Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Et par andre noter

    Yaya træner nu med U19 da han nok skal spilles ind dernede

    Markus Jensen er backup på 10`eren og der kunne godt snart komme noget nyt omkring ham. Tror han er erstatningen for Frø. Kæmpe talent

    Ivans ene ankel har det ikke godt og han træner optapet og med smerter. Han er ikke klar til SL bold
    Spændende mht. Markus Jensen. Jeg troede han var udpræget kant, men fedt hvis han også kan spille 10’eren. Hvornår er det nu han fylder 18?.
    Øv mht Ivan.

    Comment


      Hvis ikke de var lottokuponer, så var de ikke i OB. Hver og en af dem har noget, der skal forløses.

      Top-6 er jo mantraet, og det prøver man så at nå i mål med ad denne vej.

      Det er fair nok.

      Men når halvdelen af holdet skal skiftes så hyppigt, og de unge sælges inden konfirmationsalderen (…), så gør det noget ved i hvert fald mit tilhørsforhold, og så må jeg som det mindste kræve resultater. Vi må se, hvordan det udvikler sig. BW har sat sit hold nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Hvis ikke de var lottokuponer, så var de ikke i OB. Hver og en af dem har noget, der skal forløses.

        Top-6 er jo mantraet, og det prøver man så at nå i mål med ad denne vej.

        Det er fair nok.

        Men når halvdelen af holdet skal skiftes så hyppigt, og de unge sælges inden konfirmationsalderen (…), så gør det noget ved i hvert fald mit tilhørsforhold, og så må jeg som det mindste kræve resultater. Vi må se, hvordan det udvikler sig. BW har sat sit hold nu.
        Hvis man per definition er en lottokupon når man spiller i OB, så får BW svært ved at hente noget til OB som ikke er en lottokupon ;-)

        Jeg har selv højere forventninger til den her sæson end jeg har haft til de to sidste og den hæfter både Alm og BW for netop fordi truppen meget mere er på plads nu.

        ​​​​​​Men altså inden vi gør Christian den 2, kunsten efter og genopfører blodbadet i stockholm så skulle vi måske lige spille den første kamp i sæsonen.

        Comment


          Jeg fatter simpelhen ikke Hvorofr man kan konstatere at en spiller er en lottokupon, før spilleren overhovedet har spillet en reel kamp.

          Og hvorfor skal der være forskel i fodbolddanmark på vi henter nogle i Holland i starten af vinduet , og fx FCK henter Paul Mukairu og Amoo sidst i vinduet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Det er lige tidligt nok at dømme Turay ude, han har virket rusten og det skal bankes af, men det er altså også tydeligt at han har nogle kvaliteter som 9'er der gør at han nok skal lave sine mål i superligaen.

            Kadrii viste sidste efterår at han godt kan komme ind og gøre en forskel så mon ikke den i det tilfælde af at vi starter med Kadrii på toppen hedder 60 til Kadrii og så 30 til Turay.
            ​​​​​
            Under alle omstændigheder så skal vi slå Randers, også uden Sabbi, Randers er væsentligt mere svækkede.
            Tror vist ikke du var matematisk student

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Tror vist ikke du var matematisk student

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Jeg fatter simpelhen ikke Hvorofr man kan konstatere at en spiller er en lottokupon, før spilleren overhovedet har spillet en reel kamp.

                Og hvorfor skal der være forskel i fodbolddanmark på vi henter nogle i Holland i starten af vinduet , og fx FCK henter Paul Mukairu og Amoo sidst i vinduet
                Fodboldverden styres af data, der analyseres af tusindvis af klubber. Alle de spillere, som vi har hentet transferfri, er gennemanalyseret af et utal af klubber. Enten tror man at OB har en helt unik måde at tilgå dette, eller også erkender man at vi vælger sidst og må tage til takke med lottokuponer.

                Gå den enkelte spillere igennem. Jeg kan ikke finde én, hvor prædikatet lottokupon er urimelig.

                Det er sådan spillet er. Undtagelsen er selvfølgelig, når man henter spillere for højere beløb, og det gør vi ikke.

                Se i øvrigt Hvidovres kamp nu. Fantastisk kultur - et åbent spørgsmål om man kan opnå det ved en strategi med st udskifte holdet så ofte.

                Men det er åbenbart midlet til top 6, og så kræver jeg så også bare, at vi nu rent faktisk får resultater. Ellers er der ingen mening i galskaben.
                Last edited by Jungledyret; 21-07-2023, 18:25.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Fodboldverden styres af data, der analyseres af tusindvis af klubber. Alle de spillere, som vi har hentet transferfri, er gennemanalyseret af et utal af klubber. Enten tror man at OB har en helt unik måde at tilgå dette, eller også erkender man at vi vælger sidst og må tage til takke med lottokuponer.

                  Gå den enkelte spillere igennem. Jeg kan ikke finde én, hvor prædikatet lottokupon er urimelig.

                  Det er sådan spillet er. Undtagelsen er selvfølgelig, når man henter spillere for højere beløb, og det gør vi ikke.

                  Se i øvrigt Hvidovres kamp nu. Fantastisk kultur - et åbent spørgsmål om man kan opnå det ved en strategi med st udskifte holdet så ofte.

                  Men det er åbenbart midlet til top 6, og så kræver jeg så også bare, at vi nu rent faktisk får resultater. Ellers er der ingen mening i galskaben.
                  Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad data og beløber viser. Det er Prædikatet “lottokupon”jeg ikke kan lide.

                  I princippet kan jo så sige at alle spillere er lottokuponer, indtil modsatte er bevist?
                  Spilleren skal vise hvad man kan på banen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Fodboldverden styres af data, der analyseres af tusindvis af klubber. Alle de spillere, som vi har hentet transferfri, er gennemanalyseret af et utal af klubber. Enten tror man at OB har en helt unik måde at tilgå dette, eller også erkender man at vi vælger sidst og må tage til takke med lottokuponer.

                    Gå den enkelte spillere igennem. Jeg kan ikke finde én, hvor prædikatet lottokupon er urimelig.

                    Det er sådan spillet er. Undtagelsen er selvfølgelig, når man henter spillere for højere beløb, og det gør vi ikke.

                    Se i øvrigt Hvidovres kamp nu. Fantastisk kultur - et åbent spørgsmål om man kan opnå det ved en strategi med st udskifte holdet så ofte.

                    Men det er åbenbart midlet til top 6, og så kræver jeg så også bare, at vi nu rent faktisk får resultater. Ellers er der ingen mening i galskaben.
                    Alene det at du betegner vores spillere som lottokuponer, synes jeg er uværdigt, uanset kvalitet og tidligere meritter er det mennesker som har ydet en kæmpe indsats for at nå dette niveau. Det alene fortjener bedre end at blive nedgjort verbalt allerede inden første kamp. I mine øjne er de alle “helte” som fortjener en positiv velkomst i vores klub.
                    du kan ikke finde en hvor prædikatet lottokupon er urimeligt - det udsagn siger mere om dig end om spillerne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Fodboldverden styres af data, der analyseres af tusindvis af klubber. Alle de spillere, som vi har hentet transferfri, er gennemanalyseret af et utal af klubber. Enten tror man at OB har en helt unik måde at tilgå dette, eller også erkender man at vi vælger sidst og må tage til takke med lottokuponer.

                      Gå den enkelte spillere igennem. Jeg kan ikke finde én, hvor prædikatet lottokupon er urimelig.

                      Det er sådan spillet er. Undtagelsen er selvfølgelig, når man henter spillere for højere beløb, og det gør vi ikke.

                      Se i øvrigt Hvidovres kamp nu. Fantastisk kultur - et åbent spørgsmål om man kan opnå det ved en strategi med st udskifte holdet så ofte.

                      Men det er åbenbart midlet til top 6, og så kræver jeg så også bare, at vi nu rent faktisk får resultater. Ellers er der ingen mening i galskaben.
                      Hold nu helt kæft hvor er du generelt negativ at høre på.

                      Jeg er slet ikke enig i din analyse.
                      En lotto kupon er ikke ønsket i HSV der kigger på at rykke op.

                      Eller har fået 100 kampe hos Herenveen i Holland.

                      Men du tror alt du ikke selv kender til er lotto-kuponer tænker jeg.

                      Shit en lotto-kupon Utaka så må have været.

                      Giv dem nu lige tid til at spille nogle kampe og så kan du bande dem langt væk hvis de er så ringe som du pt. gør dem til.

                      Men indtil da bør du sgu give vores scouts og BW noget kredit. Jeg er bare mere tilfreds med det vi får ind nu end det under JH, der er vi to så forskellige.

                      Comment


                        Af alle ting man kan være fintfølende omkring. Begrebet ‘lottokupon’ henviser helt gængs i fodboldverden jo blot til en uforløst spiller, hvor det i den grad kan gå begge veje. At bygge et helt hold op på den *spillertype* er satset - også kulturelt.

                        Jeg ytrer intet om mennesket bag. Det finder jeg banalt indlysende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Af alle ting man kan være fintfølende omkring. Begrebet ‘lottokupon’ henviser helt gængs i fodboldverden jo blot til en uforløst spiller, hvor det i den grad kan gå begge veje. At bygge et helt hold op på den *spillertype* er satset - også kulturelt.

                          Jeg ytrer intet om mennesket bag. Det finder jeg banalt indlysende.
                          Du skriver uforløsende spillere?
                          De spillere vi har hentet har alle været profiler på deres gamle hold.
                          Sven, Sauli, Rami, Turay alle spillere som har spillet på et højere niveau end OB’s, og spillere som har været PROFILER.

                          Det er 4 spillere, hvor det ikke engang er sikkert 2 af spillerne starter - det er jo ikke et helt hold.
                          Folk skal ærligt slappe af med betegnelsen “Lottokupon”, der er spillet 0 kampe af sæsonen, man kan vurdere om de har været gode eller dårlige indkøb senere på sæsonen.

                          Men fair hvis du hellere vil have JH indkøb, jeg tror bare du er meget ene om den holdning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Fodboldverden styres af data, der analyseres af tusindvis af klubber. Alle de spillere, som vi har hentet transferfri, er gennemanalyseret af et utal af klubber. Enten tror man at OB har en helt unik måde at tilgå dette, eller også erkender man at vi vælger sidst og må tage til takke med lottokuponer.

                            Gå den enkelte spillere igennem. Jeg kan ikke finde én, hvor prædikatet lottokupon er urimelig.

                            Det er sådan spillet er. Undtagelsen er selvfølgelig, når man henter spillere for højere beløb, og det gør vi ikke.

                            Se i øvrigt Hvidovres kamp nu. Fantastisk kultur - et åbent spørgsmål om man kan opnå det ved en strategi med st udskifte holdet så ofte.

                            Men det er åbenbart midlet til top 6, og så kræver jeg så også bare, at vi nu rent faktisk får resultater. Ellers er der ingen mening i galskaben.
                            Lader til at du ikke forstår, hvordan diverse "analysemodeller" er opbygget og hvordan output bruges...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Du skriver uforløsende spillere?
                              De spillere vi har hentet har alle været profiler på deres gamle hold.
                              Sven, Sauli, Rami, Turay alle spillere som har spillet på et højere niveau end OB’s, og spillere som har været PROFILER.

                              Det er 4 spillere, hvor det ikke engang er sikkert 2 af spillerne starter - det er jo ikke et helt hold.
                              Folk skal ærligt slappe af med betegnelsen “Lottokupon”, der er spillet 0 kampe af sæsonen, man kan vurdere om de har været gode eller dårlige indkøb senere på sæsonen.

                              Men fair hvis du hellere vil have JH indkøb, jeg tror bare du er meget ene om den holdning.
                              Det er en god ide at undlade stråmandsargumenter. Jeg nævner intet om at foretrække JHs indkøb. Forhold dig til det skrevne.

                              Jeg er uenig i, at vi har købt profiler. Det er en vurderingssag. Da BW tiltrådte, så sagde han ordret, at vi skulle fokusere på akademiet krydret med netop profiler. Og der blev sagt, at vi kiggede på først Fyn, så Danmark og så udlandet.

                              Som jeg ser det - og du er uenig - så har vi fint med spillere fra akademiet, men i stedet for at hente først danske og siden udenlandske profiler, så henter vi - for at bruge Tipsbladet ord ‘global leverpostej’. Eller mine ord: lottokuponer.

                              Jeg håber da, at jeg tager fejl. Og erkender, at jeg måske er lidt for sortseende. Omvendt var vi nok også for positive - mig selv inklusiv - alene af den årsag, at handlerne skete hurtigt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Af alle ting man kan være fintfølende omkring. Begrebet ‘lottokupon’ henviser helt gængs i fodboldverden jo blot til en uforløst spiller, hvor det i den grad kan gå begge veje. At bygge et helt hold op på den *spillertype* er satset - også kulturelt.

                                Jeg ytrer intet om mennesket bag. Det finder jeg banalt indlysende.
                                Jeg tror du skal passe på med at binde din egen definition på hvad en lottokupon dækker over op på hvad fodboldverdenen som helhed definerer det som. I hvert fald hvis vi som fans også kan betegnes som en del af fodboldverdenen, for jeg er i den grad uenig i af din definition og det kan jeg læse mange andre også er. Så helt banalt indlysende vil jeg ikke kalde det.

                                Sekundært så binder du jo unægteligt en negativ konnotation fast i halen af begrebet lottokupon, når du så utvetydigt kommer med et stærkt pessimistisk og negativt ladet budskab omkring de nytilkomne spillere. Hvilket jeg godt forstår folk herinde tager på vej over, netop som mange pointerer, når de endnu ikke har spillet en kamp. Så ro på klarinetten, lad dem vise hvad de kan når de har fået nogle kampen sammen og tingene begynder at falde på plads.

                                Comment

                                Working...
                                X