Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    troede det var en joke! Men nej nej der ligger det...inde på jobindex - why?
    Niels har bestilt en ny havetraktor, så det var hvad der var råd til.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg



      Jeg fandt den dog ikke, men denne på Jobnet.dk

      https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921915

      Man sigter mod stjernerne
      en PA kan jeg så bedre forstå man slår stillingen op.

      Men chefscout - helt ærlig hvis de får nogle ansøgninger af den vej er det så ikke bare en masse ligegyldigt ekstraarbejde de har skaffet sig selv?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        en PA kan jeg så bedre forstå man slår stillingen op.

        Men chefscout - helt ærlig hvis de får nogle ansøgninger af den vej er det så ikke bare en masse ligegyldigt ekstraarbejde de har skaffet sig selv?
        Skulle man ikke forvente at BW har et netværk, kontakter og kendskab af markedet så han kan henvende sig til konkrete personer? Eller kunne han ikke finde nogen på den vej som er interesseret at arbejde i OB? Hver dag mindres min forståelse for og tiltroen til klubbens ledelse et stykke mere...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          en PA kan jeg så bedre forstå man slår stillingen op.

          Men chefscout - helt ærlig hvis de får nogle ansøgninger af den vej er det så ikke bare en masse ligegyldigt ekstraarbejde de har skaffet sig selv?
          Nej, jeg forstår ikke hvorfor en fortrolig stilling som PA bliver opslået der !

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
            Om Ole Spion og Cafekongen allerede har henvendt sig til OB pga opslaget? ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Nej, jeg forstår ikke hvorfor en fortrolig stilling som PA bliver opslået der !
              er en PA ikke en personal assistant? Eller på dansk noget i retning af en privat sekretær? Jeg siger ikke du finder den rette kandidat på jobindex eller hvor det var - men sandsynligheden vil jeg mene er lidt større for en kvalificeret sekretær frem for en chef scout...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                er en PA ikke en personal assistant? Eller på dansk noget i retning af en privat sekretær? Jeg siger ikke du finder den rette kandidat på jobindex eller hvor det var - men sandsynligheden vil jeg mene er lidt større for en kvalificeret sekretær frem for en chef scout...
                Enig! Vil mene det er et bredt udsnit der kan søge den stilling. Derfor også ok at slå den op der. Man behøver ikke at have været med i fodbold for at være kvalificeret til den stilling.

                Comment


                  Det jeg mente var bare, at en PA i en koncernen ofte har en meget betroet rolle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Det jeg mente var bare, at en PA i en koncernen ofte har en meget betroet rolle.
                    Chefen "højre hånd"

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Chefen "højre hånd"
                      Ofte den du går til, hvis du vil kende til rigets tilstand !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Ofte den du går til, hvis du vil kende til rigets tilstand !
                        Jeg ved det .. det var et forsøg på en morsomhed, men det faldt åbenlyst ikke godt ud

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg ved det .. det var et forsøg på en morsomhed, men det faldt åbenlyst ikke godt ud
                          Beklager, jeg var vist i det alt for seriøse hjørne og fangede den ikke lige

                          Comment


                            Har været så dum og har set hele AGF-RFC. Hold nu op, hvor spiller begge hold gabende kedeligt. Ærgerligt at man får relativt mange point på sådan en gang lort i superligaen.
                            EDIT: 25 frispark og 7 afslutninger i alt efter 86 min
                            Last edited by claudes1; 30-10-2023, 20:50.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Har været så dum og har set hele AGF-RFC. Hold nu op, hvor spiller begge hold gabende kedeligt. Ærgerligt at man får relativt mange point på sådan en gang lort i superligaen.
                              EDIT: 25 frispark og 7 afslutninger i alt efter 86 min
                              Sad også og så den og tænkte at vi da er bedre fodboldhold end de knoldesparkere. Desværre havde vi nok ladet os kyse af deres primitive tilgang og tabt på en dødbold.
                              resultatet kunne heller ikke have været værre, hvis man fortsat gik med top 6 drømme. Nu er AGF ved at stikke af som det suverænt 6. bedste hold i rækken. Hverken værre eller bedre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Sad også og så den og tænkte at vi da er bedre fodboldhold end de knoldesparkere. Desværre havde vi nok ladet os kyse af deres primitive tilgang og tabt på en dødbold.
                                resultatet kunne heller ikke have været værre, hvis man fortsat gik med top 6 drømme. Nu er AGF ved at stikke af som det suverænt 6. bedste hold i rækken. Hverken værre eller bedre.
                                Men det viser jo også at OB er langt fra top 6. Det er ikke småjusteringer, der skal til. Tænker vi ender 12-15 point fra top 6 efter 22 runder.

                                Comment

                                Working...
                                X