her må kvaliteten også gerne være bedre end Paulsen niveauet.
                  Udover stammen på 3-4 faste kvalitets spillere skal der være 3-4 akademispillere, som selv sagt er ustabile og under udvikliing, med de fejl og udsving det giver.
                  De sidste pladser så kan være besat af lejesvende, som skal hurtigt videre.
                  Det ligner jo den ligner jo den retning JH kørte, forskellen skal så bare være at vi sender spillerne videre, fordi de er så gode at salgene giver overskud, fremfor som i JH rædsels regime sendes videre fordi de er for ringe.

                  BW har hidtil langt fra overbevist mig om at han kan finde de rette spillere, og flytte os væk fra den evige ottendeplads. Vi står goran en spændende sæson, hvor AaB er væk, og en del af holdene fra top 6 ser svækkede ud.
                  Der er for mig at se fire svage hold i denne sæsons Superliga Vejle, Hvidovre, Silkeborg og Lyngby, det er hold vi skal være foran hele sæsonen. Viborg og Randers ser svækkede ud og hvis vores indkøb har tilstrækkelig kvalitet så burde vi være på niveau med dem og dermed have muligheden for at blive nr 5-6 stykker, Herning og FCK er vi ikke i nærheden af, FCN, AGF, og Brøndby er et step foran os og det kræver en skidt sæson af dem før vi kan være med.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    1. Martin Hansen
                    13. Hans Christian Bernat

                    2. Nicholas Mickelson
                    4. Bjørn Paulsen
                    6. Sven Köhler
                    7. Mohamed Buya Turay
                    8. Alasana Manneh
                    9. Bashkim Kadrii
                    10. Franco Tongya
                    14. Gustav Grubbe
                    16. Sauli Väisänen
                    17. Luca Kjrerrumgaard
                    18. Max Ejdum
                    19. Johannes Selvén
                    20. Leeroy Owusu
                    21. Charly Nouck
                    22. Rami Al Hajj
                    23. Aske Adelgaard
                    28. Tobias Slotsager
                    30. Don Deedson Louicius

                    Comment


                      Mucolli,Sabbi,Magnus,Ivan og Mustafic ikke med

                      Nåede Mustafic at blive småskadet igår?

                      Comment


                        Hmm. Tweet fra Sabbi som man kan tolke lidt på: https://twitter.com/emmanuelsabbi97/...oO_-unNG0kb3ow

                        Ved ikke om det er noget transfer han hentyder til (om det hører til i transfertråden). Som OBstruktion svarer ser det også ud til, at hans instagram er slettet/deaktiveret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Hmm. Tweet fra Sabbi som man kan tolke lidt på: https://twitter.com/emmanuelsabbi97/...oO_-unNG0kb3ow

                          Ved ikke om det er noget transfer han hentyder til (om det hører til i transfertråden). Som OBstruktion svarer ser det også ud til, at hans instagram er slettet/deaktiveret.
                          Sjovt. Han tweeter aldrig. Også noget underligt at skrive

                          They always switch up at the end #BelieveInYourself #wild

                          Comment


                            Er jeg den eneste der begynder at blive lidt bekymret for ham? At der måske er sket noget?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mucolli,Sabbi,Magnus,Ivan og Mustafic ikke med

                              Nåede Mustafic at blive småskadet igår?
                              Jeg lagde ikke mærke til at han blev skadet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Er jeg den eneste der begynder at blive lidt bekymret for ham? At der måske er sket noget?
                                Tjo. Første tanke man får er jo, at klubben har afvist et salg af ham som han føler han er blevet lovet.

                                Comment

                                Working...
                                X