Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Aller never ever Sousa.....fy for .....
    Enig. Det vil være nøjagtig ligeså uambitiøst som det var for Aab at hente ham, og hvor er de nu? Han genpresser i øvrigt også som kong Volmers røv, så han passer slet ikke ind.

Comment

Et hold uden Sabbi på søndag er et svækket hold. BW var hurtigt ude, men altså - det er jo lottokupon på lottokupon, og den 9er, der skulle forstærke os fra dag 1, har været så dårlig, at en tæt på pensionsmoden BK nu måske skal starte.

Beklager det sure opstød.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Aller never ever Sousa.....fy for .....
        Jeg har flyttet den til transfertråden.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Et par andre noter

Yaya træner nu med U19 da han nok skal spilles ind dernede

Markus Jensen er backup på 10`eren og der kunne godt snart komme noget nyt omkring ham. Tror han er erstatningen for Frø. Kæmpe talent

Ivans ene ankel har det ikke godt og han træner optapet og med smerter. Han er ikke klar til SL bold
          Tak for noter :)

Ærgerligt med Ivan, virkelig en fed spiller som ville komplimentere Slots godt. Det sagt tror jeg at det vigtigste er at Slots får en stabil makker som han kan danne midterforsvare med kontinuerligt, og så tror jeg det er mindre vigtigt om makkeren hedder Bjørn, Sauli eller Ivan.

Dejligt hvis Markus Jensen ikke er længere fra holdet end at han er back-up til 10eren - med det store efflux af Danskere og egen avls spillere bliver man nød til at satse på nogle af de unge hvis strategien ikke skal blive helt udhulet.

Til gengæld er det bekymrende hvis Kadrii, der aldrig har været en Alm spiller, pt. er bedste bud på en 9er, særligt med den hyre man angiveligt har smidt efter Turay.
          Jeg må indrømme at en offensiv bestående af Charly, Rami, Don D/Franco og Kadrii på toppen ikke lugter af mange mål, og når vi samtidig er elendige på dødbolde og med et usikker forsvar kan det godt blive et lidt dystert efterår. Jeg venter dog til efter sæsonåbneren med at klæde mig helt i sort.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Ærgerligt med Ivan, virkelig en fed spiller som ville komplimentere Slots godt. Det sagt tror jeg at det vigtigste er at Slots får en stabil makker som han kan danne midterforsvare med kontinuerligt, og så tror jeg det er mindre vigtigt om makkeren hedder Bjørn, Sauli eller Ivan.

Dejligt hvis Markus Jensen ikke er længere fra holdet end at han er back-up til 10eren - med det store efflux af Danskere og egen avls spillere bliver man nød til at satse på nogle af de unge hvis strategien ikke skal blive helt udhulet.

Til gengæld er det bekymrende hvis Kadrii, der aldrig har været en Alm spiller, pt. er bedste bud på en 9er, særligt med den hyre man angiveligt har smidt efter Turay.
            Jeg må indrømme at en offensiv bestående af Charly, Rami, Don D/Franco og Kadrii på toppen ikke lugter af mange mål, og når vi samtidig er elendige på dødbolde og med et usikker forsvar kan det godt blive et lidt dystert efterår. Jeg venter dog til efter sæsonåbneren med at klæde mig helt i sort.
            Start på søndag med at klæde dig i blå og hvid stribet

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Så burde Sabbi vel komme i front og Deedson på kanten ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så burde Sabbi vel komme i front og Deedson på kanten ..
                Hører i podcast at Sabbi er syg ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Jeg har en ekstra billet til RMN, hvis nogen vil købe for en fadøl eller to. Har købt en for meget, da mit sæsonkort ikke stod som aktivt, men gør nu.

Comment

Det er lige tidligt nok at dømme Turay ude, han har virket rusten og det skal bankes af, men det er altså også tydeligt at han har nogle kvaliteter som 9'er der gør at han nok skal lave sine mål i superligaen.

Kadrii viste sidste efterår at han godt kan komme ind og gøre en forskel så mon ikke den i det tilfælde af at vi starter med Kadrii på toppen hedder 60 til Kadrii og så 30 til Turay.
                    ​​​​​
                    Under alle omstændigheder så skal vi slå Randers, også uden Sabbi, Randers er væsentligt mere svækkede.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hører i podcast at Sabbi er syg ..
                      Hvilken Podcast?

Comment

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Det er lige tidligt nok at dømme Turay ude, han har virket rusten og det skal bankes af, men det er altså også tydeligt at han har nogle kvaliteter som 9'er der gør at han nok skal lave sine mål i superligaen.

Kadrii viste sidste efterår at han godt kan komme ind og gøre en forskel så mon ikke den i det tilfælde af at vi starter med Kadrii på toppen hedder 60 til Kadrii og så 30 til Turay.
                        ​​​​​
                        Under alle omstændigheder så skal vi slå Randers, også uden Sabbi, Randers er væsentligt mere svækkede.
                        Nogen gange skal trænerteamet også lige markere overfor en spiller at han altså skal stramme sig an for at være på holdet. Nu har han startet træningskampene og fået prædikatet 'starter' fra BW. Han kan have brug for et lille spark bag i for at vi får de sidste procenter ud af ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvilken Podcast?
                          “Vi taler om OB” aftens.dk https://podcasts.apple.com/dk/podcas...b/id1639317978

taler også om faciliteter om på stadion og hybridbane i øvrigt ..

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Nogen gange skal trænerteamet også lige markere overfor en spiller at han altså skal stramme sig an for at være på holdet. Nu har han startet træningskampene og fået prædikatet 'starter' fra BW. Han kan have brug for et lille spark bag i for at vi får de sidste procenter ud af ham.
                            Ja, det kunne sagtens være sådan noget der også for at vise at der er konkurrence om pladserne. Det er mest lige til forummet, der er det lige tidligt nok at dømme Turay ude.

​​​​​​Men altså der kunne også være noget i at hvis både Turay og Rami ikke helt har styr på hvordan vi presser endnu så kan der værre noget i at vi får det for svært hvis vores første mand i presset ikke helt fungerer og det får vi ihvertfald med Kadrii så kan vi bedre leve med at Rami ikke helt har styr på det endnu.
                            ​​​​​​

Comment

Det handler om, st vi efterhånden har et rent købehold af udenlandske lottokuponer + nogle akademispillerne. Væk er de fleste danske spillere, der har været gennem tid i klubben.

Jeg er med på, at man ville noget nyt, men min tålmodighed er så også derefter, og jeg har ikke noget synderligt forhold til alle de udenlandske spillere.

Turay er hentet ind for at være en forstærkning fra dag 1, og det bedømmer jeg BW og ham efter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Det handler om, st vi efterhånden har et rent købehold af udenlandske lottokuponer + nogle akademispillerne. Væk er de fleste danske spillere, der har været gennem tid i klubben.

Jeg er med på, at man ville noget nyt, men min tålmodighed er så også derefter, og jeg har ikke noget synderligt forhold til alle de udenlandske spillere.

Turay er hentet ind for at være en forstærkning fra dag 1, og det bedømmer jeg BW og ham efter.
                                Jeg er ikke enig i at de spillere vi har nettet ind er lottokuponer, der er svenske u-21 landsholdsspillere og finske landsholdsspillere med erfaring fra æresdivisionen og serie A og B det er spillere med udmærkede CV'er man har hentet ind og der skal helt sikkert nok være snot og skæg i den blanding der, der skal nok være noget der falder igennem men generelt set det fornuftigt ud.

Det er ikke mere lottokupon end så meget andet man kunne have hentet ind.

I forhold til de danske spillere så er vi jo også allesammen trætte af de handler der er lavet der, Anton Gaei er en fed højreback men han koster altså også 30 mill og så er vi tilbage i at hente Okosun, Oliver Lund og AJA typer som altså ikke rykker OB. Nu har vi bygget et fedt akademi hvor der kommer noget lokalt op og det er uendeligt meget federe end den jyske spillerbuffet fra Horsens og omegn.

Det er selvfølgelig fair nok at BW og Turay bliver holdt op på deres egne udmeldinger og jeg tror også at Turay ender med at blive starteren for OB, der kan jo godt ligge en taktisk overvejelse i at starte med Kadrii på toppen, vi kan få meget svært ved at sætte vores høje pres hvis vi vil spille med to (måske tre) helt nye spillere blandt de forreste fire og kan vi ikke det så kan vi ikke tage initiativet i kampen og så ender vi med at at stå og forsvare os i første kamp på hjemmebane og det i en kamp som vi skal vinde.
                                ​​​​​​

Comment

Working...
                                X