Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Men stadig 8000 på stadion, bliv dog hjemme, penge er det eneste nærige Niels har respekt for.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
      Men stadig 8000 på stadion, bliv dog hjemme, penge er det eneste nærige Niels har respekt for.
      Min søn offentliggjorde inden kampen i dag, at vi skulle opsige hans sæsonkort. Så nu kommer der da en mindre fremover :). Jeg havde gættet på højest 6.500 i dag, men det forholdsvis gode vejr trak alligevel et par tusinde mere til. Men med et forventeligt nederlag i Silkeborg, og så en hjemmekamp mod Hvidovre, så rammer vi måske de 6.000?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
        Men stadig 8000 på stadion, bliv dog hjemme, penge er det eneste nærige Niels har respekt for.
        Ja, god ide det hjælper helt sikkert ...

        Comment


          OB ligner en klub der trænger til en tur i næstbedste række, så det passer fint at man beholder Alm, det er også der hans niveau passer.

          Comment


            Vores bundniveau er klart til at rykke ned, til gengæld er vores topniveau bedre end både Vejle og Aabs var sidste år.
            Tror vi ender i ingenmandsland igen igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
              Vores bundniveau er klart til at rykke ned, til gengæld er vores topniveau bedre end både Vejle og Aabs var sidste år.
              Tror vi ender i ingenmandsland igen igen
              Det som kan bekymre, er, at hvis (når) det her fortsætter på denne måde, så kan Trybull og Helander nemt miste interessen for holdet. De kæmper ikke for at blive i ligaen i næste sæson, da de er væk til sommer. Så det bliver godt nok et nervepirrende forår

              På den anden side har jeg jo plæderet for nødvendigheden af en nedrykning i 2-3 år. Det er efterhånden på tide med en koldstart.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Det som kan bekymre, er, at hvis (når) det her fortsætter på denne måde, så kan Trybull og Helander nemt miste interessen for holdet. De kæmper ikke for at blive i ligaen i næste sæson, da de er væk til sommer. Så det bliver godt nok et nervepirrende forår

                På den anden side har jeg jo plæderet for nødvendigheden af en nedrykning i 2-3 år. Det er efterhånden på tide med en koldstart.
                Hvis en nedrykning skal have gavn, så kræver det en anden ledelse af OB. Tror ikke en nedrykning vil gøre noget godt for os, Nedrykning betyder flere Selven og Mustafic , og ingen Helander og Köhler
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Det som kan bekymre, er, at hvis (når) det her fortsætter på denne måde, så kan Trybull og Helander nemt miste interessen for holdet. De kæmper ikke for at blive i ligaen i næste sæson, da de er væk til sommer. Så det bliver godt nok et nervepirrende forår

                  På den anden side har jeg jo plæderet for nødvendigheden af en nedrykning i 2-3 år. Det er efterhånden på tide med en koldstart.
                  En nedrykning har aldrig gavnet noget hold. Det må jeg bare lige slå fast. Forstår virkelig ikke nogen kan se det som en fordel.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    En nedrykning har aldrig gavnet noget hold. Det må jeg bare lige slå fast. Forstår virkelig ikke nogen kan se det som en fordel.
                    Jeg kan godt blive i tvivl om det er rigtigt, når vi år efter år ikke får investeret tilstrækkeligt i truppen til at opnå målsætningen. Kunne en nedrykning være den øjenåbner for NT som skal til for at han forstår vi ikke fedter os i top 6? 12 sæsoner og én gang i top 6 er åbenbart ikke nok.

                    Comment


                      Når man ser kampen i går på stadion ser det for mig (mandagstræner) ud som om vi ganske enkelt mangler kvalitet i truppen - vi hænger på til vi skal skifte ud - vi bliver markant ringere ved at sætte Buya, Selven og Mustafiv på banen, hvor FCM bliver forstærket at af deres friske spillere fra bænken - det bliver efter min mening udslagsgivende i går.
                      Jeg synes det flere gange har været tilfældet - vi er nødt til at spille vores start 11 så træt på baggrund af den stærkt falden kvalitet vi har på bænken.
                      Når vi netop har gennemført et transfervindue, hvor vi for første gang i mange år har et markant transferoverskud - fatter jeg ikke at man ikke har investeret mere i reelle forstrækninger i truppen - jeg kan ikke se hvad Tyler Buray, Mustafic, Boya og Selven kan bidrage med på den korte bane - hvorfor bruger vi så stor andel af vores indkommende kapacitet på lottokuponer når vi burde hente udviklingsspillerne fra eget akademi - Selven kan vi håbe på bliver til noget på sigt - de 3 andre er spild af ressourcer og plads i truppen.
                      Hvis vi mener vores egen målsætning alvorligt er det tiden at investere i klare, velafprøvede forstrækning - det er helt sikkert rigtigt at NT har reddet klubben økonomisk flere gange og at det nuværende budget burde række til mere - det har det så vist sig ikke at gøre - der skal mere til hvis vi skal flytte os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Jeg kan godt blive i tvivl om det er rigtigt, når vi år efter år ikke får investeret tilstrækkeligt i truppen til at opnå målsætningen. Kunne en nedrykning være den øjenåbner for NT som skal til for at han forstår vi ikke fedter os i top 6? 12 sæsoner og én gang i top 6 er åbenbart ikke nok.
                        Tror ikke at NT har brug for en øjeåbner. Han kan vel læse og det er ikke svært at kigge på resultater og rækken de sidste år. Og hvad der sker på banen kan han lige så god se som os Han vil åbenbart ikke mere til mindst ikke hvis det koster benge og kræver en professionel hvor han ikke blander sig i den fodboldrelelaterede del. Ser ud som han prefererer at lege en billig version af fodboldmanager.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jeg kan godt blive i tvivl om det er rigtigt, når vi år efter år ikke får investeret tilstrækkeligt i truppen til at opnå målsætningen. Kunne en nedrykning være den øjenåbner for NT som skal til for at han forstår vi ikke fedter os i top 6? 12 sæsoner og én gang i top 6 er åbenbart ikke nok.
                          Hvis vi rykker ned får vi væsentligt mindre i TV-penge. Nok færre på stadion og en eventuel sponsorflugt. Det vil resultere i et væsentligt mindre budget, mens vi stadigvæk vil hænge på nogle dyre kontrakter/lønninger. Mener bestemt ikke det senere vil få os tilbage i SL/Top6, men kan blive endnu en ørkenvandring bare i 1. division.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                            Når man ser kampen i går på stadion ser det for mig (mandagstræner) ud som om vi ganske enkelt mangler kvalitet i truppen - vi hænger på til vi skal skifte ud - vi bliver markant ringere ved at sætte Buya, Selven og Mustafiv på banen, hvor FCM bliver forstærket at af deres friske spillere fra bænken - det bliver efter min mening udslagsgivende i går.
                            Jeg synes det flere gange har været tilfældet - vi er nødt til at spille vores start 11 så træt på baggrund af den stærkt falden kvalitet vi har på bænken.
                            Når vi netop har gennemført et transfervindue, hvor vi for første gang i mange år har et markant transferoverskud - fatter jeg ikke at man ikke har investeret mere i reelle forstrækninger i truppen - jeg kan ikke se hvad Tyler Buray, Mustafic, Boya og Selven kan bidrage med på den korte bane - hvorfor bruger vi så stor andel af vores indkommende kapacitet på lottokuponer når vi burde hente udviklingsspillerne fra eget akademi - Selven kan vi håbe på bliver til noget på sigt - de 3 andre er spild af ressourcer og plads i truppen.
                            Hvis vi mener vores egen målsætning alvorligt er det tiden at investere i klare, velafprøvede forstrækning - det er helt sikkert rigtigt at NT har reddet klubben økonomisk flere gange og at det nuværende budget burde række til mere - det har det så vist sig ikke at gøre - der skal mere til hvis vi skal flytte os.
                            Det er desværre virkelig rigtigt... Vores inskiftere igår bidrog med nul og nix.
                            Håber SFÅ for muligheden for at gå BW lidt på klingen i forhold til mange af de fyld spillere han selv har hentet.
                            Personligt ville jeg hellere sætte Opondo, Sander Svendsen og Mart Leider på banden end de 3 der kom på banen igår.
                            Ja BW har lavet et stort oprydningsarbejde, men han har så bare hentet nyt ligegyldigt fyld IMO.

                            Comment


                              Kopieret fra eget indlæg i anden tråd - passer vidst bedre her:
                              Udfordringerne har været store i OB på en række områder - Træningsfaciliteter, ledelse, strategi, stadion, svage resultater, dårlig økonomi føj selv flere til listen. NT har uden tvivl brugt mange penge og ressourcer på at "lukke huller" . Det har desværre bare ikke betydet at de sportslige resultater er fulgt med ( endnu) - lige nu synker vi mod afgrunden i form af en nedrykning - hvis dette skulle ske betyder det for mig endnu større afstand til et tidssvarende stadion, et bæredygtigt akademi (de største talenter vil fravælge os), færre ressourcer til at forbedre træningsfaciliteter og et svagere indtægtsgrundlag fra sponsorer og tilskuere, ligesom vores bedste unge spillere vil forlade os snarest muligt (kontraktudløb/salg til billige penge) En nedrykning vil derfor være et kæmpe problem - også økonomisk. DERFOR er NT som klubejer nødt til at investere for at beskytte den investering han allerede har foretaget i from af underskudsdækning m.v. - vil han ikke det bør han sælge klubben for at mindske sit tab. Udviklingen de sidste 12 år viser at her kan man ikke fedte sig igennem - vores konkurrenter er enten dygtigere eller bruger flere penge end os. Jeg frygter at hvis der ikke investeres kraftigt i spillertruppen allerede nu i vinterpausen, evt. sammen med en ny træner, kan nedrykningen blive en realitet allerede i denne sæson. Investeringen i spillertruppen skal være fra en dokumenteret erfaren og kampklar hylde hvilket betyder at de er DYRE specielt fordi OB ikke længere er et attraktivt sted at komme til - men der er efter min mening ingen anden vej tilbage - vi har sparet for meget og for længe - hvis vi skal tilbage i toppen som vores strategi nævner- skal der investeres mange penge i spillertruppen de næste 2-3 år ellers ender vi som middelmådig 1.divisons klub.

                              Comment


                                Hvad med Enrico ? Da han blev ansat var han meget synlig mht. fodbolddelen af OSE. Han er vel BWs chef og styrer den overordnede økonomi/budgetlægning (med NT/TC, der kigger med over skulderen).

                                Fandt lige dette 5 år gamle link...

                                https://www.tv2fyn.dk/video/klip/ode...et-ny-direktor

                                Mon ikke coranaen gjorde at fokus blev rettet mod de andre ben, som led mere end fodbolddelen ? Derfor vi ser et økonomisk efterslæb i klubben.
                                Last edited by Online; 24-10-2023, 10:15.

                                Comment

                                Working...
                                X