Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
    Silkeborg berøvet sejren i Aarhus i sidste minut??
    Det er simpelthen til grin!!!
    Så lidt af kampen og måtte så tilbage og se de sidste 10 min. Hvis det var OB, så havde jeg ødelagt et eller andet, da AGF fik omspark - det er det latterligste, jeg længe har set. De kunne lige så godt sige, at vi sparker, indtil AGF scorer. GFerne mener så, at Duelund burde have haft straffe i første halvleg - den er sådan lidt so-so i min bog. Men det retfærdiggør jo aldrig, at man dømmer det tyndeste omspark set i mands minde. Straffet er i forvejen diskutabelt - men OK, der er jo mange der mener, at den naturlige stilling for en forsvarsspillers hænder er omme bag ryggen. Jeg tænker lidt: hvor mange mennesker løber særlig hurtigt med hænderne bag ryggen, og hvad er der 'naturligt' ved det?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

      Så lidt af kampen og måtte så tilbage og se de sidste 10 min. Hvis det var OB, så havde jeg ødelagt et eller andet, da AGF fik omspark - det er det latterligste, jeg længe har set. De kunne lige så godt sige, at vi sparker, indtil AGF scorer. GFerne mener så, at Duelund burde have haft straffe i første halvleg - den er sådan lidt so-so i min bog. Men det retfærdiggør jo aldrig, at man dømmer det tyndeste omspark set i mands minde. Straffet er i forvejen diskutabelt - men OK, der er jo mange der mener, at den naturlige stilling for en forsvarsspillers hænder er omme bag ryggen. Jeg tænker lidt: hvor mange mennesker løber særlig hurtigt med hænderne bag ryggen, og hvad er der 'naturligt' ved det?
      Exactly .. ingen som i absolut ingen løber med hænderne på ryggen eller klæbet ind til siden af kroppen. Det er faktisk det mest unaturlige sted at have hænder og arme når man løber, eller er i ubalance. Lækker formulering "vi sparker indtil GF scorer"

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

        Så lidt af kampen og måtte så tilbage og se de sidste 10 min. Hvis det var OB, så havde jeg ødelagt et eller andet, da AGF fik omspark - det er det latterligste, jeg længe har set. De kunne lige så godt sige, at vi sparker, indtil AGF scorer. GFerne mener så, at Duelund burde have haft straffe i første halvleg - den er sådan lidt so-so i min bog. Men det retfærdiggør jo aldrig, at man dømmer det tyndeste omspark set i mands minde. Straffet er i forvejen diskutabelt - men OK, der er jo mange der mener, at den naturlige stilling for en forsvarsspillers hænder er omme bag ryggen. Jeg tænker lidt: hvor mange mennesker løber særlig hurtigt med hænderne bag ryggen, og hvad er der 'naturligt' ved det?
        Den VAR-dommer gravede virkelig dybt I regelbogen for at GF skulle have det point. Ingen havde nogensinde diskuteret de 2 cm keeperen hopper ud fra stregen. Han bruger det ikke engang til noget, fordi GF'eren sparker så pinligt ringe. Havde det dog bare været omvendt eller fck/bif det var gået udover, så nogen for alvor gad gå op i det, men ak nej. Nu var det Sif og Kent er for god af sig til at hænge dommere ud for det de er herhjemme. Super ringe

        Comment


          Undskyld mig men hvordan taber vi nogensinde til Viborg, de er pinligt ringe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
            Undskyld mig men hvordan taber vi nogensinde til Viborg, de er pinligt ringe
            Ikke desto minder er de placeret på en sjetteplads, mens vi tager en prangende ottendeplads.

            Sæsonen er spæd, men jeg synes ikke, vi skal kaste med sten.

            Og jo jo, vi har haft et svært program.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
              Undskyld mig men hvordan taber vi nogensinde til Viborg, de er pinligt ringe
              Jeg er endnu mere rasende over at vi spiller uafgjort mod RFC. Hold kæft hvor er de dårlige - og jeg tror de rykker ned.

              Kan ikke se deres plan, hvad de vil med eller uden bold….

              VFF har nogle spændende spillere, Randers har Bundgaard - og det er det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Jeg er endnu mere rasende over at vi spiller uafgjort mod RFC. Hold kæft hvor er de dårlige - og jeg tror de rykker ned.

                Kan ikke se deres plan, hvad de vil med eller uden bold….

                VFF har nogle spændende spillere, Randers har Bundgaard - og det er det.
                Tror altså Odey vil pynte på et bedre hold. Fx OB.. Gad godt se OB lave et statement og smide 10-12 mill for ham.
                Efter en tilvænnings sæson ser han sgu god ud IMO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
                  Undskyld mig men hvordan taber vi nogensinde til Viborg, de er pinligt ringe
                  Vi bakkede på Ementa og Hvidovre fløj bare ned i ham, som CH ville have sagt. Derudover mangler VFF Grønning i dag som er vigtig for dem. Men det er virkelig ikke specielt kompliceret at gøre VFF ufarlige. Vi fik så bare vist fodboldverdenen, hvordan man i hvert fald ikke skal spille imod dem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tror altså Odey vil pynte på et bedre hold. Fx OB.. Gad godt se OB lave et statement og smide 10-12 mill for ham.
                    Efter en tilvænnings sæson ser han sgu god ud IMO
                    Han har haft 2 hele sæsoner i Randers.
                    Leverede flot med scoringer i den første sæson, sidste sæson var ikke noget at råbe hurra for.

                    Imo, skal vi ikke smide 10-12 millioner for Odey, han er simpelthen for ustabil, til at vi skal satse på ham.
                    Vi har vores 2 lønkontoer i forvejen på toppen, heller ikke om en sæson skal vi gå efter ham.
                    Han er ikke så stor en profil i Suppen, at det vil være et statement.

                    Men vi kan jo sagtens være uenige - det er helt fair;)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror altså Odey vil pynte på et bedre hold. Fx OB.. Gad godt se OB lave et statement og smide 10-12 mill for ham.
                      Efter en tilvænnings sæson ser han sgu god ud IMO
                      Hellere en hybrid bane i Ådalen og på stadion. Alt for risikabelt med 12 millioner for Odey.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Hellere en hybrid bane i Ådalen og på stadion. Alt for risikabelt med 12 millioner for Odey.
                        Er fuldstændig enig. 19 kampe i SL sidste sæson, 0 mål. Det skriger ikke af en stor forstærkning.

                        Comment


                          Det lugter af en tæt kamp om midterfeltet igen i år…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Hellere en hybrid bane i Ådalen og på stadion. Alt for risikabelt med 12 millioner for Odey.
                            Jeg satse på alle 3 dele

                            Comment


                              Vi må desværre nok bare erkende, at vi ligger præcis hvor vi hører til - som sædvanlig. Vi skulle "bare" have holdt stand mod Randers, men de udligner alligevel i 90+5, FCK får et afrettet skud i 89', og så spiller vi en frygtelig kamp mod Viborg, som vi fortjent taber. Ja, alt er ved det gamle med OB.

                              There's always next season.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Vi må desværre nok bare erkende, at vi ligger præcis hvor vi hører til - som sædvanlig. Vi skulle "bare" have holdt stand mod Randers, men de udligner alligevel i 90+5, FCK får et afrettet skud i 89', og så spiller vi en frygtelig kamp mod Viborg, som vi fortjent taber. Ja, alt er ved det gamle med OB.

                                There's always next season.
                                4 kampe inde - placeringen i sig selv mener jeg ikke er vigtig endnu, men det er point. Og vi har bare smidt nogle dumme nogle allerede - håber holdet formår at rejse sig mod agf - og så bliver kampene mod hvidovre og vejle vigtige - formår vi at vinde de kampe vi SKAL vinde?

                                Jeg bevarer håbet lidt endnu, vinduet er stadig åbent og et par profiler kan ændre meget. På den positive side så syntes jeg også vi har set at en del af de nye spillere har noget kvalitet - og holdet har et fint top niveau.

                                Desværre som altid med OB så er bundniveauet tilsvarende lavt og det skal ændres, hurtigt.

                                Alt det holdt sammen med at de andre hold der kæmper om de sidste top 6 pladser ikke ser vildt skræmmende ud heller.

                                Alle "eksperter" havde inden sæsonen givet de 5 første pladser væk - baseret på hvad vi har set hidtil så syntes jeg vi kan ændre det til 4 - mener ikke BIF har set så stærke ud at de er garanteret en plads.

                                Comment

                                Working...
                                X