Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
    Hvis nu man er forretningsmand.... en t-shirt med "Jeg var på Odense Stadion da OB vandt"...
    Ny chant på hjemmebane:

"Lets pretend
    lets pretend
    lets pretend we won a game
    LETS PRE-TEND WE WON A GAME......YAAAAAY"​

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tror jeg godt - kommer nok an på hvilken aftale man har lavet. Men man har lige sendt Ivan væk - hvorfor tror du de henter ham retur?
    Tror jeg heller ikke .. men det kan jo blive nødvendigt ..

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kan man trække lejespillere hjem? Her tænker jeg også på Mihajlo ..
    tror jeg godt - kommer nok an på hvilken aftale man har lavet. Men man har lige sendt Ivan væk - hvorfor tror du de henter ham retur?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vil nu gerne have ham hjem til sommer.
    tænker også han ville være fin at have - men det er mere om han vil tilbage til Fyn. Ønsker han ikke det er det nok bedre for alle at få ham solgt videre.

Leave a comment:

• capone
    replied
    Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
    Hvis nu man er forretningsmand.... en t-shirt med "Jeg var på Odense Stadion da OB vandt"...
    Den t-shirt ville der sgu ikke være mange kunder til.

Leave a comment:

• Grønvang
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    tongya åbenbart ved at finde formen på cypern.

Fint hvis lejeopholdet kan føre et salg med sig.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ler-paa-cypern
    Vil nu gerne have ham hjem til sommer.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Kan man trække lejespillere hjem? Her tænker jeg også på Mihajlo ..

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Leave a comment:

replied
    Har vi ikke en samarbejdsaftale med Naestved eller husker jeg forkert ?

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Den diskussion med Klynge er simplethen så vag. Han får chancen i Silkeborg, da de er rykket ned og kæmper i 1. div her har han mulighed for at få en masse spilletid og udvikle sit spil. Det ville ikke være sket i OB, da vi lå i superligaen. Hvis han skulle have spillet central midt fast på det tidspunkt havde dette forum revet ham i stykker og skreget op om det er useriøst ikke at investere.

Klynge var ikke blevet den spiller han er i dag, hvis han var blevet i OB fordi han ikke kunne få fast spilletid.
    OB skal blive bedre til at lave en FCM og låne de unge ud. Det kan godt være at de ikke alle slår til i 1. division, men nogle af dem vil vi får stærkere tilbage.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Enig i at Klynge havde godt af et år i første division, men som jeg husker det, så gjorde han det fint i den håndfuld kampe han fik?
    Så det undrede ihvertfald mig at han ikke fik chancen.
    Klynge gjorde det absolut udemærket, faktisk bedre end flere af dem vi valgte at beholde.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Enig i at Klynge havde godt af et år i første division, men som jeg husker det, så gjorde han det fint i den håndfuld kampe han fik?
    Så det undrede ihvertfald mig at han ikke fik chancen.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Den diskussion med Klynge er simplethen så vag. Han får chancen i Silkeborg, da de er rykket ned og kæmper i 1. div her har han mulighed for at få en masse spilletid og udvikle sit spil. Det ville ikke være sket i OB, da vi lå i superligaen. Hvis han skulle have spillet central midt fast på det tidspunkt havde dette forum revet ham i stykker og skreget op om det er useriøst ikke at investere.

Klynge var ikke blevet den spiller han er i dag, hvis han var blevet i OB fordi han ikke kunne få fast spilletid.
    Helt enig. For at have tid og plads til at udvikle dig, skal du integreres på et hold som fungerer, og som har en solid stamme af bærende spillere.
    Du skal være et talent i Slotsager klassen, hvis du skal kunne bide dig fast, og udvikle dig på et tilfældigt sammensat hold som OB.
    Vi har ikke udviklet en nævneværdig spiller siden Falk, men vi har haft nogle spillere i klassen under, som først blev udviklet efter de kom væk fra OB.

Leave a comment:

• Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Ja det er ind imellem lederne i ungdomsafdelingen i OB undervurderer ungdomsspillerne, bare se Isak Jensen, og Anders Klynge fra OB U19 guldholdet nu i Viborg og Silkeborg.
    De ville have pyntet på holdet nu.

Leave a comment:

Working...
X