Oprindeligt indsendt af tjdebat
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Er det ikke sket i en del kampe efterhånden at OB er foran og så ikke vinder kampen ?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægNå. Det var så det. I det mindste så er der da rigeligt materiale til endnu en sæson af engang odense altid odense.
Den er grim - men man havde jo ligesom indstillet sig på den
Leave a comment:
-
Nå. Det var så det. I det mindste så er der da rigeligt materiale til endnu en sæson af engang odense altid odense.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Igen er din mening "sandheden", mens vi andre vrøvler....
Dette er et debatforum, hvor alle skal have lov til at skrive deres meninger uden at blive nedgjort.
Men du ved jo som ALTID bedst
Jeg mindes ikke at jeg har nedgjort nogen her - blot givet udtryk for min mening at Peter Sørensen er en af Danmarks værste "eksperter".
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægHan lyder ellers lige så forvrøvlet som medkommentator, som han plejer.
Dette er et debatforum, hvor alle skal have lov til at skrive deres meninger uden at blive nedgjort.
Men du ved jo som ALTID bedst
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
I øvrigt er det jo også Crazy at Viborg ikke kan/vil slå Lyngby i en kamp om 7.-pladsen. Det lignede en badeferiekamp fra deres side. De taber også til Vejle på hjemmebane. Det ercthe Perfect storm og derfor skal man by far have det højeste pointtal for redning ever i denne struktur.
Ja der er et eller andet at spille om med den 7. plads kamp....meeeen så er den vel heller ikke mere spændende
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig.
Bare et hurtigt spørgsmål: Hvis vi går med præmissen om at Søren Krogh er den helt rigtige cheftræner for OB, hvad tænker du så om den kendsgerning at han ventede med at ændre system og opstilling til 3. sidste kamp, hvor det var mere eller mindre for sent ?.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægSom jeg husker det, var det altså BW som dikterede 5 i bagkæden og sagde at vi skulle være mere “kompakte”. Husker andre den udtalelse.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Det er bare mere kompliceret end som så. Man kan ikke vide om den opstilling, der virkede havde virket kampen før. Ikke mindst fordi jeg VED at en i den startopstilling ikke har leveret til træning i måneder. Det har krævet meget at SK at få ændret mentaliteten hos den spiller. Pludselig var den der og så åbnede det muligheder i startopstillingen.
Men jeg kan jo ikke afvise at vi kunne have vundet en kamp tidligere.
Leave a comment:
Leave a comment: