Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er lige det jeg mente: vi prøver det i 10 år nu med en spillestil vi har hverken træningsforhold eller spillere for. Og hvis man ikke har mulighed at ændre det og skabe de nødvendige forhold og købe og betale de spiller derfor så er det vel torskedumt ikke at tage de konsekvenser og rette spillestilen.
    helt enig.

    var jo også problemet under Alm - virkede til det var en meget krævende spillestil han havde. Men der blev ikke hentet spillere med nok kvalitet til det. Det hjalp da man fik Gigo ind - men det var jo 3-4 spillere på det niveau man skulle have hentet hvis det skulle have lykkedes.

    Og så er vi tilbage ved den store "plan" de lagde i sin tid - skulle de nok tage et langt kig på og lige rette den lidt til.

    Comment


      ... (der er godt nok 5 minutter tilbage af Lyngby-opgøret, men...)
      Det bliver - forhåbentligt - godt for OB at rykke ned - hvis ikke DET kan få ledelsen til at indse at der skal skabes klub- og mandskabskultur, fightervilje, vildskab og kampgejst ...hvad kan så? ... og også noget ledelsesmæssig selvindsigt - man har ansat de forkerte personer (alt for mange gange) - der skal noget nyt til ...
      Man kunne overveje at kigge i retning af de klubber der har lidt succes og gøre noget i den retning - i stedet for at være så - pardon my fynsk - snotdumm' at forstætte med at gøre hvad man har gjort de seneste 15 år ...
      *SUK*
      Vi skal bare vinde resten ....

      Comment


        Nå. Det var det. Jeg har givet op. Det eneste positive jeg kan se i nedrykning er at jeg kan opsige mine tv-pakker. Så sparer jeg da de 7000 kr. næste år, da det er den eneste grund at jeg har det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Nå. Det var det. Jeg har givet op. Det eneste positive jeg kan se i nedrykning er at jeg kan opsige mine tv-pakker. Så sparer jeg da de 7000 kr. næste år, da det er den eneste grund at jeg har det.
          Plus-siden (ud over sparede tv-penge)
          -udvikle egne talenter,
          -Få gnisten omkring OB tilbage

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Plus-siden (ud over sparede tv-penge)
            -udvikle egne talenter,
            -Få gnisten omkring OB tilbage
            Måske tage et sabbatår, og lige blive opdateret på hvor gamle ungerne er blevet og om de stadig ikke vil spise broccoli.
            Føler mig drænet fuldstændig det sidste halvandet årti. Jeg er da vidst også rundet både 30 og 40 undervejs
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Plus-siden (ud over sparede tv-penge)
              -udvikle egne talenter,
              -Få gnisten omkring OB tilbage
              Så længe at der bliver udstikket en retning for ledelsen gennem topstyring er det fuldstændig ligegyldigt at udvikle egne talenter. For de dygtigste ryger alligevel før det kan sætte et aftryk.
              Jeg ville elske en stamme, med vores egne dygtige talenter. Og så vil jeg gerne have at man stopper med det pseudotræner arbejde og spiller en formation der kan skabe noget rygrad. Vi kan ikke spille 5-2-3. Vi skal spille 4-4-2 eller 4-3-3.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Nå. Det var det. Jeg har givet op. Det eneste positive jeg kan se i nedrykning er at jeg kan opsige mine tv-pakker. Så sparer jeg da de 7000 kr. næste år, da det er den eneste grund at jeg har det.
                Går ud fra at der er ingen mulighed at se 1. Div kampe på TV eller nettet. Er det rigtigt?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Det er vist et permanent farvel til trænere, sportsdirektør og så skal ledelsen samme vej….dette her kan på ingen måde forsvares eller bortforklares af nogen i dette fortagende….NT er den største synder

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Går ud fra at der er ingen mulighed at se 1. Div kampe på TV eller nettet. Er det rigtigt?
                    Ej de bliver også sendt (i hvert fald en stor del), men jeg er lidt i tvivl om hvordan sende planen ser ud præcist.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                      Ej de bliver også sendt (i hvert fald en stor del), men jeg er lidt i tvivl om hvordan sende planen ser ud præcist.
                      Er taknemmelig for hver information hvis det bliver den forventelige nedrykning. Superligakampe kan se på nettet her i Tyskland men har akdrig fundet 1. Div. kampe.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Er taknemmelig for hver information hvis det bliver den forventelige nedrykning. Superligakampe kan se på nettet her i Tyskland men har akdrig fundet 1. Div. kampe.
                        har selv lige kigget på det - viasat har rettigheder til 1 division (ihvertfald i år - ved ikke om det ændre sig til næste sæson) du skal nok ikke regne med at alle kampe bliver vidst - men mon ikke OBs kampe bliver prioriteret en del - lidt som de nok har gjort med AAb i denne sæson

                        edit: alene denne weekend viser de en kamp Lørdag, en Søndag og en Mandag - så fortsætter de på den måde må der være en rimelig mulighed for at fange de fleste af OBs kampe
                        Last edited by mhbp; 10-05-2024, 20:41.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Plus-siden (ud over sparede tv-penge)
                          -udvikle egne talenter,
                          -Få gnisten omkring OB tilbage
                          Vi slipper for at Jack Jørgensen skal uddele ekstra billetter til Brøndby og FCK fans når vi møder dem på hjemmebane.
                          Vores træningsfaciliteter er på 1. divisionsniveau.
                          vores stadion er på 1. Divisionsniveau.
                          vores ledelse er på 1. divisionsniveau .
                          vi kan måske komme i top 6 for en gangs skyld….. men kun måske.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Vi slipper for at Jack Jørgensen skal uddele ekstra billetter til Brøndby og FCK fans når vi møder dem på hjemmebane.
                            Vores træningsfaciliteter er på 1. divisionsniveau.
                            vores stadion er på 1. Divisionsniveau.
                            vores ledelse er på 1. divisionsniveau .
                            vi kan måske komme i top 6 for en gangs skyld….. men kun måske.
                            alt andet lige er der vel også større chance for at vi vinder flere kampe end i denne sæson. Tænk om man kunne nå to ciffrede antal sejre. Måske det også kan blive til en hjemmesejr - hvem ved

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Nå. Det var det. Jeg har givet op. Det eneste positive jeg kan se i nedrykning er at jeg kan opsige mine tv-pakker. Så sparer jeg da de 7000 kr. næste år, da det er den eneste grund at jeg har det.
                              Kan man se 1. Div andre steder end den store viaplay pakke?

                              Comment


                                Præcis min pointe, som Slotsager sætter ord. Det er ødelæggende for moralen at folk offentligt siger at de skal væk fra OB i en så svær periode:
                                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-hardt-at-hore

                                Comment

                                Working...
                                X