Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Han sælger dem ikke .. det er der ikke mange penge i ..
    men hvad skal han ændre ud over enten at komme med flere penge (doping) eller frigive alt ansvar..
    Øge budgettet minimum 10-15 mill efter et transfervindue hvor man tjente 100 mill og få fingeren ud og give holdet nogle ordentlige træningsforhold? Har intet med pengedoping at gøre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Han sælger dem ikke .. det er der ikke mange penge i ..
      men hvad skal han ændre ud over enten at komme med flere penge (doping) eller frigive alt ansvar..
      Han kunne starte med at give mere ansvar fra sig der skal nok også flere ressourcer til ihvertfald for en periode...
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Han sælger dem ikke .. det er der ikke mange penge i ..
        men hvad skal han ændre ud over enten at komme med flere penge (doping) eller frigive alt ansvar..
        hvis de penge der er kommet der er kommet ind via salg denne sommer ellers bliver brugt til at styrke setuppet uden om holdet - så tror jeg stadig det på sigt kan blive godt.

        her og nu handler det for mig at se om spillestil og træner. Vi har ikke holdet til at spille hvad det nu er vi forsøger på. Så må man (for mig at se gerne skifte træneren) og få styr på fundamentet. Hvordan skal vi forsvarer? Vi har endnu ikke holdt nullet denne sæson og når vores angreb så heller ikke ligefrem er sprudlende så skal det jo gå galt.

        Rösler i AGF virkede godt nok som en kedelig fætter da han kom til - men der blev forsvaret godt, der kom styr på fundamentet - og så blev der lagt på da top 6 var sikret

        Comment


          Jeg har siden Adrian Von Heine meddelte at han rejste hjem spekuleret over om vi har hørt hele sandheden om den historie - nu har vi så set rekrutteringen af hans og BWŽs første reelle vindue - fremragende salg (BW) - og meget svingende og billige indkøb - Kan det tænkes at Adrian og BW ikke har fået de ønskede/lovede midler til rådighed ? jeg mener at BW i starten udtalte at der skulle skabes mulighed for større indkøb gennem salg - nu solgte vi - hvorefter NT stikker pengene i lommen (kassen/koncernen) - det er han i sin gode ret til - men er det derfor at en ung ambitiøs chefscout forlader os så hurtigt ? og er det derfor vi ikke har fundet en ny endnu ? ( vi har brug for at kunne agere i vintervinduet) ??
          Alm bør skiftes siger mange herinde - men kan vi få en kvalificeret afløser på dette tidspunkt ? Klubbens retning er uklar, tidligere spillere (tverskov) har talt om brudte løfter - vi har 3 anerkendte trænere på stribe som har fejlet (og nej det er ikke Hemmingsen jeg mener) to af dem har fået succes i næste job. Og nu mangler vi så en chefscout efter en tilsyneladende rodet centrifuge af et transfervindue har fjernet en stor del af identiteten og de bedste spillere - vores stadion er forældet og træningsbanerne ubrugelige i efterår/vinter/forår - løftet om hybridbane er ikke opfyldt. Jeg tvivler på at dygtige og anerkendte trænere står i kø for at starte på den baggrund. Så hvis ledelsen vælger at skifte Alm - hvem kan vi så tiltrække ? Hhjortebjerg er i mine øjne IKKE en mulighed han har et medansvar for de nuværende præstationer. Vi skal passe alvorligt på ikke at lave en Esbjerg, Randers eller AAb - hvor dårligt timede trænerskift var med til at starte en kæmpe nedtur.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
            Jeg har siden Adrian Von Heine meddelte at han rejste hjem spekuleret over om vi har hørt hele sandheden om den historie - nu har vi så set rekrutteringen af hans og BWŽs første reelle vindue - fremragende salg (BW) - og meget svingende og billige indkøb - Kan det tænkes at Adrian og BW ikke har fået de ønskede/lovede midler til rådighed ? jeg mener at BW i starten udtalte at der skulle skabes mulighed for større indkøb gennem salg - nu solgte vi - hvorefter NT stikker pengene i lommen (kassen/koncernen) - det er han i sin gode ret til - men er det derfor at en ung ambitiøs chefscout forlader os så hurtigt ? og er det derfor vi ikke har fundet en ny endnu ? ( vi har brug for at kunne agere i vintervinduet) ??
            Alm bør skiftes siger mange herinde - men kan vi få en kvalificeret afløser på dette tidspunkt ? Klubbens retning er uklar, tidligere spillere (tverskov) har talt om brudte løfter - vi har 3 anerkendte trænere på stribe som har fejlet (og nej det er ikke Hemmingsen jeg mener) to af dem har fået succes i næste job. Og nu mangler vi så en chefscout efter en tilsyneladende rodet centrifuge af et transfervindue har fjernet en stor del af identiteten og de bedste spillere - vores stadion er forældet og træningsbanerne ubrugelige i efterår/vinter/forår - løftet om hybridbane er ikke opfyldt. Jeg tvivler på at dygtige og anerkendte trænere står i kø for at starte på den baggrund. Så hvis ledelsen vælger at skifte Alm - hvem kan vi så tiltrække ? Hhjortebjerg er i mine øjne IKKE en mulighed han har et medansvar for de nuværende præstationer. Vi skal passe alvorligt på ikke at lave en Esbjerg, Randers eller AAb - hvor dårligt timede trænerskift var med til at starte en kæmpe nedtur.
            Helt enig i det meste du siger, dog kunne jeg godt se at man lod Hjortebjerg tage sæsonen ud, kan godt være han er en del af problemet nu, men hvis Alm ikke lytter til sine assistere, så er det jo ligemeget. I FCK beholdte man også Neestrup efter Thorup, og han burde jo også være en del af problemet, men det er da gået meget godt under ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Leif har opdateret med dette

              Barfoed har tidligere i marts været ude med et udfald på Facebook.

              "Endnu en skandalesæson i Odense, det er simpelthen ikke godt nok og trist, at byen og klubben har lidt af "resultattørke" i 13-14 år.... Selvopfattelsen har lidt endnu et knæk... traditionsklub, top 6 klub... nu spiller OB om nedrykning igen...hvornår vågner man af tornerosesøvnen og erkender, at selvopfattelsen ikke er lig med virkeligheden... der er faktisk mange gode spillere i truppen, men man formår ikke som i Viborg FF, Randers, Nordsjælland og andre at skabe rammerne og energien i truppen - det er virkelig ærgerligt", skrev Barfoed for et halvt år siden.


              Og så har han også henvendt sig til Thorborg for en kommentar
              Var der ikke rygter om at der denne sommer var kommet bud omkring opkøb af OB, men at Thorborg afviste, da buddet ifølge ham var for lavt. Måske Barfoed er i gang med at støbe nogle kugler til et kommende ejerskifte i klubben?.
              Noget skal der ihvertfald ske hvis vi bare har en smule ambitioner for mere end nedrykningskampe i fremtiden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

                Helt enig i det meste du siger, dog kunne jeg godt se at man lod Hjortebjerg tage sæsonen ud, kan godt være han er en del af problemet nu, men hvis Alm ikke lytter til sine assistere, så er det jo ligemeget. I FCK beholdte man også Neestrup efter Thorup, og han burde jo også være en del af problemet, men det er da gået meget godt under ham.
                Neestrup er så også af en helt anden kaliber end Hjortebjerg - han havde præseteret at rykke op med Viborg som cheftræner inden man hentede ham hjem. Hjortebjerg har ikke cheftræner erfaring mig bekendt.

                Comment


                  Ham her træner med i Ådalen.

                  https://www.transfermarkt.com/aleksa...spieler/894581

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Endnu en klubløs spiller til prøvetræning. Jeg bliver så træt af det cirkus. Ta jer dog sammen OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Endnu en klubløs spiller til prøvetræning. Jeg bliver så træt af det cirkus. Ta jer dog sammen OB
                      18 år og selvfølgelig svensk

                      Comment


                        BW udtaler, at han har en plan. Givet at han er en del af OBs enorme problem, så giver jeg nul for den plan.

                        OBs totale mangel på kultur er symboliseret ved, at vi nu har endnu en lottokupon på prøve.

                        Der er én person i OB, der har noget af det, jeg husker som OB-kultur, og det er TH.

                        BW har gjort set elendigt, NT vil intet med klubben, og nej, Alm kan ikke få det til st hænge sammen med den her forfærdelige trup.

                        Tror der i hele truppen er 2 spillere, jeg kan føle noget for.

                        Nu har jeg jo skrevet, at jeg dropper førsteholdet, men nemt er det sgu ikke.

                        OB er blevet en forretning med 25 ret dårlige aktier. Tillykke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jeg synes egentlig den spillestil han forsøger at at lykkedes med er ganske moderne og vil være ganske underholdende, hvis den lykkedes. Problemet er bare at den fordre spillere med en meget lille fejlmargin i pasningsspillet og et restforsvar, som sætter en ære i at spæne retur og placere sig rigtigt. Ingen af delene sidder tilstrækkeligt. Kamp efter kamp mister vi bolde farlige steder på banen. Kamp efter kamp kan modstanderne efter behag finde rum imellem vores backs og
                          Stoppere, og imellem vores stoppere og to 6'ere. Det er jo også bemærkelsesværdigt at de to bedste præstationer vi har leveret er imod Fck og Brøndby. I begge kampe går vi fuldstændig på kompromis med spillestilen og stiller os meget dybt. Her forsvarer vi fint og har en rimelig giftig kontrakniv med Al Hajj der kan drive bolden og to hurtige kanter.
                          Det er jo et slående bevis for at man har hentet spillere, der ikke passer til måden vi spiller fodbold på.
                          Den kendsgerning bliver BW nødt til at sande. Han må række sin undskyldende hånd ud til Alm og beklage han ikke fandt spillerne til deres fælles projekt. Nye trænerøjne skal se på den her trup. Andet er total uambitiøst!
                          Generelt er jeg meget enig i det du skriver.
                          Det jeg bare vil sige er at hvis man kigger mod hvad de bedste klubber og trænere i verden gør, så følger vi slet ikke de tendenser. Det er dateret at bruge backs og kanter på den måde vi gør. Kanterne udgør mere og mere bredden hos de bedste klubber, men hos os er kanterne aldrig ude på kanten, sjovt nok. Det betyder også at alle de 1-mod-1 situationer vi får er vores back mod modstanderens back eller kant. Vi ender ofte i situationer hvor Adelgaard skal afdrible en modstander i stedet for at Charly, Deedson osv. står i samme situation. Ikke optimalt. At vi sværger til at spille med en 10'er er også bare forældet. Det handler ikke om at Al Hajj ikke skal spille, men i dag ser man de tekniske spillere rykke lidt længere tilbage og ud i halvrum på en af siderne. For mig ville det give god mening hvis man rykkede Al Hajj lidt tilbage og gav ham et udgangspunkt lidt til venstre så han havde en kombination derude med vores back og kant. Når vi spiller som vi gjorde i går hvor han bare står statisk inde i midten i rummet mellem Bashkim og de to 6'ere så bliver han totalt overflødig fordi alt vores opspil foregår over kanterne, og så kunne Silkeborg bare lukke af for midten.
                          Derfor er min største bøn til trænerstaben bare at de finder lidt inspiration i det der fungerer hos de bedste klubber, og opdaterer deres spillestil, fordi vi har virkelig brug for det.

                          Comment


                            https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...-vaeggene-i-ob

                            Vi havde en lille medie bevågenhed for nogle år siden, som hurtigt drev over.
                            Nu ser det ud til vi står i en ny, men mere kritisk dækning af tingenes tilstand i OB.

                            Vildt at der er gået 12 år med kun et enkelt pip tidligere om den elendige ledelse og tilstand OB er i.

                            Lad os håbe denne er vedholdende, og at sponsorerne også er vågnet og lægger pres på.
                            Vi fans har jo set og påpeget det non-stop de sidste 10 år.
                            Last edited by Magge; 19-09-2023, 13:53.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Endnu en klubløs spiller til prøvetræning. Jeg bliver så træt af det cirkus. Ta jer dog sammen OB
                              Det er vel svært at få spillere i klub til prøvetræning .. og de kan ikke tilknyttes før til januar alligevel … det er vel til akademiet ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...-vaeggene-i-ob

                                Vi havde en lille medie bevågenhed for nogle år siden, som hurtigt drev over.
                                Nu ser det ud til vi står i en ny, men mere kritisk dækning af tingenes tilstand i OB.

                                Vildt at der er gået 12 år med kun et enkelt pip tidligere om den elendige ledelse og tilstand OB er i.

                                Lad os håbe denne er vedholdende, og at sponsorerne også er vågnet og lægger pres på.
                                Vi fans har jo set og påpeget det non-stop de sidste 10 år.
                                Svært at være uenig i mange af de pointer … hvad er de få konstante over tid .. det må man jo se på ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X