Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Kan ikke se hvorfor Krogh ikke skulle ryge .. han har præsteret ringere med samme trup som Alm + to forstærkninger ..
Det har været katastrofalt i kvalifikationsspillet .. simpelthen katastrofalt .. formation, rokeringer, indskiftninger, start11 osv osv ..
Mentalt har han sket ikke kunne håndtere at være i nedrykningsfare …. OB er den eneste klub der har pebet nedrykning i 15 kampe .. Lyngby accepterer risikoen, Vejle har haft det som udgangspunkt gennem hele sæsonen.
Hvis man har succes ved at tænke positivt så giver man ikke sig selv de bedste forudsætninger for at vinde ved konsekvent at tænke og tale negativt ..
Nu hylder vi start11 med 5 akademispillere inde sidste to kampe men der var altså også 4 med fra start da man tabte til Lyngby hjemme .. formationen har ændret sig, mentaliteten har ændret sig efter det begyndte at se helt sort ud … spiller mere frit ..
Jeg beholder heller BW med et ordentligt opdrag, budget og realitionen om at han tidligere har undervurderet styrken af Superligaen end at beholde SK ..
Sorry ..
utrolig kortsigtet - men der er bare enormt meget der skal ordens i dette vindue - og det hurtigt. Har man stadig tillid til at Krogh og hans team kan få det til at fungerer - så ville man fjerne min. et punkt på en allerede lang to-do liste.
Helt ideelt set så skal hvem end der bliver ny fodbold direktør sætte sit eget hold, igen forudsætter det man mener Krogh vil kunne bringe os tilbage til suppen, men køber man den vil man kunne få en ny fodbold direktør ind, måske kunne man også få lagt en ordenlig plan mht spillestil, udtryk, ambitioner osv. Alt efter hvordan Krogh gør det til den tid, og om han passer ind i det nye set up ville man så kunne holde fast i ham, eller bringe en ny ind når alt det andet er på plads.
For tænker vi skal hen og starte nærmest helt forfra. Fundamentet skal rives op og et nyt bygges - og det gør man jo ikke bare lige på 2-3 uger, samtidig med man skal hen og skifte 10-15 spillere...
Men lad os se hvad der sker; håber som sagt de melder ud allerede mandag uanset om det hedder superliga eller 1 division.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFår muligvis på hatpuklen for denne…. Og havde faktisk længe overvejet om jeg skulle skrive den. Men…. Det er jo et debatforum og vi lever i en skør OB tid..
Rygtet i sponsorkredsen lyder på pressemøde i start/midt næste uge hvor BW,Søren og Frank officielt bliver fyret.. Uanset hvad der sker i morgen..
For en gang skyld håber jeg sgu på at min kilde ikke får ret. Jeg håber og tror stadig på Søren Krogh.. Og tror fuldt og fast på at han er den rigtige løsning på den lange bane. Så den gør mig sgu lidt trist. Øv.
BW giver selvfølgelig sig selv.
Krogh og Hjortebjerg er fedtet ind i alt for meget af det der ikke har fungeret og den usunde kultur der er, de var også med under Alm, og det de er rundet af, FC Nordsjælland-tankegangen, er ikke det der skal gennemsyre det nye OB. De har haft muligheden for at præge tingene på spillestil og udtryk, og de har fejlet miserabelt.
Der er brug for luftforandring og der er brug for mere end bare en enkelt ny træners blik på det hele. At man holder fast i Mads Lyng, vil jeg sagtens kunne forstå, han har været her i meget kortere tid og virker slet ikke til at have den samme indflydelse på den spillemæssige retning som de to andre.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Kan ikke se hvorfor Krogh ikke skulle ryge .. han har præsteret ringere med samme trup som Alm + to forstærkninger ..
Det har været katastrofalt i kvalifikationsspillet .. simpelthen katastrofalt .. formation, rokeringer, indskiftninger, start11 osv osv ..
Mentalt har han sket ikke kunne håndtere at være i nedrykningsfare …. OB er den eneste klub der har pebet nedrykning i 15 kampe .. Lyngby accepterer risikoen, Vejle har haft det som udgangspunkt gennem hele sæsonen.
Hvis man har succes ved at tænke positivt så giver man ikke sig selv de bedste forudsætninger for at vinde ved konsekvent at tænke og tale negativt ..
Nu hylder vi start11 med 5 akademispillere inde sidste to kampe men der var altså også 4 med fra start da man tabte til Lyngby hjemme .. formationen har ændret sig, mentaliteten har ændret sig efter det begyndte at se helt sort ud … spiller mere frit ..
Jeg beholder heller BW med et ordentligt opdrag, budget og realitionen om at han tidligere har undervurderet styrken af Superligaen end at beholde SK ..
Sorry ..
- jeg er som sådan enig langt hen af vejen. Jeg er i tvivl om SK kunne være god - jeg kan sagtens se nogle positive sider. Lyder også til at han gør det godt til træning (aner jeg intet om)
Men der er også taget mange dårlige/forkerte beslutninger.
- jeg tror langt mere på det er formationen frem for det er akademi spillerne (selv om de også har gjort det godt)
Og jeg har bestemt heller ikke noget imod at fortsætte med BW - har jeg skrevet flere gange.
Ultimativt så sidder problemet jo nok højere oppe...så medmindre man får mere styr på hvad end det er der er galt så hjælper det næppe at skifte BW eller Krogh eller Hjortejberg eller dem alle ud.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFår muligvis på hatpuklen for denne…. Og havde faktisk længe overvejet om jeg skulle skrive den. Men…. Det er jo et debatforum og vi lever i en skør OB tid..
Rygtet i sponsorkredsen lyder på pressemøde i start/midt næste uge hvor BW,Søren og Frank officielt bliver fyret.. Uanset hvad der sker i morgen..
For en gang skyld håber jeg sgu på at min kilde ikke får ret. Jeg håber og tror stadig på Søren Krogh.. Og tror fuldt og fast på at han er den rigtige løsning på den lange bane. Så den gør mig sgu lidt trist. Øv.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDeroute - eller som minimum stået i stampe på stedet er indlysende klart, men det er jo også tilbagegang når andre udvikler på deres projekter. Jeg er spændt på hvad Enrico (og andre ledere i OB) siger til situationen på lørdag når det med meget stor sandsynlighed ender i det alle frygter. Enrico sagde ved ansættelsen af BW at det var den største sportslige investering nogensinde i OBs historie, og senest har han jo sagt at alle med nøgler til OB skal evalueres nøje for at finde årsagerne til "den største sportslige investering" har fejlet med OBs projekt. Kan det mon virkelig lykkes dem at frikende sig selv endnu engang og kun pege på BW som syndebukken i denne skandale. Lur mig om det ikke lykkes ar børste egne skuldre fri når støvet har lagt sig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
Nu finder vi naturligvis aldrig ud af hvad der ville vaeret sket hvis en anden havde taget over eller blevet. Men hvorfor tror du at eksempelvis Alm, kunne have faaet spillerne til at praestere bedre I nedrykningsspillet end SK?
Jeg kendte ikke noget til SK foer han tog over og foeler stadig ikke jeg kan sige om det var rigtig eller forkert, men tror sgu de samme spillere havde ydet lige saa lidt for klubben og holdet under Alm, som det vi har set under SK.
Jeg har aldrig været Alm fan, og vi ved ikke hvordan det var gået med ham som træner, men de andre år har han fået mange point i nedryknings spillet.
Synes Søren Krogh har skiftet alt for meget ud, forkert ud, underlige dispositioner i hobetal. Og italesat nedrykningsfaren alt for tidligt.
Synes generelt bare han har grebet hele situationen forkert an. Og ja han siger alle de rigtige ting vi gerne vil høre, men vi kan bare ikke se det om søndagen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Sorry ..
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
.... Det var en kæmpe fejl at ansætte Søren Krogh som cheftræner. Mon der sidder en træner i Sverige og griner godt og grundigt?
Vildt at assistenten kunne gøre det dårligere end Alm kunne.
Jeg kendte ikke noget til SK foer han tog over og foeler stadig ikke jeg kan sige om det var rigtig eller forkert, men tror sgu de samme spillere havde ydet lige saa lidt for klubben og holdet under Alm, som det vi har set under SK.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså hvis man vælger at smide SK på porten så er man vel også nødt til at tage Hjortebjerg med efterhånden.
Jeg kan sgutte finde ud af hvad der er det rigtige at gøre...kan på mange måder godt li' Krogh men syntes godt nok også der har været mange fejl - særligt at der blev holdt fast i formationen alt for længe - det kommer nok desværre til at koste en tur i 1 division.
Men mht pressemøde i næste uge - giver jo god mening, uanset hvordan det går lørdag - de har vanvittigt travlt så håber da det bliver mandag morgen...
Sorry ..Last edited by Plum; 24-05-2024, 19:37.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Jeg kan sgutte finde ud af hvad der er det rigtige at gøre...kan på mange måder godt li' Krogh men syntes godt nok også der har været mange fejl - særligt at der blev holdt fast i formationen alt for længe - det kommer nok desværre til at koste en tur i 1 division.
Men mht pressemøde i næste uge - giver jo god mening, uanset hvordan det går lørdag - de har vanvittigt travlt så håber da det bliver mandag morgen...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Uhhhh. Jeg syntes jo netop man skulle holde på lidt kontinuitet dernede. Det kunne jo godt minde om blodbadet for 13-14 år siden. Det kom der jo heller ikke noget godt ud af. Jeg håber sgu at vi smadrer Viborg i morgen med alle de unge drenge og spiller sæsonens bedste kamp.
Så skal du bare se.. Så vil 95% af alle nuværende SK kritikkere næste sæson himle op over hvorfor dog vi fyrede en træner der for første gang i 5 år vandt 3 kampe i træk og ellers sluttede af med at spille flot OB DNA fodbold..
Håber stadig at min kilde tager fejl og SK giver bestyrelsen noget at tænke over efter i morgen.. BW kan bare smutte hjem til Sverige
EN fuldstændig tabula rasa nu hvor der venter allerede en gigantisk udskiftning af truppen vvir slsinen dtsrter slkerede om 7 uger er en kæmpe risiko vi skulle ikke risikere. Men BW sskal sendes tilbage til det svenske asap. Så skal Nagel klare transferarbejde sammen med Krogh.
Leave a comment:
-
Frank Hjortebjerg eller Mads Lyng cheftræner.
Enrico siger vi laver en ny strategi som går ud på vi skal i top 6.
Jack siger et eller andet hult om det fynske fællesskab.
Niels siger ikke noget, men trækker i alle tråden.
……I hørte det her først.
Leave a comment:
-
Tak for at dele rygterne. Uanset om de holder. Jeg kan slet ikke tro de ryger alle 3, fordi der bliver den ondelynme travlt de næste uger, med at få truppen på plads til næste sæson.
Ellers må vi da håbe der allerede er ansat et nyt trænerteam. Og det ligner ikke OB at være på forkant med situationen.
Det bliver sindssygt spændende.
Så skal du bare se.. Så vil 95% af alle nuværende SK kritikkere næste sæson himle op over hvorfor dog vi fyrede en træner der for første gang i 5 år vandt 3 kampe i træk og ellers sluttede af med at spille flot OB DNA fodbold..
Håber stadig at min kilde tager fejl og SK giver bestyrelsen noget at tænke over efter i morgen.. BW kan bare smutte hjem til Sverige
Leave a comment:
-
Tak for at dele rygterne. Uanset om de holder. Jeg kan slet ikke tro de ryger alle 3, fordi der bliver den ondelynme travlt de næste uger, med at få truppen på plads til næste sæson.
Ellers må vi da håbe der allerede er ansat et nyt trænerteam. Og det ligner ikke OB at være på forkant med situationen.
Det bliver sindssygt spændende.
Leave a comment:
Leave a comment: