Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg regner med spillerne får et chok på lørdag - over hvor mange der kommer til træningen, og dermed sætter sig i spillerne.
    Det skal være en kamp vi vinder. Alt andet er uacceptabelt hvis vi vil i Top6.
    Jeg ser RFC som det fjerde dårligste hold i SL i år.
    Uden Lasse Berg, og nogle rigtige forstærkninger skal vi kunne tæve dem.

Comment

med vores kampprogramn in mente - så er det bare en must win kamp. Ellers kan vi hurtigt stå med 1 point efter 5 kampe som sidste år. Og så er sæsonen så godt som over før den er begyndt.

- Skal man også kunne tro på den fortsatte udmelding om top 6 - så må vi simpelthen også kunne forlange en hjemmesejr over randers.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
        Martin H

osuwu slot. Sauli. Selven

manneh kohler

tonga. Rami. Charly

sabbi
        Selven som vb??? Det kan nu ikke se.
        Last edited by andlox; 18-07-2023, 11:13.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
          Martin H

osuwu slot. Sauli. Selven

manneh kohler

tonga. Rami. Charly

sabbi
          Der er 3 mand der ikke kommer i startopstillingen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Principielt er jeg helt enig i, at Randers har haft nogle gode sæsoner, men jeg tilskriver dem ligeså meget Thomasberg, som jeg tilskriver dem, at Randers skulle være en specielt skræmmende modstander.

Spiller for spiller frygter jeg ikke Randers, og jeg forstår ikke, at de nåede top-6 sidste år, da jeg vitterligt ikke synes de blæste os ud af banen i nogle af kampene.

Måske har de haft en større kontinuitet og taktisk disciplin end OB, men de er også et hold, med et lavt bundniveau, som jeg formoder er blevet lavere efter Johnsens exit.
            Thomasberg har været god for Randers, men det kan dels også tilskrives at han har fulgt et stramt Randers-koncept baseret på fysisk stærke fodboldsspillere - faktisk meget lig det OB-hold, vi havde engang. Vi har god grund til at respektere deres defensiv, for den har bevist sig længder bedre end vores i den forgangne sæson.

Af samme grund må jeg også bare sige, at jeg ikke er enig i, at deres bundniveau er lavt. Vores er f.eks. meget lavere.

Men det betyder bestemt ikke, at vi er uden muligheder.

Det kræver bare, at vi spiller hurtigt, og vinder midtbanen fra start, og ikke lader det udvikle sig til en slåskamp.

Comment

Så vil jeg gerne sætte det kontroversielle hold

Mål Martin Hansen, central forsvar Sauli og Slotsager, højre back Leeroy, venstre back Bashkim
              6er Sven, 8er Manneh, 10er Rami, venstre midt Tongya, højre midt Horneman, 9er Sabbi (Tongya og Horneman kan bytte plads)
              Paulsen og Mihajlo er ikke på 100 %, i min verden skal Bashkim spille han er dog bare ikke "den 9er" man har brug for, han kan sagtens spille venstre back bedre end de øvrige,
              Buja ser meget rusten ud.
              Har altid haft den filosofi at de bedste 11 spillere skal starte inde, så må man tilpasse således de kan være der.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                med vores kampprogramn in mente - så er det bare en must win kamp. Ellers kan vi hurtigt stå med 1 point efter 5 kampe som sidste år. Og så er sæsonen så godt som over før den er begyndt.

- Skal man også kunne tro på den fortsatte udmelding om top 6 - så må vi simpelthen også kunne forlange en hjemmesejr over randers.
                Der bliver 1-1. Du læste det her først

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Der bliver 1-1. Du læste det her først
                  Helt og aldeles forkert, han læste det i mit skriv i mandags .

Tror også det bliver en typisk præmiere kamp med grimt spil og tilfældigheder.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Helt og aldeles forkert, han læste det i mit skriv i mandags .

Tror også det bliver en typisk præmiere kamp med grimt spil og tilfældigheder.
                    tja måske får du ret .. RFC er dig ikke Twente så jeg sætter en femmer på at et offensivt OB hold vinder 3-1

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                      Så vil jeg gerne sætte det kontroversielle hold

Mål Martin Hansen, central forsvar Sauli og Slotsager, højre back Leeroy, venstre back Bashkim
                      6er Sven, 8er Manneh, 10er Rami, venstre midt Tongya, højre midt Horneman, 9er Sabbi (Tongya og Horneman kan bytte plads)
                      Paulsen og Mihajlo er ikke på 100 %, i min verden skal Bashkim spille han er dog bare ikke "den 9er" man har brug for, han kan sagtens spille venstre back bedre end de øvrige,
                      Buja ser meget rusten ud.
                      Har altid haft den filosofi at de bedste 11 spillere skal starte inde, så må man tilpasse således de kan være der.
                      BK har mistet al fart og dynamik, og har ikke spillet VB siden tidernes morgen. Jeg tror, trænerteamet bruger 0 % af deres kognitive energi på at overveje BK som VB.

Det var jo den gode TB, der i sin tid prøvede BK sm VB, og har har siden udtalt, at BK ville have fået en stor karriere på dén plads, og det er jeg faktisk enig i. Som angriber har BK ret beset kun være god i OB.

Men det løb er altså kørt nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

BK har mistet al fart og dynamik, og har ikke spillet VB siden tidernes morgen. Jeg tror, trænerteamet bruger 0 % af deres kognitive energi på at overveje BK som VB.

Det var jo den gode TB, der i sin tid prøvede BK sm VB, og har har siden udtalt, at BK ville have fået en stor karriere på dén plads, og det er jeg faktisk enig i. Som angriber har BK ret beset kun være god i OB.

Men det løb er altså kørt nu.
                        Hvad trænerteamet bruger energi på, er let at gennemskue, men til tider lidt svært at forstå. Da holdet kom under pres imod Twente, var der godt nok folk der dumpede fælt, det kan man vælge at reagere på, eller ikke, jeg er ude mærket klar over at Alm ikke ændrer på noget, uanset præstationerne. Vi må håbe Randers ikke kan spille fodbold......

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Hvad trænerteamet bruger energi på, er let at gennemskue, men til tider lidt svært at forstå. Da holdet kom under pres imod Twente, var der godt nok folk der dumpede fælt, det kan man vælge at reagere på, eller ikke, jeg er ude mærket klar over at Alm ikke ændrer på noget, uanset præstationerne. Vi må håbe Randers ikke kan spille fodbold......
                          Jeg har svært ved at se, at Alm kan gøre væsentligt andet med truppen. Han kan jo ikke trylle en bedre VB frem eller gøre vores nyindkøb bedre, end de er.

BW har opsat den trup, han må mene god nok til top 6, og nu har han været her så længe og sat sit præg, så nu må det også være den endelige eksamen for setuppet og truppen.

Selvføgelig også for Alm.

Comment

Randers har slet ikke format i deres spil til at spille sig ud af vores pres som Twente, så jeg er overbevist om at vi både vil få væsentlig nemmere ved at bryde deres spil, ligesom vi ikke bliver ligeså udfordret på at blive fanget i ubalance.
                            Der var nogen mekanismer på et meget nyt sammenspillet hold, som virkelig blev udstillet imod Twente velsmurte pasningsspil. Det er få hold i superligaen der kan gøre det efter og Randers er ikke et af de hold. Derfor bliver det på helt andre parametre vi bliver udfordret imod Randers. Får vi ikke skik på angrebsspillet kan de ramme os på kontra. Randers er godt organiseret og man skal altid være gode for at slå Randers. Randers synes jeg er gode til at udnytte modstandere ikke holder niveau. De tager sjældent initiativet til at dominere en kamp fra start, men fornemmer de en modstander vakler lidt, så er de gode til at udnytte det og stå stærkere og stærkere i billedet som kampen skrider frem. Jeg tror derfor vi gør klogt i at få scoret et tidligt mål og sørge for at blive ved at skubbe op på dem.
                            Jeg vurdere dem også som markant svækket. De har mistet Lasse Berg som andre er inde på, men de har også mistet Kehinde som har været et offensivt omdrejningspunkt for dem. Han lavede ikke så mange mål, men kunne sætte noget tempo i deres spil de øvrige offensive kort hos dem ikke kan. Nu skal det kreative komme fra Bundgaard og det skal vi håndtere. Derfor forventer jeg en sejr, hvor vi vinder fortjent, fordi vi simpelthen står med en bedre trup for nuværende.

Comment

HC havde fået et lille slag og var derfor ikke klar mod Twente. Men trænede fuldt med idag og ligner ikke en der er på vej væk pt

Markus Jensen træner med igen. Stadig i Akademitøj. Vi må se om der sker noget senere i dag

Stor akademi dag i Ådalen. Første rigtige træning efter ferie og lidt kontrakt underskrivning med enkelte akademister

Alle spillere er skadesfri og træner fuldt med

A-holdet idag var det samme som lørdag

Luca nærmer sig titlen som bedste afslutter i OB. Han klasker dem altså ind. Med begge ben.

Der blev trænet en del defensiv træning idag

Ivan træner men ser ikke skarp ud. Tror der er et stort efterslæb og kommer ikke i start 11 lige med det samme. Er måske endda ikke i truppen søndag

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                HC havde fået et lille slag og var derfor ikke klar mod Twente. Men trænede fuldt med idag og ligner ikke en der er på vej væk pt

Markus Jensen træner med igen. Stadig i Akademitøj. Vi må se om der sker noget senere i dag

Stor akademi dag i Ådalen. Første rigtige træning efter ferie og lidt kontrakt underskrivning med enkelte akademister

Alle spillere er skadesfri og træner fuldt med

A-holdet idag var det samme som lørdag

Luca nærmer sig titlen som bedste afslutter i OB. Han klasker dem altså ind. Med begge ben.

Der blev trænet en del defensiv træning idag

Ivan træner men ser ikke skarp ud. Tror der er et stort efterslæb og kommer ikke i start 11 lige med det samme. Er måske endda ikke i truppen søndag
                                Tak for opdateringen.

Træner Yaya stadigvæk med?

Eller er han nede på akademiet igen?

Comment

Working...
                                X