Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bjørn, Tongya og Turay starter inde..?

    Comment


      Konstante stop i spillet til to nål for at forklare Turay presopgavrn.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Bjørn, Tongya og Turay starter inde..?
        Jep.
        Turay
        FT. Rami. Charly
        Sven. Manneh
        AA Slots. Bjørn. Owusu
        MH

        Mucolli og Luka sidder og kigger på, de er ikke på andetholdet heller

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Bjørn, Tongya og Turay starter inde..?
          Ja
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Plusser i min bog til dagens træning
            - Charly (hurtig og skarp i driblingerne. Fine afslutninger)
            - Ejdum (godt overblik og rolige vendinger)
            - Owusu (fine bevægelser på lille areal)
            - Sven (meget kommunikerende og deltager meget)
            - Rami (når han er på bolden skaber han noget. Opgaven er at undgå hans falder ud af spillet)

            Kvaliteten er stadig meget varierende. Intensiteten ok. Der er meget fokus på at få Turay til at fungere offensivt og defensivt, men der er lang vej.

            En anelse bekymret for i morgen - men det kan gå alle veje.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Konstante stop i spillet til to nål for at forklare Turay presopgavrn.
              Bedre sent end aldrig???
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Og 2 banepassere passer banen, samtidig med at der trænes dødbolde

                Comment


                  Det bliver sgu spændende!

                  Fraset FT er de øvrige 3/4 udfordrede i presspillet. Offensivt er jeg spændt på Charly, der virkelig kan noget.

                  Det er altså lidt sært, at vi har hentet en 9er, der ikke kan presse, når det nu er så væsentligt i vores spil. Det må vi håbe, han kan/vil lære.

                  Comment


                    Er Markus Jensen med igen og hvad tænker i om muligeheden for at han er med i kamptruppen mod Randers? Jeg håber også på at han snarest muligt skriver under på en ny kontrakt og at han indlemmes i vores Superligatrup.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                      Er Markus Jensen med igen og hvad tænker i om muligeheden for at han er med i kamptruppen mod Randers? Jeg håber også på at han snarest muligt skriver under på en ny kontrakt og at han indlemmes i vores Superligatrup.
                      Jeg tror han er med.
                      Mucolli, Luka, Magnus Nielsen, Ivancevic tror jeg ikke er med.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Konstante stop i spillet til to nål for at forklare Turay presopgavrn.
                        som Alm også gjorde med Jibali og Kadrii for 2 år siden, og det var længe efter at de andre havde forstået det. Det tog sin tid, men Alm lykkedes med de to første, så hvorfor ikke også Turay
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Mine betragtninger:

                          Vi taler for lidt om hvor god en fod der sidder på Adelgaard det er altså en fornøjelse at se ham og Slotsager i opspillet. Det er godt arbejde nede fra akademiet af.

                          Bashkim i hopla og garant for lidt god stemning før sæsonstart.

                          Jeg var lidt bekymret for Köhler efter kampen mod Twente hvor han så helt vanvittigt tung ud, jeg synes han gør det godt til træning i dag og har blandt andet en erobring højt i banen som bliver til en afslutning.

                          Svært at se hvem der skal lave vores mål i morgen, der ser altså ud til at der mangler noget kvalitet i den offensiv.

                          Dagens detalje må gå til HC der blokerede en afslutning fra klodshold med bolcheposen og bagefter fik sat en fodparade på riposten, først derefter knækkede han sammen og faldt til jorden. Jeg kan godt afsløre at jeg stod og missede lidt med øjnene, det så smertefuldt ud.
                          ​​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Mine betragtninger:

                            Vi taler for lidt om hvor god en fod der sidder på Adelgaard det er altså en fornøjelse at se ham og Slotsager i opspillet. Det er godt arbejde nede fra akademiet af.

                            Bashkim i hopla og garant for lidt god stemning før sæsonstart.

                            Jeg var lidt bekymret for Köhler efter kampen mod Twente hvor han så helt vanvittigt tung ud, jeg synes han gør det godt til træning i dag og har blandt andet en erobring højt i banen som bliver til en afslutning.

                            Svært at se hvem der skal lave vores mål i morgen, der ser altså ud til at der mangler noget kvalitet i den offensiv.

                            Dagens detalje må gå til HC der blokerede en afslutning fra klodshold med bolcheposen og bagefter fik sat en fodparade på riposten, først derefter knækkede han sammen og faldt til jorden. Jeg kan godt afsløre at jeg stod og missede lidt med øjnene, det så smertefuldt ud.
                            ​​​​​​
                            Jeg er enig i dine betragtninger fra dagens træning - jeg fryder mig over den harmoni der findes i træner/leder gruppen, de ser alle ud til at trives sammen, der er masser af kram og High fine hele vejen rundt.
                            Jeg er ikke så bekymret for Boya - jeg synes han viser de dybdeløb som kan trække et forsvar og han ligner en “fox in the box” han skal nok få scoret sine mål - hans presspil er ikke på plads men heldigvis fejler løbevillighed og hurtighed ikke noget.

                            Vores mål skal komme fra Charly, Boya, Tongya og Rami - forhåbentlig kan vi også lukke bedre af end sidste år så vi ikke behøver 3 for at vinde. Men det ser ikke alt for stabilt ud endnu - BP som anfører tyder desværre på at vi er færdige med at handle til centerforsvaret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Jeg er enig i dine betragtninger fra dagens træning - jeg fryder mig over den harmoni der findes i træner/leder gruppen, de ser alle ud til at trives sammen, der er masser af kram og High fine hele vejen rundt.
                              Jeg er ikke så bekymret for Boya - jeg synes han viser de dybdeløb som kan trække et forsvar og han ligner en “fox in the box” han skal nok få scoret sine mål - hans presspil er ikke på plads men heldigvis fejler løbevillighed og hurtighed ikke noget.

                              Vores mål skal komme fra Charly, Boya, Tongya og Rami - forhåbentlig kan vi også lukke bedre af end sidste år så vi ikke behøver 3 for at vinde. Men det ser ikke alt for stabilt ud endnu - BP som anfører tyder desværre på at vi er færdige med at handle til centerforsvaret.
                              Jeg er heller ikke i nærheden af at dømme Turay ude, det mål han laver mod Viborg viser at han er en ganske habil angriber, der er rust på og det skal bankes af, presspillet vil alle spillere der kommer til OB skulle sætte sig ind i, så det er også meget naturligt.

                              Charly og Tongya ser jeg et ret stort potentiale i og i og for sig også i Rami. Men i vores angreb mangler jeg altså den spiller der har bevist at han kan lave målene og som kan gøre tingene på egen hånd hvis det bliver nødvendigt. Jeg synes der mangler noget der, men altså det kan være vi laver 5 mål i morgen og alt det der.

                              Jeg må indrømme at jeg synes vi ser solide ud i forsvaret, vi skal altså ikke særlig langt tilbage før Mihajlo lignede en det kunne blive svært at holde på, centerforsvaret er jeg ikke så bekymret for.
                              ​​​
                              ​​​​​

                              Comment


                                Buya sagde efter træningen at Sabbi ville være sygt. Men en der er selvfølgelig også muligt at det er kun den officielle læsning.
                                Havde en lille samtale med Sven: han er kkar til at "oprydde" i morgen. :-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X