Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    nej der vil ikke være top 6 pres - men derimod top 2...Ryger OB ned vil de klart være favorit til at rykke op igen - ligesom med AAB. MEN - kan holdet klare det pres der vil være for at skaffe oprykning?

    Horsens ligger og roder i midten af 1 division...så der er ingen garantier.

    - men hvis ikke de begynder at tage det alvorligt så for vi snart syn for sagen. Hvis ikke denne sæson så kan det meget vel blive næste, hvor vi vores nuværende form taget i betragtning må være blandt nedrykningsfavoritterne.
    Du kan se, hvordan AaB som var pivringe i ligaen sidste år cruiser mod oprykning og hvor ringe Hvidovre er, som jo må være tophold i 1. Div. Så så svær er 1. Div vist heller ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Lidt højde til angrebet og kun gået ledig i tre uger

      https://www.transfermarkt.com/lars-v...spieler/175912

      Vi kan vel ikke hente nogen fra højere hylder.

      Håber ikke at vi går i panik og henter Nicolai Jørgensen eller Nicolai Brock-Madsen
      Vi kan sagtens skrive med ham nu, men han vil ikke være spilleberettiget før januar, da spilleren skal have været fri af kontrakten da det danske vindue smækkede i...
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Så er der en uge tilbage, hvis I vil søge jobbet som "Chef-scout" og refererer til Steffen og Bjørn.

        I har en fordel, hvis I kender en venstrebenet offensivspiller til under 1 million euro (markedsværdi)... kom så Plum

        Desuden får man i jobbet billetter til OBs hjemmekampe
        At sådan et jobopslag slåes op på Jobindex, er vel også bare et klokkeklart bevis på, hvilken amatørforetagende OB er?!
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jeg prøver lige igen...

          Så du forventer, at vi ved en nedrykning opretholder det samme budget (med stort fald i TV- og formentligt lavere sponsorindtægter) ?

          At salgsprisen stiger på TS (og andre talenter) ved at han (de) spiller i 1. division ?

          Nye "proven" spillere/talenter flokkes om at komme til Odense ?

          Stadion bliver opgraderet ?

          ... osv


          Måske kan vi "tåle" ét år dernede, men misser oprykningen tror jeg hele korthuset vælter


          Men forstår udmærket dine frustrationer
          Enig. Det er fuldstændig tåbeligt at tro at nogen som helst klub, ville have gavn af den nedrykning. #nevergofullretard
          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

          Comment


            Det er helt fortjent hvis OB rykker ned, det er der intet at sige til, det imponerende det er at det ikke er sket før.

            Det eneste der virkeligt er irriterende det er at der ikke er et Odense hold der kan gå ind og være motor for fodbolden på den her ø. Fordi Odense og Fyn har masser af vilje til fodbold det er OB der slet ikke har det i sig at kunne rumme den her by og ø.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

              At sådan et jobopslag slåes op på Jobindex, er vel også bare et klokkeklart bevis på, hvilken amatørforetagende OB er?!
              Ja, jeg er pænt rystet, da jeg håbede på, at man kunne "prikke en på skulderen", men de mener åbenbart ikke at samarbejdet med Allan Gaarde var en succes

              Desuden er hele jobopslaget så amatøragtigt/mangel på niveau (leder de efter endnu en studentermedarbejder), at jeg snart bruger størrelse 22œ i sko... så meget krummer jeg tæer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                Vi kan sagtens skrive med ham nu, men han vil ikke være spilleberettiget før januar, da spilleren skal have været fri af kontrakten da det danske vindue smækkede i...
                Takker, så har jeg også lært noget nyt i dag. Så er han vel reelt udelukket fra at spille resten af året ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                  At sådan et jobopslag slåes op på Jobindex, er vel også bare et klokkeklart bevis på, hvilken amatørforetagende OB er?!
                  troede det var en joke! Men nej nej der ligger det...inde på jobindex - why?

                  Comment


                    https://www.jobindex.dk/jobsoegning/fyn?q=scout
                    https://odensesportevent.hr-on.com/s...9&locale=da_DK
                    3 års erhvervserfaring i lignende stilling kræves

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                      Hele opslaget er en STOR joke

                      Den case man skal løse plejer man normalt først at komme med mellem 1. og 2. samtale. Hvorfor skal alle ansøgere lave den og vise vores "svagheder"

                      Det virker ikke gennemtænkt, men ekstremt amatøragtigt !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Silkeborg øvede deres spillestil i 1. Div uden pres om top 6 og er nu blevet et solidt hold på et langt lavere budget end OB. Så det kan lade sig gøre. OB vil spille en højt anlagt spillestil uden de nødvendige kvaliteter i truppen mod modstandere som straffer de fejl man laver. Der sker INGEN udvikling i et sådan scenarie. Men hvis Thorborg pludselig vil bruge penge på dygtige spillere, kan vi godt blive i superligaen. Hvem tror lige at det kommer til at ske?
                        Spørg i HSV om det var gavnligt de rykkede ud af Bundesligaen. Der er så mange eksempler på fejlslagne oprykninger..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                          Nååå, så kan vi ikke også finde en 9er på den måde? ;-)
                          ​​​​​​
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Spørg i HSV om det var gavnligt de rykkede ud af Bundesligaen. Der er så mange eksempler på fejlslagne oprykninger..
                            Hvis det ikke fremprovokerer, at klubben gør tingene anderledes, hjælper det naturligvis ikke. Det er jo min pointe - der SKAL ske noget.

                            Jeg er et sted, hvor jeg ikke tror på, at Thorborg har evnen til at gøre noget anderledes, hvis der ikke sker noget voldsomt, som kan ryste ham. Når 12 års bund-6 - ingen titler - ingen Europa - ingen fremgang - ikke kan ryste ham - så kan alt hvad der sker i superligaen ikke ryste ham - han vil holde fast i planen der ikke virker og så fortsætter dette i det uendelige. For mig er det sidste udvej. Alt andet er prøvet - Thorborg fatter ikke problemernes dybde.

                            Jeg tager gerne chancen med en nedrykning for at der bare er den mindste chance for at Thorborg kan forstå alvoren og kan lære at sadle om. Jeg gider simpelthen ikke spille superliga på de nuværende vilkår - det er jo flovt at være OB-fan - det er uværdigt. Vi er det hold der - udover Hvidovre i ligaen, som har opnået de dårligste resultater de sidste 10 år - selv Lyngby har en broncemetalje.. Kald mig idiot (Leander) - man er sgu selv en idiot, hvis man tror, at Thorborg ændrer noget som helst, hvis vi overlever en sæson mere - så kan vi ses på 9-10-pladsen om præcis 12 måneder og 24 måneder og....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Hele opslaget er en STOR joke

                              Den case man skal løse plejer man normalt først at komme med mellem 1. og 2. samtale. Hvorfor skal alle ansøgere lave den og vise vores "svagheder"

                              Det virker ikke gennemtænkt, men ekstremt amatøragtigt !
                              De mangler at skrive at man skal være transfer fri :-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                De mangler at skrive at man skal være transfer fri :-)


                                Jeg fandt den dog ikke, men denne på Jobnet.dk

                                https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921915

                                Man sigter mod stjernerne

                                Comment

                                Working...
                                X