"Nu skal man ned og hygge sig i varmere himmelstrøg, spille på gode baner og måske møde et B hold og så venter den sande virkelighed hjemme med regn, rusk, traktormarker, kulde og hold med større ærgerrighed end os.
altså. Fuldstændig forkert prioritering imo."
For mig mindede det om turen til Thailand med modstandere, baner og vejr, som ikke svarer til det tilsvarende i Danmark i øjeblikket.
Fint, at de tager på en "rystesammen-tur", men det sportslige udbytte er nok minimalt.
P.S. hvad er det du finder så ekstremt morsomt ved min kommentar
"Nu skal man ned og hygge sig i varmere himmelstrøg, spille på gode baner og måske møde et B hold og så venter den sande virkelighed hjemme med regn, rusk, traktormarker, kulde og hold med større ærgerrighed end os.
altså. Fuldstændig forkert prioritering imo."
For mig mindede det om turen til Thailand med modstandere, baner og vejr, som ikke svarer til det tilsvarende i Danmark i øjeblikket.
Fint, at de tager på en "rystesammen-tur", men det sportslige udbytte er nok minimalt.
P.S. hvad er det du finder så ekstremt morsomt ved min kommentar :confused:
Det var som jeg skrev at jeg havde svært ved lige at se sammenligningen imellem en kort tur til Spanien i en landsholdspause og en lang tur til Thailand i en vinterpause.
Lyder til at han var kommet hvis man ikke havde hentet Zohore
Men kom Zohore ikke først i januar 2023 til os?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment