Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
    Er det ikke sket i en del kampe efterhånden at OB er foran og så ikke vinder kampen ?
    Randers, AGF. Kom selv med flere.

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Er det ikke sket i en del kampe efterhånden at OB er foran og så ikke vinder kampen ?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Nå. Det var så det. I det mindste så er der da rigeligt materiale til endnu en sæson af engang odense altid odense.
    og vi kan forvente endnu en aktiv sommer - så vi kommer ikke til at gå 8 uger uden OB nyt...

Den er grim - men man havde jo ligesom indstillet sig på den

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Nå. Det var så det. I det mindste så er der da rigeligt materiale til endnu en sæson af engang odense altid odense.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Igen er din mening "sandheden", mens vi andre vrøvler....

Dette er et debatforum, hvor alle skal have lov til at skrive deres meninger uden at blive nedgjort.

Men du ved jo som ALTID bedst
    Det er da ellers dig, der ynder at antyde at folk er gået for tidligt i fredagsbaren eller på andr emåder er alkoholiserede, når du er uenig i deres holdninger. Derudover indrømmer jeg gerne, når jeg - ganske jævnligt - tager fejl af ting omkring OB.
    Jeg mindes ikke at jeg har nedgjort nogen her - blot givet udtryk for min mening at Peter Sørensen er en af Danmarks værste "eksperter".

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Han lyder ellers lige så forvrøvlet som medkommentator, som han plejer.
    Igen er din mening "sandheden", mens vi andre vrøvler....

Dette er et debatforum, hvor alle skal have lov til at skrive deres meninger uden at blive nedgjort.

Men du ved jo som ALTID bedst

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Alle bør høre det. Det var fremragende.
    Han lyder ellers lige så forvrøvlet som medkommentator, som han plejer.

Leave a comment:

• Galamush
    replied

Er der et link?

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Det lyder meget lidt Peter Sørensensk

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Klasse interview af Peter Sørensen af SK.
    Det lyder meget lidt Peter Sørensensk

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Klasse interview af Peter Sørensen af SK.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

I øvrigt er det jo også Crazy at Viborg ikke kan/vil slå Lyngby i en kamp om 7.-pladsen. Det lignede en badeferiekamp fra deres side. De taber også til Vejle på hjemmebane. Det ercthe Perfect storm og derfor skal man by far have det højeste pointtal for redning ever i denne struktur.
    jo men illustrerer vel meget godt hvad der er vigtigst - overlevelse eller en 7. plads.

Ja der er et eller andet at spille om med den 7. plads kamp....meeeen så er den vel heller ikke mere spændende

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig.

Bare et hurtigt spørgsmål: Hvis vi går med præmissen om at Søren Krogh er den helt rigtige cheftræner for OB, hvad tænker du så om den kendsgerning at han ventede med at ændre system og opstilling til 3. sidste kamp, hvor det var mere eller mindre for sent ?.
    I øvrigt er det jo også Crazy at Viborg ikke kan/vil slå Lyngby i en kamp om 7.-pladsen. Det lignede en badeferiekamp fra deres side. De taber også til Vejle på hjemmebane. Det ercthe Perfect storm og derfor skal man by far have det højeste pointtal for redning ever i denne struktur.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Som jeg husker det, var det altså BW som dikterede 5 i bagkæden og sagde at vi skulle være mere “kompakte”. Husker andre den udtalelse.
    jeg tror Krogh fik rimeligt frie tøjler opstillingsmæssigt da han trådte til. Men der var et par gange under Alm hvor det blev "foreslået" med en anden opstilling - simpelthen fordi vi var så håbløse nede bagved

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Det er bare mere kompliceret end som så. Man kan ikke vide om den opstilling, der virkede havde virket kampen før. Ikke mindst fordi jeg VED at en i den startopstilling ikke har leveret til træning i måneder. Det har krævet meget at SK at få ændret mentaliteten hos den spiller. Pludselig var den der og så åbnede det muligheder i startopstillingen.
    Men jeg kan jo ikke afvise at vi kunne have vundet en kamp tidligere.
    Og vi ved alle godt hvem den spiller er. Men han har spillet et par gode kampe siden han kom tilbage.

Leave a comment:

Working...
X