Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    3??
    Nu svarer jeg for en anden, men hvis man er lidt kreativ må det være CE, Falk og Bah (som næææsten kunne have været OB spiller ). Har ikke styr på om tidligere udenlandske spillere er i en CL-klub

    Edit: Selvfølgelig Minteh
    Last edited by Online; 21-09-2023, 19:49.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Nu svarer jeg for en anden, men hvis man er lidt kreativ må det være CE, Falk og Bah (som næææsten kunne have været OB spiller ). Har ikke styr på om tidligere udenlandske spillere er i en CL-klub

      Edit: Selvfølgelig Minteh

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Nu svarer jeg for en anden, men hvis man er lidt kreativ må det være CE, Falk og Bah (som næææsten kunne have været OB spiller ). Har ikke styr på om tidligere udenlandske spillere er i en CL-klub

        Edit: Selvfølgelig Minteh
        havde glemt minteh - jeg var også kort inde over om det kunne have været Bah...men ja selvf minteh

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          havde glemt minteh - jeg var også kort inde over om det kunne have været Bah...men ja selvf minteh
          Det positive er at for hver kamp Minteh får i hhv æresdivisionen og Champions League, jo flere penge får OB ind fra den transfer…..så endnu flere penge til at hente den helt rigtige træner ;-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Det positive er at for hver kamp Minteh får i hhv æresdivisionen og Champions League, jo flere penge får OB ind fra den transfer…..så endnu flere penge til at hente den helt rigtige træner ;-)
            Mon dog vi henter bonusser så længe han er lejet ud til æresdivisionen? Tænker det evt først sker når han lander i Newcastle. Men vi er vidst oppe i 2-3 mill £ minimum som kan komme ekstra ind a døren de næste år. Men hvis vi ikke vil bruge dem kan det jo være ligegyldigt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Mon dog vi henter bonusser så længe han er lejet ud til æresdivisionen? Tænker det evt først sker når han lander i Newcastle. Men vi er vidst oppe i 2-3 mill £ minimum som kan komme ekstra ind a døren de næste år. Men hvis vi ikke vil bruge dem kan det jo være ligegyldigt
              Mon ikke de penge bruges på at få hesteshows til byen, så vi kan konkurrere med dem fra Heden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Mon ikke de penge bruges på at få hesteshows til byen, så vi kan konkurrere med dem fra Heden
                Jeg tror stadig på at NT er fuld igang med at gøre OB klar til salg. Så regnskaberne skal se gode ud.
                Og en af de ting der hjælper med det er at fjerne gæld. Så er det jo heldigt at han selv er den største kreditor og derved kan “hjælpe” OB….

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg tror stadig på at NT er fuld igang med at gøre OB klar til salg. Så regnskaberne skal se gode ud.
                  Og en af de ting der hjælper med det er at fjerne gæld. Så er det jo heldigt at han selv er den største kreditor og derved kan “hjælpe” OB….
                  Det kan jeg kun give dig ret i

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mon dog vi henter bonusser så længe han er lejet ud til æresdivisionen? Tænker det evt først sker når han lander i Newcastle. Men vi er vidst oppe i 2-3 mill £ minimum som kan komme ekstra ind a døren de næste år. Men hvis vi ikke vil bruge dem kan det jo være ligegyldigt
                    Det er naturligvis også en mulighed, det er svært at vide hvordan sådan en kontrakt er skruet sammen. Man at han allerede præsterer flot i Champions League er kun positivt og det må give os større muligheder for at lave lignende salg i fremtiden da købende klubber også vil se på hvad vi har solgt og hvordan de spillere præsterer når de kommer væk fra “andedammen”.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg tror stadig på at NT er fuld igang med at gøre OB klar til salg. Så regnskaberne skal se gode ud.
                      Og en af de ting der hjælper med det er at fjerne gæld. Så er det jo heldigt at han selv er den største kreditor og derved kan “hjælpe” OB….
                      Så må vi bare krydse alt hvad vi har for at klubben bliver solgt til nogen med både visioner, midler og villighed til at bruge dem rigtigt i Odense Boldklub.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Så må vi bare krydse alt hvad vi har for at klubben bliver solgt til nogen med både visioner, midler og villighed til at bruge dem rigtigt i Odense Boldklub.
                        Ja. Men jeg skælver. Udlændinge går kun ind i dansk fodbold for at tjene penge. Det kan de gøre på mere eller mindre fine måder. Vi ved at Danmark har mindre kontrol med det finansielle end i en del andre lande (tak, Anders Fogh :-( )så der er givet en del muligheder for at fifle. Men de gode findes. NT har været god på den måde, men har ikke gennem de mange år lært nok om fodboldforretning, selv om han har været meget mere involveret end mange andre ejere. Han - og nok også Thomas Christensen - har ikke været gode nok for klubben. Det er jo tydeligt. Og jeg tror heller ikke, han gider mere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                          Ja. Men jeg skælver. Udlændinge går kun ind i dansk fodbold for at tjene penge. Det kan de gøre på mere eller mindre fine måder. Vi ved at Danmark har mindre kontrol med det finansielle end i en del andre lande (tak, Anders Fogh :-( )så der er givet en del muligheder for at fifle. Men de gode findes. NT har været god på den måde, men har ikke gennem de mange år lært nok om fodboldforretning, selv om han har været meget mere involveret end mange andre ejere. Han - og nok også Thomas Christensen - har ikke været gode nok for klubben. Det er jo tydeligt. Og jeg tror heller ikke, han gider mere.
                          Nu skal dette ikke blive et politisk forum, men kan du trods alt uddybe din påstand ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            Ja. Men jeg skælver. Udlændinge går kun ind i dansk fodbold for at tjene penge. Det kan de gøre på mere eller mindre fine måder. Vi ved at Danmark har mindre kontrol med det finansielle end i en del andre lande (tak, Anders Fogh :-( )så der er givet en del muligheder for at fifle. Men de gode findes. NT har været god på den måde, men har ikke gennem de mange år lært nok om fodboldforretning, selv om han har været meget mere involveret end mange andre ejere. Han - og nok også Thomas Christensen - har ikke været gode nok for klubben. Det er jo tydeligt. Og jeg tror heller ikke, han gider mere.
                            Hvor kom den fra - den finansielle kontrol i Danmark er blandt de strammeste i EU - og langt mere finmasket end i USA og Sydeuropa ??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Det positive er at for hver kamp Minteh får i hhv æresdivisionen og Champions League, jo flere penge får OB ind fra den transfer…..så endnu flere penge til at hente den helt rigtige træner ;-)
                              Du mener “jo flere penge bliver ikke brugt på det sportslige setup i OB”. Pengene skal jo åbenbart ikke bruges på sportslig fremgang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Du mener “jo flere penge bliver ikke brugt på det sportslige setup i OB”. Pengene skal jo åbenbart ikke bruges på sportslig fremgang.
                                Det er jo svært at vide hvor mange penge der er brugt på de nye spillere .. priserne er stukket af .. det er lønninger og Signon fees måske også for at lokke nogen til OB.

                                Hvor meget har OdenseQ kostet, hvor mange penge er der sat af til baner, til stadion, til akademi etc. .. vi ved det ikke for vi bliver ikke draget ind i det og det kunne OB måske godt gøre mere ud af .. specielt når man ikke kan se det på 1. holdet..

                                Nogen mener at NT stikker pengene i lommen, overfører dem til andre steder i OS&E eller får tilbagebetalt de lån han tidligere har givet til fodbolddelen - men vi ved det ikke .. alle dele er plausible og er som sådan i orden juridisk osv. men der er reelt ingen indikationer om det andet end at man ikke kan se at de ikke bliver brugt på 1. holdet .. måske ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X