Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ikke at jeg er uenig men er udgangspunktet ikke forkert når de udtaler at der er blevet sagt at holdet er bedre end sidste sæson? Har Bjørn ikke sagt at potentialet er større?
    Jeg vil faktisk gå så langt at jeg tror Bjørn har ret. Spørgsmålet er bare om det så lykkedes at forløse potentialet i holdet. For der er givet en del spillere, der har meget mere i sig end det de har vist hidtil.

    Comment


      Elsker det... godt gået af hestene

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...broendbys-fans

      Comment


        Vi har haft en snak med Charly Nouck Horneman, der er optimist forud for kampen mod FC Midtjylland.

        Horneman er optimist inden FCM-kamp: Fed kamp for mig at spille - OBstruktion​​

        Comment


          Er i den meget uvante situation. At jeg holder med FCK i aften. Ingen point til Vejle tak.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Er i den meget uvante situation. At jeg holder med FCK i aften. Ingen point til Vejle tak.
            Enig.....Vejle lugter blod og det er OB der er det sårede dyr de jagter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Enig.....Vejle lugter blod og det er OB der er det sårede dyr de jagter.
              De kan jagte alt de vil. De rykker stensikkert ned alligevel.

              Comment


                Svært for FCK når de har er dårligere midterforsvar end OB

                Comment


                  Ikke kun har jeg mere end ualmindeligt svært ved at holde med FCK, jeg vil også mene, at vi skal kunne klare det selv. Hvis vi kommer til at ligge under stregen, så må det jo være (endnu) et hint til ledelsen om, at noget er ravruskende galt.

                  Comment


                    Så afgør den dårlige dommerstand igen en kamp i forkert retning og naturligvis i KBH-retning som altid - beskæmmende.

                    Comment


                      Holder med FCK!! Det kommer aldrig til at ske!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                        Ikke kun har jeg mere end ualmindeligt svært ved at holde med FCK, jeg vil også mene, at vi skal kunne klare det selv. Hvis vi kommer til at ligge under stregen, så må det jo være (endnu) et hint til ledelsen om, at noget er ravruskende galt.
                        det er jo ikke gået op for dem endnu...og vi ligger kun 3 point over stregen, uden en eneste hjemmesejr i sæsonen, spil der ikke rigtigt hænger sammen osv osv. så jo ikke fordi alt er i skønneste orden som det er nu.

                        Så 3 point fra eller til hvorfor skulle det få dem til at reagere? De burde jo have gjort noget for længst...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          det er jo ikke gået op for dem endnu...og vi ligger kun 3 point over stregen, uden en eneste hjemmesejr i sæsonen, spil der ikke rigtigt hænger sammen osv osv. så jo ikke fordi alt er i skønneste orden som det er nu.

                          Så 3 point fra eller til hvorfor skulle det få dem til at reagere? De burde jo have gjort noget for længst...
                          Enig. 3 sejre i 11 kampe , og ikke en eneste på hjemmebane . Selv det får ikke ledelsen til at reagere . Men BW har jo en hemmelig plan, må vi forstå.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Enig. 3 sejre i 11 kampe , og ikke en eneste på hjemmebane . Selv det får ikke ledelsen til at reagere . Men BW har jo en hemmelig plan, må vi forstå.
                            åbenbart...men var det ikke bare at de ændrede opstilling til fcm kampen - som vi så også tabte...

                            men det er så blevet endnu en sæson til glemmebogen, det må dreje sig 100% om at sikre overlevelse og så håber jeg der kommer en ny træner frem mod næste sæson (måske allerede til vinter)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              åbenbart...men var det ikke bare at de ændrede opstilling til fcm kampen - som vi så også tabte...

                              men det er så blevet endnu en sæson til glemmebogen, det må dreje sig 100% om at sikre overlevelse og så håber jeg der kommer en ny træner frem mod næste sæson (måske allerede til vinter)
                              Ja, de ser desværre ikke ud til, at ledelsen har fattet noget endnu. Men jeg håber stadig. Og en sejr over FCM vil absolut intet ændre i min bog. Sæsonen er stort set allerede en katastrofe.

                              Comment


                                endnu et nederlag. Næste runde møder Vejle Viborg som heller ikke er for godt kørende mens vi nok taber til Silkeborg...vi kan ikke blive ved med at holde den streg bag os.

                                Comment

                                Working...
                                X